abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197678
Als trouwe BB kijker heb ik vanavond ff een afknapper van hier tot timboektoe gehad. In de late uitzending werd uitgebreid ingegaan op de parachute stunt van Willibrord Frequin. Rolf Wouters en een derde rangs zieltjesknijper beweren in de uitzending dat de bewoners hierdoor psychische schade kunnen oplopen. Ook zou het een inbreuk op de privacy zijn. MAG IK EVEN OVERGEVEN?

Hoe haalt die mafkees het in zijn hoofd om over privacy te spreken? Wie ontneemt hier nu de privacy, V. met de 24 camera's en de talloze microfoons of de 2 parachutisten die een biertje komen brengen? Ik mag dan wel geen zielenknijper wezen, maar ook de psychische schade valt in het niets bij het hele BB gebeuren. Binnen een paar dagen zijn de bewoners het akkefietje vergeten. De kaart die Ruud van z'n dochter kreeg had 30x meer psychische impact. Ook zal Tara het dit jaar psychisch moeilijk hebben met de negatieve reacties die zij nu krijgt. En kennen we allemaal de beelden nog van de paranoia Bianca?

Helaas, met de uitzending van vanavond valt V. diep door de mand. De nagemaakte mensen die er achter schuilen gunnen SBS6 niet de publiciteit. Willibrord: ga zo door jongen...

(oproep aan BNN: volgende week een heel voetbaleftal aan de parachute?)

Rekening rijden is jaren geleden al ingevoerd. De rekening wordt alleen steeds hoger...
  donderdag 7 oktober 1999 @ 23:58:00 #2
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_197679
Ik ben het volkomen met je eens. Ik riep voor de t.v.;"Hou op. nu weten we het wel".
En het ergste vond ik die nep psycholoog. Je zag het mens steeds denken: 'Hoe lees ik zo natuurlijk mogelijk de door V. getypte tekst op! Zielig.
pi_197680
Nog ff een advies aan V.:

Sommige problemen los je op door er geen probleem van te maken.

Rekening rijden is jaren geleden al ingevoerd. De rekening wordt alleen steeds hoger...
pi_197681
Ach de muts zal wel echt geweest zijn...het is maar waar je het dier mee voert...
Zoals halve camera beelden die twee duwende mensen laten (maar niet dat het om de filmcamera ging).

Ze was erg voorzichtig (don't bite the lens that shows u on tv)...te voorzichtig...ze had met een grap BB ook een sneer kunnen geven over psychische zaken..maar ja (gemiste kans).

For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_197682
Jeroen, Stel je niet aan !!!!!! ZONDER VERONICA GEEN BIG BROTHER En hou eens op om de aktie van SBS6 goed te praten, het is gewoon zielig dat andere omroepen via dit programma hun eigen kijkcijfers willen opvijzelen.
pi_197683
Nou, wij zijn het anders helemaal met Jeroen eens! Niet wat betreft Willibrord (zag er trouwens niet al te strak uit in dat rode stretchpak van hem, mijn god, over het bierbuik-syndroom gesproken), maar wel wat betreft die ongelooflijk trieste psychologe die zat te kijken alsof ze de weg voor eeuwig kwijt was - en wij denken dat deze vrouw best eens voor BB zou kunnen werken, achter de schermen, dus. Een normaal mens krijg je echt niet zo gek om zo'n verhaal af te steken, laat staan dat je een psychologe zo gek krijgt. En Rolf W. zat het er maar in te wrijven en te peperen, dertig herhalingen en nóg een keer die schreeuwende man, ja jongens, laat dat fragmentje nóg maar eens zien, kijk nou toch eens wat er allemaal gebeurt in het BB-huis, het is toch wat, het is toch wat. Nou, wat ons betreft is het helemaal NIKS. Daarbij: dit programma was duidelijk niet gemaakt voor de kijker, want wat moet de kijker met die bullshit? Dit was gemaakt uit angst, uit achtervolgingswaanzin, zeg maar gerust: GROOTheidswaanzin. Ja jongens, de wereld staat in brand en in Londen zijn net 70 lijken geborgen, maar kijk nou toch eens wat die boze man met dat bierblikje aanricht in de kwetsbare zieltjes van de BB-bewoners.
Nou, wij hebben wel een traantje met Rolf W. meegepinkt. Wij hebben ook sterk de indruk dat Rolf W. en zijn team de publiciteit/hype rond BB niet helemaal kunnen bolwerken, en dat ze daarom een beetje aan het doorslaan zijn. Stelletje Fruitcakes.
Een schizofreen is nooit alleen
pi_197684
Volgens mij zijn er maar een paar met een psychisch trauma, en dat zijn DE KIPPEN!!!

Die zitten daar maar 100 dagen opgesloten van de buitenwereld, moeten de hele dag tennisballen, blikjes, boodschappen en parachutisten ontwijken

Geen wonder dat ze als bezetenen komen afgerend op de bewoners zodra de deur open gaat

Groetjes, Catzilla
pi_197685
Die "psychologe" in de uitzending was dus wederom een derderangs riagg-miep, die echt NIET gestudeerd heeft ofzo. Evenals de vorige "psycholoog" (c.q. Mental Coach ) overigens. Mensen die iets van echte kennis (of reputatie) hebben lopen met een hele grote boog om het hele BB circus in de V. uitzendingen heen.

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 12:50:00 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_197686
ik denk niet dat psychologen er met een boog omheen lopen... ze kunnen het niet maken om positief te zijn over dit concept want het is niet ethisch maar ik durf best te beweren dat ze allemaal geintereseerd zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_197687
Ik vind ook dat ze op het succes van V. mee willen varen... zoals de aankondiging van WFrequin: En nu de beelden waar heel Nederland op zit te wachten... ja daaaaag!
Leef naar je eigen talent!
pi_197688

????????????????????????????

En Veronica zelf dan ??
Neem maar van mij aan dat dankzij de actie van W.F. de kijkcijfers van Veronica zelf
ook vele malen hoger waren.

Misschien is het wel een gezamelijke stunt..
EndeMol ???

Tiet voar'n pafke..

pi_197689
Re&Haper: ik bedoel dus dat ze met een boog om de uitzendingen van V. heenlopen. Daar moeten ze namelijk iets positiefs zeggen over het geheel (of anders worden ze niet uitgenodigd, zo kun je het natuurlijk ook bekijken). In de (andere) media treden ze inderdaad wel op; met vrijwel unaniem negatieve reacties.

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 15:03:00 #13
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_197690
Nee hoor, het is niet zo dat mensen die echt iets te zeggen hebben om BB heenlopen. Mensen die echt iets te zeggen hebben verkondigen hun mening op FOK!zine of vergelijkbare fora!
pi_197691
Ik kan begrijpen dat sommigen de actie van Willibrord niet waarderen, ook al vind ik het zelf wel een leuke stunt. Maar waar het mij hier om gaat is de hyper-overdreven reactie van Veronica. De beelden die V. heeft uitgezonden tonen een totaal andere indruk dan die op SBS6 te zien waren. Op SBS6 waren de bewoners blij en verrast, en was het V. en de bewakingsdienst die agressief waren.

Maar ik weet nu waarschijnlijk wat de achtergrond er van is. Willibrord heeft een tijd geleden een zwaar conflict gehad met Hummie, die een grote rol speelt achter het BB gebeuren. Die tr*l kon het gewoon niet hebben dat Willibrord haar programma verstoorde en publiciteit won. Aan de andere kant is het misschien ook wel gewoon een stunt van Endemol. De kijkcijfers van zowel BB als "De week van Willibilly" zijn er in ieder geval niet op achteruit gegaan de afgelopen periode.

zaterdag 9 oktober 1999 @ 11:14:00 #15
521 ruby
Hell yeah!
pi_197692
Ik vrees dat Rolf Wouters zelf aan psychische schade lijdt!!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')