Hoe haalt die mafkees het in zijn hoofd om over privacy te spreken? Wie ontneemt hier nu de privacy, V. met de 24 camera's en de talloze microfoons of de 2 parachutisten die een biertje komen brengen? Ik mag dan wel geen zielenknijper wezen, maar ook de psychische schade valt in het niets bij het hele BB gebeuren. Binnen een paar dagen zijn de bewoners het akkefietje vergeten. De kaart die Ruud van z'n dochter kreeg had 30x meer psychische impact. Ook zal Tara het dit jaar psychisch moeilijk hebben met de negatieve reacties die zij nu krijgt. En kennen we allemaal de beelden nog van de paranoia Bianca?
Helaas, met de uitzending van vanavond valt V. diep door de mand. De nagemaakte mensen die er achter schuilen gunnen SBS6 niet de publiciteit. Willibrord: ga zo door jongen...
(oproep aan BNN: volgende week een heel voetbaleftal aan de parachute?)
Sommige problemen los je op door er geen probleem van te maken.
Ze was erg voorzichtig (don't bite the lens that shows u on tv)...te voorzichtig...ze had met een grap BB ook een sneer kunnen geven over psychische zaken..maar ja (gemiste kans).
Die zitten daar maar 100 dagen opgesloten van de buitenwereld, moeten de hele dag tennisballen, blikjes, boodschappen en parachutisten ontwijken
Geen wonder dat ze als bezetenen komen afgerend op de bewoners zodra de deur open gaat
????????????????????????????
En Veronica zelf dan ??
Neem maar van mij aan dat dankzij de actie van W.F. de kijkcijfers van Veronica zelf
ook vele malen hoger waren.
Misschien is het wel een gezamelijke stunt..
EndeMol ???
Maar ik weet nu waarschijnlijk wat de achtergrond er van is. Willibrord heeft een tijd geleden een zwaar conflict gehad met Hummie, die een grote rol speelt achter het BB gebeuren. Die tr*l kon het gewoon niet hebben dat Willibrord haar programma verstoorde en publiciteit won. Aan de andere kant is het misschien ook wel gewoon een stunt van Endemol. De kijkcijfers van zowel BB als "De week van Willibilly" zijn er in ieder geval niet op achteruit gegaan de afgelopen periode.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |