Ik ga er vanuit dat "miss Belvedere" direct verhuist richting een automuseum..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:55 schreef Wombcat het volgende:
Nou, als je die gewonnen hebt, sta je ook niet meteen te juichen, denk ik zo.
Hoewel er misschien op Ebay nog wel een leuke duit (dollar) voor te krijgen is.
Da's toch afhankelijk van degene die 'm gewonnen heeft, want er zat een prijsvraag aan verbonden: degene die het inwoneraantal van Tulsa in 2007 raadde (of er het dichtste bij kwam) won de auto.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:03 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat "miss Belvedere" direct verhuist richting een automuseum..
Dat was wel de bedoeling. Alle antwoorden waren op een microfilm gezet. Deze film lag op de achterbank van de Plymouth. 3x raden ??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's toch afhankelijk van degene die 'm gewonnen heeft, want er zat een prijsvraag aan verbonden: degene die het inwoneraantal van Tulsa in 2007 raadde (of er het dichtste bij kwam) won de auto.
Helemaal mee eens.. Ik zou de auto het Tulsa automuseum schenken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou hem juist zo laten en ik denk dat het zeer waardevol is en wordt. meer waard dan een nieuwe auto.
ik heb nog niet gezien hoe de inhoud van die tijdcapsuletank er uitzag. de vorm leek goed. misschien hebben ze die beter weten te conserveren?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:29 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling. Alle antwoorden waren op een microfilm gezet. Deze film lag op de achterbank van de Plymouth. 3x raden ??![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |