abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 juni 2007 @ 02:11:37 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_50510198






South Park is een animatieserie, gecreëerd door Trey Parker en Matt Stone. Vanaf 1997 wordt deze serie in Verenigde Staten uitgezonden op Comedy Central. +
- +
- De serie gaat over de surrealistische avonturen van vier jongens uit South Park, een klein bergdorpje in Colorado. South Park staat bekend om zijn bedoeld simpele animatiestijl, donkere humor en de taboedoorbrekende onderwerpen. De meeste afleveringen zijn een satire op de (Amerikaanse) samenleving, beroemdheden en/of onderwerpen die het nieuws beheersen. De tekenfilm is meer gericht op tieners en volwassenen dan op kinderen: geweld, grof taalgebruik en referenties naar seksueel gedrag worden zelden geschuwd. +
- +
- +
- De belangrijkste (beste) personages zijn:
+
- * Stan Marsh: het normaalste kind van de vier, vriendelijk en goedaardig.

* Kyle Broflovski: het skeptische en neurotische Joodse kind.
-

* Kenny McCormick: arm kind uit de arbeidersklasse. Hij draagt een oranje anorak die zijn mond bedekt. Hierdoor is hij slecht te verstaan. Kenny komt in de eerste vijf seizoenen meestal in iedere aflevering om het leven. Vanaf seizoen 7 gebeurt dit zelden meer. +
- +
- * Eric Cartman: verwend, grofgebekt kind met overgewicht. +
- +
- * Leopold \"Butters\" Scotch: Hij zorgt met zijn dansjes en liedjes vaak voor een lach op het gezicht van de south park kijkers. +
- +
- * Ike:Het canadeese geadopteerde babybroertje van Kyle, misschien wel de slimste inwoner van South Park.

Jimmy: Lichamelijk Gehandicapte comedian met een spraakgebrek, die altijd een goeie wil heeft.

Timmy: Geestelijk Gehandicapte jongen, die niet meer zinnigs uit kan brengen dan zijn eigen naam
img]http://www.southparkstudios.com/img/content/characters/7a.gif[/img]
Mr. Garrison (of Mrs. Garrison na aflevering 901): De leraar van de jongens, die zijn homo-gevoelens maar slecht kan verbergen en zich er uiteindelijk aan toegegeven heeft door zichzelf te laten ombouwen tot vrouw. +
- +
- * Chef: De kok van de school, waar de jongens altijd heengaan voor goeie raad, ingesproken door RnB artiest Isaac Hayes, die sinds seizoen 10 niet meer meedoet na de veelbesproken Scientology aflevering. +
- +
- * Officer Barbrady: De wijkagent van South Park, ondanks zijn goeie bedoelingen snapt hij er meestal niet veel van, misschien wel een van de domste politieagenten ter wereld. Vroeger mishandelt door zijn Oom. +
- +
- * Towelie: Een handdoek die altijd zin heeft in een blowtje en altijd gerant staat voor komische gebeurtenissen +
- +
- * Randy Marsh: De vader van Stan, ondanks het feit dat hij geoloog is is hij 1 van de domste en grappigste personages uit de serie, vooral door zijn overdreven reacties op alles (\"OH MY GOD!\") +
- +
- * Mrs. Cartman: Cartmans moeder (of vader), die ooit op de cover van \"Crack Whore Magezine\" stond, ze is heel makkelijk te manipuleren door Cartman en maakt de beste koekjes van south park +
- +
- * Terrance & Phillip: Twee sterren uit Canada die de jongens favoriete tv-show maken, hun humor bestaat vooral uit Scheet-grappen en homo dingen. +
- +
- * Wendy Testaburger, de grote liefde van Stan. Elk jaar wint ze de Halloween-contest met haar Chewbacca mask. Tevens gaat het gerucht dat ze achter de liquidatie van Ms. Ellen zit.

u]Recente afleveringen die uitgekomen zijn:[/u]

b]1101 - With Apologies To Jesse Jackson

- Randy Marsh tries to find forgiveness after mistakenly using a racial slur on "Wheel of Fortune." Meanwhile, Cartman fights a midget.

-
-
- 1102 - Cartman Sucks
- Butters has to go to a special camp where they "pray the gay away."
-
-
-
- Hier verder!
-
- (OP door Agiath)
-
- De OP is hier te vinden
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_50510354
Wat doen al die vreemde streepjes overal ?

En ik vraag me af, hoe komt dat plaatje van Fun With Veal zo groot (resolutie) en zo scherp ?
  zaterdag 16 juni 2007 @ 02:34:41 #3
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50510619
HDTV waarschijnlijk

"Eventually, you will become a giant pussy "
pi_50510783
Ik wil ook HDTV
pi_50511469
South Park in HD
pi_50512623
Jeuj!
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 juni 2007 @ 10:30:38 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_50513763
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 02:17 schreef slindenau het volgende:
Wat doen al die vreemde streepjes overal ?

En ik vraag me af, hoe komt dat plaatje van Fun With Veal zo groot (resolutie) en zo scherp ?
Geen idee zo is de OP in wiki
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_50514912
lekkere kwaliteit die afbeelding
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_50515424
CC moet andere seizoenen uit gaan zenden.

tvp dus
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50515797
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:38 schreef Tim86 het volgende:
lekkere kwaliteit die afbeelding
Welke episode is dat?

tvp dus
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:27:46 #11
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50517691
Fun with Veal.

Beetje groot plaatje btw.
pi_50517848
But first..

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_50519640
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:16 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Welke episode is dat?

tvp dus
Zozo overduidelijk TVP...het antwoord op die vraag staat in de eerste reactie hier
pi_50532475
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 03:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
South Park in HD
Ik dacht dat Good Times With Weapons de enige HD aflevering was
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_50533056
Voor zover ik kan vinden ( ) wel ja, maar wellicht dat het ook op een HDTV channel wordt uitgezonden. Daar kunnen rips van worden gemaakt natuurlijk .
  dinsdag 26 juni 2007 @ 22:18:38 #16
107652 Quincy5
Back to the future
pi_50877071
Kijkt er hier nog iemand via Comedy Central? Zo ja, enig idee wanneer ze nieuwe eps hebben en wanneer herhalingen. Ik ben toen die zender begon sinds lange tijd weer South park gaan kijken, maar ik word helemaal gek van die herhalingen!
www.bttf.com
I hate mornings
pi_50877703
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef Quincy5 het volgende:
Kijkt er hier nog iemand via Comedy Central? Zo ja, enig idee wanneer ze nieuwe eps hebben en wanneer herhalingen. Ik ben toen die zender begon sinds lange tijd weer South park gaan kijken, maar ik word helemaal gek van die herhalingen!
Mail ze zou ik zeggen, al reageren ze daar niet altijd op. Ze zijn nu bij iets van 611 meen ik? Ik kijk iig niet meer via CC, lekker via de dvd's.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50878027
vandaag was 'Child Abduction Is Not Funny'.

Stupid Mongolians!
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_50881431
Mongorians always ruin my wall!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:57:36 #20
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_50881522
deze kende ik nog niet.. met cacao-kenny
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_50906338
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:55 schreef thettes het volgende:
Mongorians always ruin my wall!
My shitty wall.
pi_50909466
Stomme vraag wellicht, maar er schijnt een site te zijn waar alle Southpark-afleveringen op staan?
pi_50909596
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef Stofje het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar er schijnt een site te zijn waar alle Southpark-afleveringen op staan?
Als torrent of online kijken?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50910134
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef Stofje het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar er schijnt een site te zijn waar alle Southpark-afleveringen op staan?
Check je PM.
pi_50916845
Comedy Central .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')