quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
Jammer, Huub ligt in bed. Ik had sterk de indruk dat Jaap nog met hem had willen praten.
Ze is pissig dat ze zo lang in bed heeft moeten wachten op Huub, die eerder vanavond aankondigde ook naar bed te komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
Huub: ben je boos?
Lieke knikt.
Huub: ik merk het.
Lieke is niet te verstaan.
Jaap, Eric en Lieke dus ook hoor ik nu....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
Jammer, Huub ligt in bed. Ik had sterk de indruk dat Jaap nog met hem had willen praten.
Ik dacht niet dat Lieke iets te zeiken zou moeten hebben. Volgens mij heeft Lieke iets te goed gehoord dat ze leek op Hedda in de eerste 2 maanden in de relatie met Huub.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
Huub: ben je boos?
Lieke knikt.
Huub: ik merk het.
Lieke is niet te verstaan.
Gemiste kansquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
Ja dat mag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
volgt niet (mag toch?)
Welnee, ze moet gewoon haar muil houdenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
LIEKE, JE FOKKING ZENDER CHECKEN!!!
mwa, ik kan wel weer een ruzie tussen die 2 aanhoren, ben er klaar voor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Welnee, ze moet gewoon haar muil houden![]()
Een lullig einde van zo'n mooie dag voor Huub !
Heb grotendeels op m'n werk zitten luisteren. Werd steeds pissig als de telefoon ging of als er iemand aan m'n bureau kwam zeuren in een interessant gesprekquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Damned, ik heb gewoon 10 uur gestreamd vandaag. Dat is toch focking niet normaal?!
Pfffff softy...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Damned, ik heb gewoon 10 uur gestreamd vandaag. Dat is toch focking niet normaal?!
Het was ook wel erg leuk... Interessant ook om de invloed van met name Huubs pa op de anderen te zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Nou nee hoor, ik heb mijn portie voor de komende jaar wel weer gehad met die 2.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, ik kan wel weer een ruzie tussen die 2 aanhoren, ben er klaar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |