abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:46:43 #1
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_50508102
Wat zie ik nou?? nog geen topic voor dé dag van het jaar voor de papa's onder ons?
Bij deze!

Gaan jullie nog iets speciaals doen/geven namens de kids? (En voor de vaders natuurlijk: vertel hier hoe je verwend bent!)

Wij doen in ieder geval het standaard ontbijt op bed. Verder heeft Alyssa een bordje beschilderd en heeft ze iets moois gemaakt op de PSZ (waar ze nog helemaal niets over gezegd heeft omdat "we dat zondag vanzelf wel zien"). Ryan heeft op het KDV iets moois gemaakt. Nou ja, de leidsters maar het ziet er ingepakt al súper uit!

Verder heb ik nog een set gekocht voor papa om Manga te leren tekenen. 2 boeken, schetsblok, potlood, puntenslijper en gum. Gaat hij denk ik wel leuk vinden.

Foto's volgen wanneer het uitgepakt is.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_50509219
Ja ik ga op vakantie.....

Ik heb trouwens een speciale uitvoering van de Veronica gids gekregen.... met mijn dochter op de cover met als onderschift: De beste papa! Fijne vaderdag, [naam]"
  zaterdag 16 juni 2007 @ 07:12:34 #3
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50512321
Wat gaaf Rekkie.

Hier een cadeautje via de psz. En ze is in een maand enorm gegroeid. Daar waar ze bij moederdag nog uitgebreid vertelde dat ze niet mocht vertellen dat het een boodschappenlijstje is voor mama, wist ze nu keurig te vermelden dat ze nog 2 nachtjes moest slapen voordat papa zijn cadeautje krijgt.

Van mij krijgt ie de dvd kruistocht in spijkerbroek. Nostalgie en zo...
pi_50512323
Is 't alweer zover?
  zaterdag 16 juni 2007 @ 07:21:08 #5
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50512341
Ik heb nog helemaal niets
Oh ja, een doosje chocolaatjes.

Maar ik ga straks even met de kinderen naar de winkel om wat leuks te zoeken, uiteraard hebben ze ook op school wat gemaakt, we maken morgen nog een lekker ontbijtje en ik ga met ze een cake bakken en versieren.
pi_50512395
Ik ben op vaderdag geboren.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 09:28:53 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50513087
Morgen is een beetje rare dag hier, want het is vaderdag en mama is ook nog jarig (ok, ik was gister jarig maar ik vier het morgen).
Maar op het kdv zijn kadootjes voor papa en mama geknutseld die nog netjes ingepakt zijn (idd, moederdag moesten de kadootjes steeds opengemaakt worden door Saskia) en Saskia heeft samen met mama een kadootje gekocht en dat heeft Saskia op haar kamertje verstopt.

Wanneer het nou precies zondag is en dus vaderdag weet Saskia nog niet zo goed, maar ik zal haar vanavond wel influisteren dat dat morgen is en dat ze dan de kadootjes mee mag nemen naar het grote bed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 09:37:50 #8
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_50513169
Papa heeft het drukker dan mama

Leuk item over de verdeling van taken tussen papa's en mama's. Wel herkenbaar moet ik zeggen. Wij werken allebei 4 dagen en mijn vriend neemt echt een groot deel van de taken op zich.

Schouderklopje voor alle drukke vaders dus.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_50514694
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 07:41 schreef sig000 het volgende:

Ik ben op vaderdag geboren.
Dat je dat nog weet

Gelukkig ben je niet voor de rest van je leven elk jaar jarig op vaderdag
pi_50514872
Ukkie is er nog niet, dus hier geen vaderdag cadeau. Alhoewel het een mooi cadeau is als ukkie er morgen uit zou vallen

Verder zal ik zelf nooit een cadeau voor mijn vent kopen voor vaderdag. Want... hij is mijn vader niet! Hij is mijn vent!
Ukkie kan wat maken en eventueel op latere leeftijd centjes krijgen om wat te kopen, maar dat commerciele vind ik maar niets. Ik vind het leuker om gewoon te verwennen met lekkernijen, ontbijt op bed en zelfgemaakte cadeau's.

Voor mijn eigen vader kopen we wel altijd wat, gaan niet altijd standaard op visite. Nu al helemaal niet, heb geen zin om 200 km. heen en 200 km. terug te reizen met die dikke buik. Heb ze vorige week nog gezien en ik zal ze de komende tijd vast nog heel vaak zien!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:11:55 #11
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50515688
ik doe niet aan vaderdag
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:16:54 #12
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_50515811
Doen wel aan vaderdag Zoë heeft een kadootje voor haar papa gemaakt alleen is het morgen niet alleen vaderdag want mama is ook jarig dus er liggen twee kadootjes in de kast
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:30:44 #13
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50526473
tvp, vertel het morgen wel, anders kan hubbie het zien he!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  Moderator zaterdag 16 juni 2007 @ 23:25:39 #14
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_50533311
Wij doen niet aan gekochte kadootjes, we doen alleen de dingetjes die de kinderen maken op school, samen met een lekker ontbijtje op bed en zo.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_50534202
ik heb een luchtje voor Michel gekocht. Wilde met Amber een mooie tekening maken, maar dat lukte vor geen meter.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 17 juni 2007 @ 10:03:59 #16
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50538810
Papa heeft hier een heel mooi gevingerverfd snoepbakje gekregen, vol met snoephartjes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50538836
Hier kreeg papa een gevingerverfd schilderij. Heel mooi op doek geschilderd.
  zondag 17 juni 2007 @ 10:54:05 #18
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_50539333
Vanmorgen om iets over 6en stond er een hyperactief grietje naast ons bed... net als de afgelopen 3 ochtenden...

"Is het nu dan ein-de-lijk vaderdag??"

Ja schat....

En ze trekt haar mondje open.. en begint...

"Elke dag is het een mooie dag, maar vandaag is de allermooiste vandaag is het vaderaaaaaaaaaaaaagggggggggggaap!!!!"

En daar kwamen de cadeautjes

Op de psz een pennenbakje geverfd en geknutseld van wc rollen, met daarin 3 pennen. Het door haarzelf bedacht en gekochte zeepje (van Tabac!) en nieuwe oorknopjes voor papa!

Kwart over 6 zaten we dus diep ontroerd door zoveel zangtalent en diep te balen dat we vooral die gaap er achteraan nu niet op film hadden staan. Het was hilarisch!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 17 juni 2007 @ 11:07:18 #19
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_50539518
Wilyan had donderdag het cadeautje mee gekregen en wou het al elke dag aan pappa geven.
Hij heeft het bij thuiskomst wel meteen verstopt onder zijn bed. Eerst wou hij het op dezelfde plek verstoppen waar hij met pappa het moederdagcadeautje had verstopt, maar toen ik zei dat pappa daar dan waarschijnlijk als eerste zou gaan zoeken heeft hij het maar op zijn kamer verstopt.

Tot nu toe wou hij het elke dag al aan pappa geven en hiep, hiep hoera vandaag mocht het!
Toen ik tegen 'm zei dat ie pappa's cadeautje wel mocht halen rende hij meteen naar zijn kamer en kwam vol trots terug lopen..

Het zelf gekleurde pakpapier:

Het cadeau:

(we zijn er nog niet helemaal over uit of het nu een dienblad is of toch een fotolijstje )

Maar wat kun je goed merken wat eigen inzet doet aan zo'n geheel. Nu heeft hij het helemaal zelf gemaakt en is er ook reuze trots op.
Wat een verschil met Moederdag..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_50541167
wij doen niks aan vaderdag. manlief krijgt niks want ik heb ook niks gekregen.

daarbij heb ik alle cadeautjes voor mijn vader en (stief)vader van mmanlief gekocht.

mijn vader krijgt een grote verpakking van after eight en een foto lijstje waar 24 foto's van de kleine meid in passen dus elke dag andere foto's.

mijn (stief)schoonvader krijgt een schapenweckpot, een schapenkussen en schapenkookwekker.

en de enige oom krijgt een fotolijstje met een foto van de kleine meid erin.(ach heeft hij ook wat)
mama van 3 kids!
  zondag 17 juni 2007 @ 12:31:58 #21
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_50541439
Het lijkt mij op een fotolijstje, Noli

Wat leuk dat Wilyan er nu wel zelf plezier van had, alleen wel erg sneu voor jou. Volgend jaar moet Wilyan maar extra veel liefde in jouw knutsel stoppen.

Suus, wat goed van je dat je het gedichtje helemaal onthouden had , en dat je zelf helemaal het cadeautje had uitgezocht.

Hier had Katja echt een mooi schilderijtje op een tegeltje gemaakt. En Job een mooie handdruk op een kaart.
Toch wel leuk ook dat Katja nu zo'n beetje haar eigen inbreng heeft. Het tegeltje kwam natuurlijk wel van de BSO, maar wat ze er op geschilderd had kwam helemaal van haarzelf. Ze had 2 kindjes, hand in hand getekend. Ik zal eens kijken of ik er vanavond een foto van kan maken, want het is echt mooi.

Popples, wat geef jij veel cadeautjes aan je schoonvader Mijn vader is op vakantie, dus ik hoefde wat dat betreft helemaal niks te doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:13:09 #22
94046 PM-girl
pi_50542717
Dit is Simons knutselwerk:

*
  zondag 17 juni 2007 @ 13:13:46 #23
94046 PM-girl
pi_50542744
Ireth, wat geweldig!!

Noli, ik twijfel toch, het Amstel schijnt er toch licht doorheen he!
*
pi_50567431
Pien heeft Manny een sok gegeven. Floor heeft Manny een sok gegeven. Kaartje erbij met oa de tekst
" Wij gaan je de komende jaren financieel uitkleden, daarom gaat mama je eerst aankleden".

We gaan gezellig met z'n vieren winkelen en Manny mag kleding uitzoeken.

Sokken wel in leuke tasjes gedaan en in bedjes van Pien en Floor gelegd, wat slingers links en rechts en de eerste vaderdag van Manny was een prima dagje.
  maandag 18 juni 2007 @ 14:37:54 #25
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_50577615
Oh ja, nog even het verlossende woord!

Het is *rapapaaa rapapaaa prrrrrrr(tromgeroffel)rrrrrrrrrrrrrrr*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 18 juni 2007 @ 18:48:37 #26
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50586188
Beetje laat, maar J heeft (ook... ) een Thieshirt gekregen.
Met heel veel dank aan Icicle!!!

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 18 juni 2007 @ 22:05:47 #27
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50594416
Wat een leuke naam is t toch, Moonah! Al is het alleen al om zulke dingen

Hier heeft Noa op een zakdoek getekend en staat erop geschreven: 'van je kleine snotneusje' ... Ik vond het wel schattig. Ingepakt en het kaartje was ook ingekleurd. Gekrast dus.
pi_50603000
Zou al blij genoeg zijn als ik mijn kids uberhaupt had gezien op vaderdag. Zeker op een dag als vaderdag, mis ik ze als nooit tevoren

Just keep on fighting for my rights!
pi_50603546
wat leuk moonah. echt super gaaf.
kp die is goed " Wij gaan je de komende jaren financieel uitkleden, daarom gaat mama je eerst aankleden".
suzanna dat zijn kindjes terwijl een krasje al iets groots en moois kan zijn voor noa.
simon wat mooi joh.
wilyan dat zier er mooi uit.

alle kindjes zo te lezen weer crea bea's geweest

volgend jaar gaan we er misschien wat aan doen. ligt eraan of ik wat voor mijn verjaardag of moederdag krijg.
mama van 3 kids!
pi_50605089
Wat een ont-zet-tend gaaf fan-tas-Thies shirt Moonah! Het staat hem bééldig!
Maar serieus, in het echt op een shirt gedrukt ziet het er toch nóg mooier uit dan op een computer scherm

Nog bedankt voor je lieve mailtje en heel graag gedaan!

Van ons geen vaderdag bijdrage.. Ik was het vergeten
Maar we dopen gewoon een andere dag om tot vaderdag, net zo leuk eigenlijk.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')