Dat weet ik toch, wie denk je dat de nieuwsposters geschopt heeft?quote:
Goed dat worden morgen lege schappen bij de AH.... want de DC van AH voor Z-Nederland zit daar ook.quote:Vrijdag 15 Juni 2007 om 23:26
Bron : brandweerspotters
Om 23:26 werden de WvD Hilvarenbeek , WvD Loon op Zand , Commandant Hilvarenbeek en de Commandant Loon op Zand gealarmeerd voor een prio 1 melding.
Ze moesten rijden naar het adres 'Wegastraat/boogschutterstraat' in Tilburg. Het zou gaan om een binnenbrand op dit adres. Het betrof een industrieel pand. Het sein zeer grote brand was gegeven. Ook het sein "grip 2" is gegeven. Wat wil zeggen dat het een grootschalig incident betreft waarbij gecoördineerde multidisciplinaire inzet nodig is.
De bevelvoerder moest zich inmelden in incidentgroep 05.
Allen toegangs wegen zijn afgesloten inverband met ontploffings gevaar.
Die zit er écht vlak naast... Gelukkig had ik m'n boodschappen van Albert al binnen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goed dat worden morgen lege schappen bij de AH.... want de DC van AH voor Z-Nederland zit daar ook.
kheb wel genoeg aan http://www.brandweerspotters.nl/ hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef MikeAtTilburg het volgende:
Wie vind dat ik pics moet gaan maken?
Bij een vorige grote brand heb ik ook de afzettingen weten te omzeilenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef Crazy-M het volgende:
mikeattilburg,
je komt er toch niet bij
ik ga morgen een poging wagen
RTL Nieuwsquote:* In Tilburg is een industrieterrein korte tijd afgezet omdat een vat met chemicaliën uit elkaar dreigde te klappen. De brandweer heeft de ton met water gekoeld.
klik op playknop, ik zie m nu wel, een eindje verder staat een URLquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:28 schreef flugeltje het volgende:
edit: werkt niet
Laat maar fluug, de vraag staat nu ook in het FA-topic.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:28 schreef flugeltje het volgende:
edit: werkt niet
quote:Politiebericht: In verband met een brand in Tilburg Loven uit voorzorg ramen en deuren gesloten houden vanwege de rook ontwikkeling.
Of ze hebben de directe omgeving al opgegeven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit dus dichter bij de brand als Mike, maar heb dat SMSje nog niet gekregen... Ze gaan weer erg selectief te werk
Ik krijg 'm nu ook binnen....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Of ze hebben de directe omgeving al opgegeven.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:37 schreef Omniej het volgende:
Of ze hebben de directe omgeving al opgegeven.
Jah, dan krijg je ook die berichtjes van weggelopen kinderen en overspannen mensen enzo...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
moet je je aanmelden voor zo'n sms alert?
Mijn ramen en deuren zijn in ieder geval al dicht...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:44 schreef Drugshond het volgende:
Zijn deze dingen al in werking ?
[afbeelding]
Dat is toch dat ding om het begin van de maand te vieren?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:44 schreef Drugshond het volgende:
Zijn deze dingen al in werking ?
[afbeelding]
DAF services... er zit een 2ehands autoverkoper.... een Citroen dealer... en wat ik nog vergeten ben.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:42 schreef flugeltje het volgende:
De brand zou overgeslaan zijn naar een autobedrijf, maar ik kan mezelf niet voor de geest halen dat daar een autobedrijf zit
Het is wel nacht hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |