Dat geloof je toch niet echt? Hij widel gewoon een reactie bij Hedda losmaken, die hij alleen niet kreegquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zei net nog dat hij de Gouden Kooi zou verlaten als Hedda hem terug wil.
Ik doe even mee. Hedda spoort echt niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:53 schreef schatje het volgende:
Toch maar even op MUTE.
Wat een kutkind zeg.
Oh, jij speculeert nooit, da's waar.quote:
Daarom zeg ik het nu even, want dat wordt mij dus ALTIJD verweten.quote:
Familie van Flens misschien?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:53 schreef ruby het volgende:
Pffffff....wat zit ze nou te brallen? Kan ze geen pannekoeken gaan verkopen ofzo.
Gaat goed.quote:
Dus ik mag niet speculeren, en als er letterlijk iets gezegd wordt mag ik het niet geloven. Alleen omdat jij meer op dat valse leugenachtige manwijf valt dan opquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet echt? Hij widel gewoon een reactie bij Hedda losmaken, die hij alleen niet kreeg
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef PumaStreamer het volgende:
hey heb gehoord dat een scheveningse zwerver de kooi in gaat...iemand die ik weer ken heeft zelfs zijn programma papieren gezien..weet iemand hier iets van of over verder??
Als dat zo is, lijkt me wel coolquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef PumaStreamer het volgende:
hey heb gehoord dat een scheveningse zwerver de kooi in gaat...iemand die ik weer ken heeft zelfs zijn programma papieren gezien..weet iemand hier iets van of over verder??
Wat een hoer!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef Soury het volgende:
Hedda zit ook al constant aan haar haar te voelen.![]()
Hij houdt zijn poot toch stijf?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:55 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Waarom zietHuub niet dat ze bullshit loopt te lullen..
Ze is pas 19quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik doe even mee. Hedda spoort echt niet.
Amanda ook. Toch een wereld van verschil. Dat welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |