Ehm... ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:00 schreef cosmick het volgende:
Is dat 3voor12 zo erg? :d
Heb veel nieuwe muziek, dat maar eens luisteren iddquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
*geluid weer afzet
ik heb het geluid bij de tv maar aangezetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb veel nieuwe muziek, dat maar eens luisteren idd![]()
Geen reactie van Paul? Hm, die geeft bijna altijd antwoord...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:15 schreef cosmick het volgende:
Weet er ook iemand wie die jingles/muziekjes maakt op 3FM? Die van JT (..) bijvoorbeeld? Die edits zijn namelijk wel cool. Heb de vraag al bij Ekdom en Rabbering neergelegd, maar daar heb ik vooralsnog geen reactie op gekregen.
Klopt, vind ik altijd wel gaaf. Aangezien ik zelf ook veel edit-remixen maak was ik er wel benieuwd naar. Want ik dacht alle edit-remixers wel te kennen in het landquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen reactie van Paul? Hm, die geeft bijna altijd antwoord...
nog 8 minuten om je F1 team te updaten mocht je dat nog willenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:47 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Welke url is van de webcam, want zowel op de site van 3fm als ik mijn media player opent ie niet.
Tiesto's clublife is een leuk programmaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beetje zielloos, niet mijn ding
Niet dat het slecht klinkt hoor
Mjah die heb ik dus , maar die wil hier sinds een week of 2 niet meer openen in WMPquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:50 schreef cosmick het volgende:
http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx
Al gedanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nog 8 minuten om je F1 team te updaten mocht je dat nog willen
Geen idee, dat is niet op 3FMquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Tiesto's clublife is een leuk programma![]()
Nouja, je had nu nog tijd om het terug te draaienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:58 schreef DaMook het volgende:
Al gedan, ik had speed verkocht en dinges ervoor gekocht
.
klopt, hier ook last vanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:58 schreef DaMook het volgende:
EDIT : hij lijkt trouwens geen een url meer te openen.
[..]
Terug draaienquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nouja, je had nu nog tijd om het terug te draaien
Hmm.. bij mij doet ie het wel (WMP11), ook in Winamp.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah die heb ik dus , maar die wil hier sinds een week of 2 niet meer openen in WMP.
EDIT : hij lijkt trouwens geen een url meer te openen.
[..]
Vage zooi, ben nu WMP 11 opnieuw aan het instaleren, hoop dat het dan wel werktquote:
In Winamp werkt ie ook nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm.. bij mij doet ie het wel (WMP11), ook in Winamp.
Dat kan daar nog steeds hoor, het wordt alleen niet meer in een rijtje weergegeven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:33 schreef Wheeling het volgende:
Ik wil Ekstra weekend terug luisteren en dat kon altijd op http://audio.omroep.nl/radio3/nps/ekstraweekend/
Maar dat werkt niet meer
Weet iemand of ergens anders de show van vanavond nog staat
JA dat jullie dan wat sneller zijnquote:
De hasj ligt klaar?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:05 schreef purplerose het volgende:
Daar was ik weer!Klaar voor de volgende ronde
De wietquote:
Ow oke.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
De wietHasj is om inslaap te vallen en das nou net wat ik niet wil he
Thankgodquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Ow oke.
Ik mis gielio toch wel een beetje hoor. Geen junglemuziek, geen hiephoi...
http://www.zshare.net/audio/11801028489747/quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Ow oke.
Ik mis gielio toch wel een beetje hoor. Geen junglemuziek, geen hiephoi...
feestquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Heej![]()
Ben weer thuis...
Dadelijk "vroeg" mijn nest in. Want morgen ochtend is het defqon 1. time..![]()
Best wel hequote:
Nou mijn huis staat compleet op zijn kop. En nog niet gevonden. De laatste keer heb ik hem gebruikt in Denemarken. En nu is ie kwijt...quote:
Zie je wel dat dit een leuk nummer is. En ik al in het begin van dit jaar mailen naar Ekdom en beelen....quote:
.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
de 5de keer. Dus ik hoop van wel. Alhoewel, we twijfelen nog over het publiek deze keer....
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:41 schreef Toad het volgende:
@LL: In de UK is 'ie al een tijdje uit he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |