Niet iedereen weet het telefoonnummer van de kantoor-telefoonlijn van 3FM.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Gaan ze bellen voor de kaartjes van JT. Dit kan je niet menen !![]()
![]()
Ze zitten midden in een spel
aha! wel hilarischquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet iedereen weet het telefoonnummer van de kantoor-telefoonlijn van 3FM.
Zodoende komen ze in de studio uit...![]()
nee hoor, het was een stuntmanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
AZ op 3FM?
Laat ik hem eens aanzetten, het wordt wat donker hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Your lavalamp........
sien heet dat mensquote:
wel erg zeg dat je mij er zo uitpiktquote:
Tja, je bent de enige luisteraar die Vincent heetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel erg zeg dat je mij er zo uitpikt
nee, valt mij nog mee eigenlijk, vooral omdat de radio nu gewoon een stuk harder staat dan tijdens kantooruren.quote:
Dat lijkt mij uitermate onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, je bent de enige luisteraar die Vincent heet
die geven altijd foutmeldingen met een icoontje van een bom erbij, dan heb je echt het idee dat de zaak fucked up isquote:
Dat was ongeveer 10 jaar terugquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
die geven altijd foutmeldingen met een icoontje van een bom erbij, dan heb je echt het idee dat de zaak fucked up is![]()
Welk nummer?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Zoo, net even een requestje per SMS verzonden...
toen ben ik ook gestopt met Macsquote:
Nu niet meer?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen ben ik ook gestopt met Macs
Was uitermate tevreden trouwens over die bakken
op de VU hadden we een Mac netwerk. Thuis nooit een Mac gehad.quote:
Ok dan, want het werkt hier nl als een zonnetjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
op de VU hadden we een Mac netwerk. Thuis nooit een Mac gehad.
Gaan we wel doen hoor, ooit
ach, als ze maar niets zegtquote:
... nooit meer iets van gehoord!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb Gerards vinger ook eens mogen voelen
ik hoorde gek dom er laatst nog lovend over op kxquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Wie heeft dit in de computer van 3FM gezet?
Dezelfde persoon die I Wanna Have Your Babies van Natasha Bedingfield erin heeft gezet denk ik...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Wie heeft dit in de computer van 3FM gezet?
Waarschijnlijk over het origineel danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik hoorde gek dom er laatst nog lovend over op kx
Nummer was in de aanbieden, ¤0.50quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dezelfde persoon die I Wanna Have Your Babies van Natasha Bedingfield erin heeft gezet denk ik...![]()
Neeeeee, over deze plaat! Echt waar! Dat iedereen er mee lastig gevallen is en dat de ene het prachtig vindt en de ander compleet ruk, dus vandaar de toepasselijke titelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |