quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:40 schreef Phantm het volgende:
Yup, dat is een Brown Recluse.
Geen leuke spin. Na een beet ervan gaat je huid rotten en zelfs als je naar het ziekenhuis gaat blijft er altijd iets van zichtbaar.
Het is niet eens een grote spin, maar de gevolgen van de beet zijn enorm.
>>>>>>>>> Legendarische / hilarische youtube filmpjes IIquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:48 schreef MonoSynth het volgende:
ehm, mogen filmpjes ook? Dit is echt te bizar voor woorden. Een Windows 386 commercial
http://www.youtube.com/watch?v=QGO2hVA3P58
Oh, en als filmpjes niet mogen:
TVP
Die neemt hotdogs wel heel letterlijk.quote:
wat hij zegtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:42 schreef Ryoga het volgende:
tvp as usual
Dat soort weefselschade komt volgens mij wel vaker voor bij beten van giftige dieren, sommige slangenbeten bv...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:40 schreef Phantm het volgende:
Yup, dat is een Brown Recluse.
Geen leuke spin. Na een beet ervan gaat je huid rotten en zelfs als je naar het ziekenhuis gaat blijft er altijd iets van zichtbaar.
Het is niet eens een grote spin, maar de gevolgen van de beet zijn enorm.
D'r zijn beestjes waarbij dat ook echt gebeurt, die leggen eitjes in een mens en het nageslacht eet zich dan een weg naar buiten...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:39 schreef Agiath het volgende:
Het lijkt wel alsof er een spin uit z'n vinger groeit...
Helaas. Nee.quote:
Meende gelezen te hebben dat het wel een hoax was.. Maar ik weet het nie meer zeker.quote:
Ik neem mijn woorden terug.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Meende gelezen te hebben dat het wel een hoax was.. Maar ik weet het nie meer zeker.
Die vinger!!!!krijg er kippenvel van brrrr
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:39 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug.
[afbeelding]
Ik zal je helpen, er staat echt te veel ranzige zooi op deze pagina.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:25 schreef Volvoman het volgende:
Die onderste is echt ranzig. Ik hoop dat de eerste pagina snel vol is.
Hij heeft een Julia Roberts mond, in verhouding te groot voor het gezicht.quote:
uuhhhhquote:
Please, laat dat een hoax zijnquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:00 schreef Drommelsch85 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Herman dus op 13-jarige leeftijd
Daar kan je tenminste wel denken bij het laatste vel, "wie na mij komt, die red het wel".quote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef Terpentin07 het volgende:
Een beetje op zoek geweest naar een huisje (funda) kom ik dit tegen.![]()
[afbeelding]
Ja....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:04 schreef VirusInside het volgende:
[..]
En wat moet dit voorstellen? Tekst?
Zo wil ik ook wel eens golfenquote:
ja idd en zij is waarschijnlijk ook klein..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:25 schreef toma het volgende:
jeusus die is lang.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef VirusInside het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Bedankt.Ik wou net etenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef VirusInside het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Ik weet niet wat ik erger vind,dat hangende ding of dat ding op de grondquote:
Wel, ik weet niet wat dat ding op de grond is, maar als dit geen WTF! pic is, dan weet ik het ook niet meer...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:18 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind,dat hangende ding of dat ding op de grond![]()
(dat heet,als ik dat goed zie)
of juist wel want er staat geen kruisje doorquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef Chav het volgende:
[..]
WAT!!! Mag ik nu ook al niet meer neuspeuteren in de trein!
That is a ugly animal!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[img=578xnull]http://www.schools.ash.org.au/murrumba/inspace/images/goliath.jpg[/img]
Er staat bovenin "EURO"quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:28 schreef basmens het volgende:
[..]
ok ik zie een factuur voor 1 schroef ad 60 dollar en een beetje
help me even
Dat vind ik behoorljk WTFquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:28 schreef basmens het volgende:
[..]
ok ik zie een factuur voor 1 schroef ad 60 dollar en een beetje
help me even
Zekerquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:26 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Hmm, die heb een paar lekkere tetten.![]()
dacht even dat het het plaatje van daarboven wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:26 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Hmm, die heb een paar lekkere tetten.![]()
Whehehequote:
Die lijken meer verkleed ofzo... op de vorige foto dachten ze serieus dat ze er gangster uitzagenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef Wouser het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik zelf eigenlijk dan wel meer wtf
Check eerst het hoofd daarna de handen
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef Wouser het volgende:
[img=578xnull]http://images.sugababes.nl/user_pics/320/320033_0c0f86509a.jpg[/img]
Wel overduidelijk in scene gezet. Wel vetquote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef Wouser het volgende:
[afbeelding]
whahah geweldigquote:Op maandag 25 juni 2007 10:56 schreef JortK het volgende:
Mooie graancirkel
[[url=http://i17.tinypic.com/54imo7s.jpg]afbeelding][/url]
Klik voor de grote versie
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
OK 't is geen foto, en je moet het ff lezen, maar je krijgt er wel TWEE WTF-erlebnissen voor!!![]()
[afbeelding]
OK 't is geen foto, en je moet het ff lezen, maar je krijgt er wel TWEE WTF-erlebnissen voor!!![]()
[afbeelding]
Idd, en veiligheidsschoenen met stalen neuzen, is weer eens wat anders dan naaldhakken.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:15 schreef toma het volgende:
[..]
geniaal antwoord. Ik denk dat Mirriam in een overal rondloopt als haar man weg is
.
Lollerquote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
Neequote:
Zojuist op radio veronica (het programma Somertijd opent altijd met moppen) de Nederlandse vertaling hiervanquote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
Hoe zat dat ook alweer met deze twee mannetjes? Ik zie 'm zo nu en dan vaker opduiken. What's up met die twee?quote:
omgquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:42 schreef Maxair het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer met deze twee mannetjes? Ik zie 'm zo nu en dan vaker opduiken. What's up met die twee?![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:54 schreef Maxair het volgende:
[..]
Ik heb onder een steen gelegen merk ik wel![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Kan me nog herinneren dat iemand ten tijde van de release van GTA: SA hier toen GTA: Somalia had onder gezetquote:
Het is volgens mij de buitenlucht, en dat is een WTF figuur.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:19 schreef basmens het volgende:
[..]
wat is dat dan? Of is dat juist wat het wtf maakt?
dat is gewoon een rookring van de explosie van een gasfles op het dak van die studentenflatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:19 schreef basmens het volgende:
[..]
wat is dat dan? Of is dat juist wat het wtf maakt?
Da's idd wel eenneuh, gekke bobbel...quote:Op zondag 1 juli 2007 11:51 schreef Chav het volgende:
[..]
WTF heeft ie daar hangen bij zn pielemans?
Briljantquote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:43 schreef Opperkwal het volgende:
http://knuttz.net/hosted_pages/Shadows-Art-20070621
OMG, die stropdas!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Dat geeft een hele nieuwe betekenis aan het begrip acupunctuur![]()
Argh, zo'n wijf wil je niet tegenkomen op wcquote:Op maandag 2 juli 2007 09:53 schreef Mardoek50 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is gewoon een visquote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef JortK het volgende:
Deze is ook best WTF
http://www.youtube.com/watch?v=cun0VclfmbA
Bhaha, LOLquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:55 schreef Dynia het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ben 'bang' dat je niet scheel bentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Kijk ik nou zo scheel of zit ie nou gewoon in z'n eigen schijt.![]()
![]()
Ik bén een vrouw dus ik denk het welquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:50 schreef George_Costanza het volgende:
Hopelijk heb je vrouwelijke kenmerken...
Het zal wel aan mij liggen... maar ik zie de wtf in deze foto eigenlijk nietquote:
Jep...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen... maar ik zie de wtf in deze foto eigenlijk niet![]()
edit: de bolling in de broekjes van de dames?
Bovenste: rubber korset,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:21 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yucko the Clown
[afbeelding]
Kijk eens een post boven jouwes..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:13 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
Kijk, dat is nou eens pissen met uitzicht.![]()
Herposten is nergens voor nodig, dat was z'n puntquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:05 schreef RealZeus het volgende:
Daar heb ik het plaatje ook uit.
het gaat ook vast om de opmerking die hij erbij maaktequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Herposten is nergens voor nodig, dat was z'n punt.
En de mensen beneden zich maar afvragen waarom het soms zeer lokaal regent.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:13 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
Kijk, dat is nou eens pissen met uitzicht.![]()
nog steeds aan het poepen?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:46 schreef Wouser het volgende:
OMFG KLEPPEN DICHTen pics posten nu weer :d
natuurlijk moet ik dan eigenlijk beginnen maar ik moet nu, terwijl ik dit aan het typen ben, heel hard schijte
Omg!quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:27 schreef Garisson72 het volgende:
[img=578xnull]http://i170.photobucket.com/albums/u260/Garisson72/WTF/CliffEdge.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i170.photobucket.com/albums/u260/Garisson72/WTF/DogWalkingSim.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i170.photobucket.com/albums/u260/Garisson72/WTF/GothKid.jpg[/img]
Stop ff met het herposten van pics in je antwoorden en shit gast. Is al eerder gezegd op deze pagina.quote:
Die zijn allemaal goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:40 schreef Maxair het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Er zijn vast pijnlozere manieren om je piem0l op te rekken
[afbeelding]
Voor de mensen met een sterke maag:omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat jij zegt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:51 schreef toma het volgende:
[..]
omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:03 schreef Bravo_Johnny het volgende:
[..]
wat jij zegt...auw
Hier een link naar normalere foto's
http://www.leenks.com/gallery558.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |