quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Scheert je moeder haar bovenlip?
Mn moeder heeft hier mee te maken, omdat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zij een vrouw is, aan wie het scheren/harsen moet worden overgelaten. Staat vermeld in je OP.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef KutMarokkaanse het volgende:
[..]
Mn moeder heeft hier mee te maken, omdat?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zij een vrouw is, aan wie het scheren/harsen moet worden overgelaten. Staat vermeld in je OP.
Ok.. je grap is erg mislukt. Vervoer je reet eens even wil je.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zij een vrouw is, aan wie het scheren/harsen moet worden overgelaten. Staat vermeld in je OP.
Oh my fricking God!quote:
nee, dat vind ik niet mooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:31 schreef ruud_fr het volgende:
en een kaal 3e been?
Je hoefde niet lang te wachtenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
*wacht op lee hotti fotos
Tegenwoordig wordt overal over geklaagd, als de buurvrouw een pinda laat vallen dan bestaat er al een topic over: 'Buurvrouw die geen pinda's vast kan houden'.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef Florian_ het volgende:
ik ken ook paar mensen die schaatsen en hun benen scheren
best triest als je je daaraan gaat ergeren en de moeite ervoor neemt om er een topic over te openen
Vidn je het gek, weet je hoe fucking irritant dat is!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt overal over geklaagd, als de buurvrouw een pinda laat vallen dan bestaat er al een topic over: 'Buurvrouw die geen pinda's vast kan houden'.
Helaas, zie haar eerste topicquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:57 schreef Molluck het volgende:
Als Marokkaanse is het natuurlijk logisch dat je van extreme lichaamsbeharing houdt, maar veel normale vrouwen vinden dat niet mooi, daarom scheren mannen het vaak af...
Volgens "haar" profiel is ze een man, en iedereen die zich zo voostelt, moet een kloon zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:20 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Helaas, zie haar eerste topic![]()
Maar goed, in deze heeft TS wel een punt, ik vind het ook enorm gay.
Onzin, de meeste vrouwen vinden mannen zonder beenhaar niet mannelijk genoeg. Feit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:57 schreef Molluck het volgende:
Als Marokkaanse is het natuurlijk logisch dat je van extreme lichaamsbeharing houdt, maar veel normale vrouwen vinden dat niet mooi, daarom scheren mannen het vaak af...
Dat vraag ik me soms ook af.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:42 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Hebben Marokkaanse vrouwen eigenlijk ook van die enorme platgereden balen shag voor de deur?
gezien de bovenlip zal het er in de onderste regionen niet veel beter aan toe zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:42 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Hebben Marokkaanse vrouwen eigenlijk ook van die enorme platgereden balen shag voor de deur?
*meldt*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:15 schreef KutMarokkaanse het volgende:
Welke man hier scheert ook zn benen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |