Tegenover de AH, hij heet Extra Small. Ze hebben er veel Paul Smithquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:12 schreef Leef het volgende:
[..]
- aan de rozegracht oa -
ik dacht al, wanneer gaat die naam vallen
grappige winkel maar wel duur..
[..]
waar op KNSM eiland is dat dan? In dat hoekje bij de sissy boy etc.?
Maar dat geldt niet voor je beurs.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tegenover de AH, hij heet Extra Small. Ze hebben er veel Paul Smith
Die hebben vanaf maat 30, maar tot 38, niet 34quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef Aventura het volgende:
Op de KNSM-eiland zitten ook aparte winkels, zo is er bijvoorbeeld een winkel voor mensen tot kledingmaat 34.
Ik wist geeneens dat er een metrostation Amstelveenseweg wasquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:57 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe ver is dat ongeveer van metrostation Amstelveenseweg?
Check dit kaartjequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:57 schreef J.Herrer het volgende:
Op amstelveense weg neem je de 16, die gaat rechtstreeks naar de AC. En aangezien je geld te kort komt - er zit geen conducteur op de 16quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:57 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is inderdaad een hele goede idee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:05 schreef Leef het volgende:
Is er trouwens niet iemand die handig is met Google Maps die iets kan met dit topic?
Grappig, binnenkort krijg ik een groep van zes vrienden op bezoek en dan pimp ik dat ik Indisch eten voor ze gehaald heb bij de traiteur. Voor 24 euro klaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:56 schreef Leef het volgende:
De heerlijk ruikende Indische traiteur Kokkita aan de Amstelveenseweg, waar een vriendelijke Indische meneer heerlijk en met zorg bereid eten voor je klaarmaakt voor een heel schappelijke prijs (warme broodjes 2,20, een volledige maaltijd 5 euro 4 euro)
Ik koop niet speciaal 2e hands omdat ik de kleren ergens anders goedkoper kan krijgen. Maar wel om de kwaliteit en pasvorm. Ik heb nog nooit iets bij C&A kunnen kopen dat lekker zit.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:57 schreef Leef het volgende:
posten svp! er had nog iemand om 2ehands kledingzaken gevraagd!
Ik weet er een paar maar die zijn hartstikke duur.. dan ga ik maar naar de C&A ben ik nog goedkoper af.
Ja, tussen SC en de dichtsbijzijnde AHquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:05 schreef Leef het volgende:
Zielig en maf verhaalis het echt?
Die winkel/baan zal die gast wel niet lang houden met zo een attitude.
typvoutquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:32 schreef lienelien het volgende:
SC= CS?
quote:[b]Post hier je leuke winkeliers in A\'dam!
gefrustreerd omdat je niet in de stad woont :-)quote:Op vrijdag 4 april 2008 04:09 schreef Manono het volgende:
wegblijven, go local en in je dorpie sjoppen
of je moet met de trein komen
je hebt me doorquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:21 schreef Leef het volgende:
gefrustreerd omdat je niet in de stad woont :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |