Nee..die had vanmorgen al een kutsmoes opgehangen, ze had chloor in haar ogen gekregenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
Deborah komt waarschijnlijk niet.
grappigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:23 schreef ScofieldM het volgende:
OK Kenneth je weet wat je te doen staat![]()
![]()
Kenneth heeft dat in ieder geval ook een keer tijdens een bezoek in de villa gedaan. Er is een youtube van de stream, ik weet niet zo snel welke.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:22 schreef tipsch het volgende:
Huub kaart de bedreigingen flink aan van de broer van rat, Kenneth, die geuit zijn tijdens zijn avondje Zebra lounge met Nena en Hedda
en de vriend van Hedda ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:27 schreef Kinga het volgende:
Gezellg hoor... als ik Lieke was, voelde ik me zo ongeveer nu heeeeeel ongemakkelijk
Denk dat ze dat ook wel voelt, alleen ze probeert het niet te laten zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:27 schreef Kinga het volgende:
Gezellg hoor... als ik Lieke was, voelde ik me zo ongeveer nu heeeeeel ongemakkelijk
Als ik lieke was dan zag ik dat het meenis was dus opzouten met hupie......volledig onbruikbaar voor het spel (EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:27 schreef Kinga het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch. Huub nodigde haar uit , dan zal hij ook tijd met haar willen/moeten doorbrengen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:27 schreef DrsH het volgende:
lieke......dump huup maar die zit nog vast aan Hedda
en terecht hoor (ericaH)quote:
Gesprek van 5 uur.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:28 schreef Day het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook wel voelt, alleen ze probeert het niet te laten zien.
Maar ik denk dat er vanavond wel een gesprekje zal volgen.
ja het schijnt zoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:29 schreef Myriam1978 het volgende:
Woonde ze ooit samen die twee?
lieke moet hupie dumpen omdat huub nog smoor is op heddaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:29 schreef koejoeloek het volgende:
wat is er gebeurd, hoezo moet lieke dumpen? kijk 2 minuten geen stream en ik mis al weer wat
Ze zegt ook 'zover ik gezien heb en meegemaakt heb'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:30 schreef DrsH het volgende:
hedda vindt eric echt top een echte vriend(eentje die je aanrandt als je dronken bent?)![]()
ze ziet de helft niet,net als die marielle en toch de mening meteen klaar....quote:
theo is huub over 25 jaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:32 schreef Rotterdammert het volgende:
werk huub de vader bij de gouden kooi redactie ofso? Hij weet zo goed hoe het moet.
WTF is Helga...nieuwe butler?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:33 schreef SIRA het volgende:
verder is Helga helemaal niet vol van d'r zelf.
sjonge zeg
Nou, ik moet eerlijk zeggen. Ik vond het best al knap van Lieke dat ze niet moeilijk over dit bezoek deed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:31 schreef Liess het volgende:
Leuk trouwens om te zien dat Huub zo stil is nu, normaal lult ie iedereen de oren van hun kop, maar je kan wel zien dat ie helemaal vertrouwd is bij Hedda
Ik vind haar voor de 5 min. dat ik haar zie wel heel scherpquote:
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:33 schreef riri het volgende:
het was dus al eerder uit tussen hedda en huub
Er zijn toch maar weinig vrouwen die dat niet zouden hebben lijkt mij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:35 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik moet eerlijk zeggen. Ik vond het best al knap van Lieke dat ze niet moeilijk over dit bezoek deed.
Zou het zelf niet kunnen. En de manier waarop Huub nu met Hedda omgaat, zou mj, als ik Lieke was, ook onzeker maken. Dus ik vind het niet zo raar als ze vanavond wat vragen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |