Vinden jullie dat gek dan?quote:
En dat dommie heeft geen ideeeeee wat ze veroorzaakt met dit geleuter.......quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:50 schreef riri het volgende:
ik denk dat hedda huub niet eens ECHT goed kent...anders zou ze bepaalde dingen niet zeggen
Neem me niet kwalijk hoor...... maar op dit moment zou Lieke toch degene zijn die jaloers moet zijn.quote:
leandra mijn ega en ik hebben hier 2 computers staan, een met de cossen en 1 met de streamers.soms wisselen wij even van pc maar voor het fatsoen meldt ik even dat ik niet drs H ben maar Erica H snap je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom post EH niet onder dr eigen naam??
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
Ik zit te wachten op de foto's van de dode muizen?? Zou Hedda, Huub, de vriend van Hedda of Lieke ze doorspelen aan de roddelpers??
Net zo hypocriet "gezellig" met elkaar omgaan maar ondertussen elkaars bloed wel kunnen drinken
Drusillaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:51 schreef schatje het volgende:
Hedda doet me denken aan een vampier uit Buffy.
Het is nog maar een pubertjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat dommie heeft geen ideeeeee wat ze veroorzaakt met dit geleuter.......
hmmm weet ik niet zo, een keer was hij echt boos dat zijn zender uit was en hij niets door had. Hij had zo'n een mooie monoloog...quote:
ja leuk bij een premiere van een film ofzo voor Boulevard(EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
Ik zit te wachten op de foto's van de dode muizen?? Zou Hedda, Huub, de vriend van Hedda of Lieke ze doorspelen aan de roddelpers??
Net zo hypocriet "gezellig" met elkaar omgaan maar ondertussen elkaars bloed wel kunnen drinken
Net zoals huppeltje..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |