We hebben druppels voor het geval glaucoom is, dan zou ie na dit weekend weer moeten zienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Volgens mij kunnen dieren zich meestal goed aanpassen/wennen aan dingen als dit.
Maar dat zal per dier ook wel weer verschillen (ivm karakter van het beestje).
Zijn ze al met de hond naar de dierenarts geweest. Die weet er ongetwijfeld veel meer over te vertellen. En die heeft wellicht ook goede tips om de hond te helpen met het leren omgaan de blindheid.
In augustus wordt ie negen naar het schijntquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
hoe oud is het beestje..? een jong beest past zich makkelijker aan dan een ouwe bok..
Het is soms verrekte vervelend dat ze niet kunnen pratenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef Fliepke het volgende:
Net kotste ze nog even flink.
Stress of toch wat anders?
Oh, wat goed!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:33 schreef Fliepke het volgende:
Het lijkt erop dat ze weer "iets" ziet. Bepaalde contouren ofzo. Ze weet me wel heel handig te ontwijken in een lichte omgeving
He getver Fliepke, dat is rotnieuws.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:15 schreef Fliepke het volgende:
Dit weekend deed ze het aardig goed. Zicht was bijna helemaal terug en vrolijk als altijd.
Ik krijg echter net telefoon dat mn moeder dr heeft in laten slapen, ze kwam een uurtje geleden thuis en toen waren haar achterpoten volledig weggevallen. De dierenarts zag het somber in en verwachtte dit patroon de komende tijd nog wel.
Rust zacht, gekke jet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |