quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:35 schreef Schijtgeit het volgende:
Hier in Hengelo hebben alle vrouwen namelijk minimaal cup C, dus ik dacht dat je misschien hiervandaan kwam. Hengelo wordt namelijk ook wel het Grote Tieten-gebied genoemd
Nee, ik kom niet uit het grote tieten gebied, Brabant.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:35 schreef Schijtgeit het volgende:
Hier in Hengelo hebben alle vrouwen namelijk minimaal cup C, dus ik dacht dat je misschien hiervandaan kwam. Hengelo wordt namelijk ook wel het Grote Tieten-gebied genoemd
Daarvoor leveren ze wel wat van hun IQ in.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:35 schreef Schijtgeit het volgende:
Ja, erg sexy, van die puntige stijve driehoekjesquote:Kleintjes zijn juist lekker, Blijven ze ook rechtop staan inplaats van die hangdingen
das heul klein en ik geloof er niets van dat dat beweegtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:14 schreef sweboy het volgende:
Beetje zit er nog wel in. A65/A70. Perfect :d
De mijne dan weer niet. Die hingen er maar een beetje bij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef Pascal86 het volgende:
Mijn ex vriendin had ook kleine tietjes, ik vondt het niet erg hoor
Jij heb een IQ van onder de 70. Dus je mening in deze is ook niet zo relevantquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef Pascal86 het volgende:
Mijn ex vriendin had ook kleine tietjes, ik vondt het niet erg hoor
Sinds wanneer spelling gerelateerd aan intelligentie qoutient?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:21 schreef zoutig het volgende:
[..]
Jij heb een IQ van onder de 70. Dus je mening in deze is ook niet zo relevant![]()
quotiënt... maar je houdt van kleine tieten en dat isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:06 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Sinds wanneer spelling gerelateerd aan intelligentie qoutient?
Je moet mijn geslachts deel niet met de jouwe vergelijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:43 schreef Schijtgeit het volgende:
@ Pascal86. Zij vond het dan vast ook nie erg dat jij een kleine leuter had.
Dat is inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:10 schreef Principessa het volgende:
[..]
quotiënt... maar je houdt van kleine tieten en dat is![]()
Oke, als jij er goed bij voeltquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:14 schreef zoutig het volgende:
[..]
Dat is inderdaad![]()
Maar wilde de spelfout gewoon even opmerken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |