U gaat door naar de keuken....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef redunzl het volgende:
Dat lijkt me Epcot Center in Orlando, Florida?
is goed!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:51 schreef Rayvon het volgende:
Ik zou bij dat plaatje ook eerst aan Drake hebben gedacht, die is heel wat bekendermaar heeft voor zover ik weet geen kolonien gesticht.
Dit is de acropolis van Baalbek in Libanon
Dit is inderdaad correctquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:55 schreef Rayvon het volgende:
Dat is het hoofdkwartier van de World Bank in Washington DC
Donequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:19 schreef _jero_ het volgende:
Ja, is goed zo, het wordt pas als dit topic vol is aangepast in de Wiki. Zet alleen nog even deze opgave in de lijst
google mapsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef _jero_ het volgende:
Ik zit deze even op te zoeken maar in google maps is deze nog niet zichtbaar. Is dit weer zo'n extra map voor GE?
edit : Dit gaat over de Chankillo observatory in Peru.
hoeft niet. Er hangen op veel plekken in de wereld amerikaanse vlaggen op dit soort plekken, Het kan b,v ook japan zijn ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:43 schreef _jero_ het volgende:
Het is in ieder geval in Amerika ergens of iets waar Amerika nog steeds zit
Is het in Liberie, Puerto Rico of Malysie ?quote:
de laatste...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Is het in Liberie, Puerto Rico of Malysie ?
Ik geef het opquote:
Ja das een hoop werkquote:Op zondag 24 juni 2007 12:01 schreef _jero_ het volgende:
Ik heb gezocht in google maar niks kunnen vonden nog, heb ook al de gehele westkust van Maleisie en de kust van Maleisie op Borneo afgezocht..
is goed!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:05 schreef Rayvon het volgende:
Goeiedag! Het is "the tip of Borneo" in Maleisie, ik denk dat _jero_ er net overheen gekeken heeft?
Hierzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |