Het is inderdaad correct, van mij mag je alvast de volgende plaatsen. Het puntje wordt nog wel gegeven straksquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:40 schreef screwyou het volgende:
Het is Stellenbosch University
ik had 'm mbv de landen die jij noemdequote:Op donderdag 21 juni 2007 17:36 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad correct, van mij mag je alvast de volgende plaatsen. Het puntje wordt nog wel gegeven straks
@redunzl : had jij hem ook gevonden dat je die screenshot plaatst? Alleen heb je er dan niet bijgezet wat en waar het is..?
Hij lag een stuk buiten het gebied dat ik bekeken had. Maar waar is deze universiteit dan bekend van?
Bedanktquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:54 schreef redunzl het volgende:
[..]
ik had 'm mbv de landen die jij noemde
ik vond het een beetje sneaky om 'm weg te kapen
![]()
Zo snel ? Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Madurodam, Den haag?
Hoe doe ik dat ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
psst , krijg nog een puntje screwyou
Duidelijkquote:
meer van een bepaalde slag, geen WO1quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:51 schreef Buschetta het volgende:
Hintvraag.
Is het gebouwd ter nagedachtenis aan de gevallenen van de eerste wereldoorlog ?
dat is 'm!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef thettes het volgende:
Ik heb overigens eerder al eens Nova Zembla als opgave neergezet dacht ik, maar wel een ander gedeelte met nog minder zoom.
http://pubs.aina.ucalgary.ca/arctic/Arctic48-3-248.pdfquote:Zemlya, the Norwegian seal hunter Elling Carlsen found the remains of a house on the island at a latitude of 76°12' N.
mss begrijp ik je niet goed, maar ik bedoelde dus dat ik in een vorig topic eens iets goed had geantwoord en toen koos ik als nieuw plaatje nova zembla. dat was slechts een paar weken terug, dus ik bedoelde dat nova zembla net was geweest en mss geen goede opgave was.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:20 schreef Buschetta het volgende:
[..]Zo snel
![]()
Ik heb de officiele Noorderbreedte opgezocht... Na veel speurwerk.
(ik probeer grondig te zijn)
[..]
http://pubs.aina.ucalgary.ca/arctic/Arctic48-3-248.pdf
Maar je hebt hem dubbel en dwars verdiend die puntgefeliciteerd.
Ik ben te lui om al die voorgaande topics door te spitten. Maar misschien moet ik beter m'n huiswerk doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:39 schreef thettes het volgende:
[..]
mss begrijp ik je niet goed, maar ik bedoelde dus dat ik in een vorig topic eens iets goed had geantwoord en toen koos ik als nieuw plaatje nova zembla. dat was slechts een paar weken terug, dus ik bedoelde dat nova zembla net was geweest en mss geen goede opgave was.
Geen punten dus voor mij maar voor Rayvon, die dan ook een nieuwe heeft neergezet
dat is inderdaad een hele klus, daarom houden we een lijst bij met alle voorgaande opgaven, die staat hier:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:52 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik ben te lui om al die voorgaande topics door te spitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |