abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:21:35 #76
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_50526207
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien was dat "ik wil buschauffeur worden" wel een grapje dat hij vaker maakt en is het door de media opgepikt als een serieuse beroepskeuze.
Nouja, misschien is buschauffeur naar Spanje wel ideaal voor een theoretisch natuurkundige om betaald 8 uur per dag te kunnen nadenken.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_50528204
Kan hij mooi de volgende 153245 bushaltes vast voorberekenen voor zijn passagiers
pi_50528516
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:22 schreef Gia het volgende:
Deze jongen kan altijd later nog wat met zijn opleiding gaan doen.

Respect.
zo iemand studeert er het een en ander bij, gewoon als hobby, en tegen de tijd dat die eindelijk die bus mag besturen ergert die zich zo aan de files dat die even en passant een of ander wonder van technisch vernuft bedenkt als anti-zwaartekracht oid
pleased to meet you
pi_50528531
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:30 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Knappe analyse op basis van een krantenbericht.
Interactiviteit, he.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_50534313
*jaloers*
  zondag 17 juni 2007 @ 00:59:09 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50535479
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:27 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, met zo'n cijferlijst zou ik niet aan een baan als buschauffeur denken
maar je snapt toch wel dat dat meer over jou zegt, dan over hem?

no offense natuurlijk. gelukkig worden, daar moet je tegenwoordig al aardig voor vechten en incasseren lijkt wel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_50538267
Dat gehaat hier !!
  zondag 17 juni 2007 @ 11:26:56 #83
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50539800
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef koemleit het volgende:
Ik vind het een held als ie echt busschauffeur wordt, en gewoon gaat doen wat ie leuk vind en niet naar andere luisterd
Ik ook.. Gewoon doen wat je leuk vind.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 17 juni 2007 @ 12:35:52 #84
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_50541551
In de buswereld zitten ze echt te wachten op wijsneuzen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_50542305
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 09:23 schreef liesell het volgende:
mn eerste gedachte: Asperger > superintelligent en fascinatie voor 1 bepaald onderwerp erbij, bussen.
maar goed, dat is supertesnel geoordeeld en totaal ongepast van me.
Wordt wel vrolijk van zoeen bericht op een of andere manier.
Hij is in ieder geval niet statusgevoelig.
Ik dacht ook meteen aan iets autistisch, maar goed, dat is ook een fiep van mij.
Super-intelligent zijn hoort voor mij bij de geestelijke handicaps bij de weg: velen met een buitengewoon hoog IQ ontwikkelen allerlei psychologische of zelfs psychiatrische kwaaltjes. Het is vaker een nadeel dan een voordeel.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_50542405
kan die mij zijn papiertje niet geven ;P
vind vaag dat je een hoge opleiding doet om vervolgens buschauffeur te worden
lachwekkend
pi_50553584
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
waanzinnige gast. denk dat ie wel wat eigenaardig is, maar dat zijn de meeste knappe bollen.

ook heel erg geestig dat de meesten zouden zeggen: "ach als ik nu niet studeer, kan ik altijd nog buschauffeur worden".

14 vakken, dat is toch ook best flink meer dan normaal? of niet?
ik had er 2 jaar geleden 16
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 17 juni 2007 @ 21:20:16 #88
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_50556515
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:21 schreef __________ het volgende:

[..]

Nouja, misschien is buschauffeur naar Spanje wel ideaal voor een theoretisch natuurkundige om betaald 8 uur per dag te kunnen nadenken.
Ik heb liever dat ie z'n gedachten bij het besturen van die bus houdt. .
pi_50557891
Sneu. Ik hoop dat ie gelukkig is en vriendjes heeft. Het echte geluk vereist wat domheid, denk ik wel 's.
pi_50558487
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zo hey, de één is ergens gemiddeld beter in, dús moet ie dat compenseren door ergens anders slecht in te zijn.
.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maaiveldcultuur
Wel grappig dat wat hij zegt ook vaak zo was bij ons. Ik zat in een gymnasiumklas en de slimsten van de klas konden vaak niet eens fatsoenlijk rennen. Is meer een soort bijkomstigheid van het ergens goed in zijn, denk ik. Als je veel leest en leert, dan ben je natuurlijk minder goed in sport dan iemand die niet veel leert, maar wel veel sport. Iemand die enorm goed is in sport, en daar dus ook hard voor traint, heeft logisch gezien minder tijd om te studeren. Natuurlijk zijn er uitzonderingen...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_50622409
Wel slim dat hij eerst natuurkunde gaat studeren, zodra hij erachter komt dat buschauffeur zijn te weinig geld opbrengt kan hij een goed beroep zoeken dat bij zijn niveau hoort.
٩๏̯͡๏)۶
pi_50647230
Kan je eindelijk een intelligent gesprek met een buschauffeur voeren

Nouja, intelligent.....hij moet zijn niveau dan wel verlagen naar het onze natuurlijk
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')