Nouja, misschien is buschauffeur naar Spanje wel ideaal voor een theoretisch natuurkundige om betaald 8 uur per dag te kunnen nadenken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien was dat "ik wil buschauffeur worden" wel een grapje dat hij vaker maakt en is het door de media opgepikt als een serieuse beroepskeuze.
zo iemand studeert er het een en ander bij, gewoon als hobby, en tegen de tijd dat die eindelijk die bus mag besturen ergert die zich zo aan de files dat die even en passant een of ander wonder van technisch vernuft bedenkt als anti-zwaartekracht oidquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:22 schreef Gia het volgende:
Deze jongen kan altijd later nog wat met zijn opleiding gaan doen.
Respect.![]()
Interactiviteit, he.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Knappe analyse op basis van een krantenbericht.
maar je snapt toch wel dat dat meer over jou zegt, dan over hem?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, met zo'n cijferlijst zou ik niet aan een baan als buschauffeur denken
Ik ook.. Gewoon doen wat je leuk vind.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef koemleit het volgende:
Ik vind het een held als ie echt busschauffeur wordt, en gewoon gaat doen wat ie leuk vind en niet naar andere luisterd
Ik dacht ook meteen aan iets autistisch, maar goed, dat is ook een fiep van mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:23 schreef liesell het volgende:
mn eerste gedachte: Asperger > superintelligent en fascinatie voor 1 bepaald onderwerp erbij, bussen.
maar goed, dat is supertesnel geoordeeld en totaal ongepast van me.
Wordt wel vrolijk van zoeen bericht op een of andere manier.
Hij is in ieder geval niet statusgevoelig.
ik had er 2 jaar geleden 16quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
waanzinnige gast. denk dat ie wel wat eigenaardig is, maar dat zijn de meeste knappe bollen.
ook heel erg geestig dat de meesten zouden zeggen: "ach als ik nu niet studeer, kan ik altijd nog buschauffeur worden".
14 vakken, dat is toch ook best flink meer dan normaal? of niet?
Ik heb liever dat ie z'n gedachten bij het besturen van die bus houdt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:21 schreef __________ het volgende:
[..]
Nouja, misschien is buschauffeur naar Spanje wel ideaal voor een theoretisch natuurkundige om betaald 8 uur per dag te kunnen nadenken.
Wel grappig dat wat hij zegt ook vaak zo was bij ons. Ik zat in een gymnasiumklas en de slimsten van de klas konden vaak niet eens fatsoenlijk rennen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zo hey, de één is ergens gemiddeld beter in, dús moet ie dat compenseren door ergens anders slecht in te zijn..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maaiveldcultuur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |