Mja, das dan ook wel weer zo.quote:Ja, tuurlijk, helemaal mee eens. Maar toch vind ik het zonde. Zulke gasten moeten onderzoek doen naar kanker ofzo, niet rondje gaan rijden in een bus.
Waarom zonde ? Omdat ie een beroep kiest wat ie graag wilt ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:46 schreef BobRooney het volgende:
Buschauffeur ...my god...wat zonde
Hopelijk mag hij chauffeur worden in Amsterdam-West
Ik quote mezelf even, want deze opmerking is eerder langsgekomenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Waarom zonde ? Omdat ie een beroep kiest wat ie graag wilt ?
quote:Ja, tuurlijk, helemaal mee eens. Maar toch vind ik het zonde. Zulke gasten moeten onderzoek doen naar kanker ofzo, niet rondje gaan rijden in een bus
Alleen omdat ie Teunissen van achternaam heetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:07 schreef manny het volgende:
Wat een held !
Normaal op een gymnasium hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
14 vakken, dat is toch ook best flink meer dan normaal? of niet?
best veel, uit hoeveel vakken kan je dan kiezen?quote:
Daar zit ook Latijn, Italiaans etc bij hé. Al die talen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
best veel, uit hoeveel vakken kan je dan kiezen?
maar uit hoeveel vakken kunnen ze kiezen, of is dat er dan niet bij?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:19 schreef Leia het volgende:
[..]
Daar zit ook Latijn, Italiaans etc bij hé. Al die talen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |