Fiets-'m-er-in!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:12 schreef Chowi het volgende:
Oh, dat doet me denken aan die verkeersveiligheidreclame.
*twee fietslampen tevoorschijn tovert.
*knipoogt.
Eigenlijk gewoon inspiratieloos, Mt.quote:
Die van havoc had potentie, jammer dat er weer zo ontiechelijk kut in gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:20 schreef Chowi het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een goeie rel, vanmiddag.
Inderdaad. Ik had eigenlijk ook wel een FB topic verwacht over die ban van Arma. Het is een dode boel, helaas.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die van havoc had potentie, jammer dat er weer zo ontiechelijk kut in gereageerd wordt.
Nou, dat valt wel mee, maar de ruis ertussen is gewoon té hinderlijk. Onze wannabe oldbie Leia voorop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had eigenlijk ook wel een FB topic verwacht over die ban van Arma. Het is een dode boel, helaas.
Dat kan aangewakkerd worden, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die van havoc had potentie, jammer dat er weer zo ontiechelijk kut in gereageerd wordt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee, maar de ruis ertussen is gewoon té hinderlijk. Onze wannabe oldbie Leia voorop.
Dat heeft toch niets met die negerianen te maken, hm?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:22 schreef Blight het volgende:
Inderdaad. Ik had eigenlijk ook wel een FB topic verwacht over die ban van Arma. Het is een dode boel, helaas.
Néé.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:28 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met die negerianen te maken, hm?
Okaytof.quote:
Jewel. Want ik ben geen echte oldbie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef Chowi het volgende:
Maar eigenlijk is Leia geen wannabe oldbie.
Een verkapte kloon?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef Chowi het volgende:
Maar eigenlijk is Leia geen wannabe oldbie.
Elk account in 2002 of daarvoor geregistreerd is oldbie. Hoe dan ook.quote:
`quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Elk account in 2002 of daarvoor geregistreerd is oldbie. Hoe dan ook..
Oh.quote:
Ik heb dit account gekregen, niet zelf geregistreerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
2004 ook wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:34 schreef Treinkopper het volgende:
2003 is een goed registratiejaar.
Oh.²quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik heb dit account gekregen, niet zelf geregistreerd.
Eensch.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:34 schreef Treinkopper het volgende:
2003 is een goed registratiejaar.
Hihi. Blight Blight uit Blight.quote:
Informatief, hm!quote:
Geregistreerd op: vrijdag 17 mei 2002 @ 12:44quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:55 schreef JDude het volgende:
Ik ben toe aan bier. En/of seks.
Dat ook.quote:
Tof.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
En een goed wijnjaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:36 schreef Q. het volgende:
Alleen 1999 is oldbie.
ONZ.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:39 schreef Savagephreak het volgende:
* Savagephreak tikt Tinuzzz_Talpa aan...
WEHE NU HEB JE AIDS!1!!EINZ!!!!11!UnO!1!~![]()
;')
Toen ik mod was, gaf ik daar mensen een note voor, maar dat had ik na één avondje ook wel weer gezien, té veel.quote:
En hoe stoer ben je als je een '99 account hebt en toch een 20013 kloon gebruikt?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:38 schreef Stofje het volgende:
Het begrip 'oldbie' is eigenlijk best treurig. Het is nóg treuriger als je een account kaapt, om op die manier te pretenderen dat je 'oldbie' bent, om zo te laten zien dat 'je erbij hoort'.
Ik pretendeer helemaal niet dat ik oldbie ben, anders hield ik mijn bek toch wel dicht? Het is dat ik die mensen aardig vind, en dit is een tof account. Boeit mij de fuck dat cijfertje nou.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:38 schreef Stofje het volgende:
Het begrip 'oldbie' is eigenlijk best treurig. Het is nóg treuriger als je een account kaapt, om op die manier te pretenderen dat je 'oldbie' bent, om zo te laten zien dat 'je erbij hoort'.
Het maakt mij ook allemaal weinig uit. Ik doe gewoon mijn uiterste best om door Chowi tof gevonden te worden. Als dat lukt is alles okay.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:49 schreef Stofje het volgende:
Dat hele getalletje doet uberhaupt niet ter zake. Ik heet overal Stofje, dat is m'n vaste nickname, dus heb ik geen behoefte om een kloon aan te maken. Ik voel me niet aangetrokken om mee te posten in een oldbiekliekje, ik kijk niet naar m'n postcount, ik post op m'n eigen manier, ik vind sommige mensen tof op FOK, anderen niet en aan die laatste groep laat ik dat af en toe blijken. Tof huh.
Jij wordt net zo verzuurd als de oldbies waar je blijkbaar een hekel aan hebt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:40 schreef Stofje het volgende:
[Oldbies] Waar Ripley een mening heeft! Berg je maar
Hihi, opent het oldbietopic, post vele posts maar er wordt nauwelijks op gereageerd. Gek hè.
Sjongejonge. Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Het maakt mij ook allemaal weinig uit. Ik doe gewoon mijn uiterste best om door Chowi tof gevonden te worden. Als dat lukt is alles okay.
Een impressie. Ik zette de film stop op een willekeurig moment:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:49 schreef Chowi het volgende:
The Science Of Sleep is echt een vreemde film. Ik vind het knap dat mensen dat zo hebben kunnen bedenken.
Sure, waarom post je dan niet gewoon met Boem-Dikkie door of maak je gewoon een nieuw account, hmm? Nee, je neemt een 28k-account van iemand over en post in het oldbietopic, 'omdat je ze tof vindt'.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik pretendeer helemaal niet dat ik oldbie ben, anders hield ik mijn bek toch wel dicht? Het is dat ik die mensen aardig vind, en dit is een tof account. Boeit mij de fuck dat cijfertje nou.![]()
Ze is de alpha en de omega!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sure, waarom post je dan niet gewoon met Boem-Dikkie door of maak je gewoon een nieuw account, hmm? Nee, je neemt een 28k-account van iemand over en post in het oldbietopic, 'omdat je ze tof vindt'..
Bier is de alpha en de omega.quote:
Goed punt.quote:
Verzuurd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:51 schreef Leia het volgende:
[..]
Jij wordt net zo verzuurd als de oldbies waar je blijkbaar een hekel aan hebt.
Ik maak niet anders dan goede punten.quote:
Elke term is door iemand in de wereld geholpen en wordt gebruikt door mensen. Boeiend? Je zeurt over iets wat nergens op slaat en wat ik lekker zelf moet weten? Wat de hell boeit het? En blijkbaar doet het cijfertje er toch wel een beetje toe want anders attendeer je niet op dit oldbie account maar gewoon op mijn post gedragquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Verzuurd?! Echt zo'n term die ooit de wereld in geholpen is en welke iedereen nou gebruikt. Ik heb totaal geen hekel aan oldbies, ik zie ze alleen niet als meer of minder dan de rest. Je post tof, of je post niet tof, daar doet dat cijfertje niets aan af. Ik vind sommige users die al langer geregistreerd zijn tof (Q, FF, etc), anderen minder.
Ik ben het een keer volledig en 300% met je eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:38 schreef Stofje het volgende:
Het heeft potentie. Ik wacht het nog ff af.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef Chowi het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik het een matige discussie vind?
Volledig met je eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef Chowi het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik het een matige discussie vind?
Puick nummer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Chowi het volgende:
Lily in the sky with diamonds!
Ik zag de aanpassing in de quote eerst helegaar niet.quote:
Mag ik opmerken dat je een geslaagde persoon bent?quote:
Geslaagd in welke zin?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat je een geslaagde persoon bent?
En dat terwijl het zó laag in de topiclist staat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:01 schreef Q. het volgende:
Dit topic is van een veelsch te hoog niveau voor mij.
Ik zat te denken aan ONZin...quote:
SiemeN? Waar is SiemeN?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef Chowi het volgende:
Ik heb je terug gePM'ed, Siemen.
Hippopotamus!quote:
Hier word ik nou emo van...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:04 schreef Chowi het volgende:
December chill comes late, the days get darker and we wait for this direness to. Pass.
Neehee. Die met een kleine n!quote:
Die zijn vet...quote:
Ik vind ze over het algemeen wel een beetje eng, eigenlijk.quote:
Ik mis die met de grote N!quote:
Die heb ik gedrogeerd!quote:
"Ik zou willen dat ik zo'n grote mond had, dan kon ik heel veel bier per minuut nuttigen."quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:23 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Ik vraag me af wat de eerste associatie is die mannen met deze foto maken.
Ja, nee. Jij begrijpt die categorieverdeling niet, hè?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef Q. het volgende:
[..]
"Ik zou willen dat ik zo'n grote mond had, dan kon ik heel veel bier per minuut nuttigen."
Creabea, hm?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef Chowi het volgende:
Ik heb je terug gePM'ed, Siemen.
Ik begon serieus te denken dat je ook echt research had gedaan. Want dat is niet zo, hm?quote:
Ik ben wel benieuwd waar je op zinspeelt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:23 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Neen. Het is compleet uit de duim gezogen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik begon serieus te denken dat je ook echt research had gedaan. Want dat is niet zo, hm?
"Dan valt de doos van mijn vrouw nog best wel mee... "quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:23 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Oh ja: ik sta boven alles.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, nee. Jij begrijpt die categorieverdeling niet, hè?
Je hebt mannen, je hebt vrouwen en je hebt Q.
Je bent bekend met de vrouwelijke anatomie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:34 schreef whoops het volgende:
[..]
"Dan valt de doos van mijn vrouw nog best wel mee... "
Jij bent duidelijk geen seksueel gefrustreerde mannen gewend.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar je op zinspeelt.
Wat een contrast met Nijmeegse gymnasiast haalt negen tienenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:41 schreef Blight het volgende:
Het VMBO tuig heeft ook een diploma binnen hoor.
Juh... Valt best mee vergeleken met dit dier toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent bekend met de vrouwelijke anatomie?.
Je snapt me niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Juh... Valt best mee vergeleken met dit dier toch?
Die kans is vrij groot...quote:
Behoud je hersencellen, drink minder bier.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot...
Op dit moment snap ik alleen dat ik nog 13 minuten heb voordat ik richting het terras kan...
Te laat... Vrees ik... Veel te laat...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Behoud je hersencellen, drink minder bier.
Ik hep er noch sat ofer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Behoud je hersencellen, drink minder bier.
Gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef Nosh het volgende:
Ik ben geslaagd. Vind ik. Ook al moet ik nog 4 minuten zenuwenlijen, officieel.
Van harte!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef Nosh het volgende:
Nu is het officieel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef Nosh het volgende:
Xie ut jah.quote:
Zeg me alsjeblieft dat dat niet dat dansje van Scrubs is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:12 schreef Nosh het volgende:
Dank, dank en dank!
Nu mijn 'I told you so'-dans weer in de praktijk brengen.
ZOOM ZOOM ZOOMquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat dat niet dat dansje van Scrubs is.
Ik begrijp hem niet. Maar dat komt omdat ik Scrubs zo ongeveer het non-grappigste programma vind dat ik ken. Voornamelijk omdat ze het zelf wél erg grappig lijken te vinden. Dus ik mijd het verder zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
ZOOM ZOOM ZOOM
Of is dit nu écht te inside-jokerig, zelfs voor Scrubsnerd-begrippen?![]()
Zijn achternaam lijkt op Barf. HAHA.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:27 schreef Nosh het volgende:
Há. Zach Braff vind mij lekker toffer dan jullie, en als hij ooit in Nederland is hebben wij een intieme geheel-platonische relatie gebaseerd op wederzijds respect voor elkaars gevoelens, en jullie niet..
Omdat ik aaibaar ben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:29 schreef Chowi het volgende:
Waarom ga je er zo vanuit dat die gevoelens wederzijds zijn? Hm? Hm?
AHAHAHAHAHHAHAHHAA!!!1quote:
Édith?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:52 schreef cerror het volgende:
Piaf.
Oeh, jammer dat hier niemand op in gaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:51 schreef Q. het volgende:
Ik ben na mijn bezoek aan de kapper vanmiddag ook weer een stuk aaibaarder geworden.
Ja, maar da's dus niet liev.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef Stofje het volgende:
Ik kom mijn beloftes altijd na, tenzij ik het vlak van te voren afzeg.
Jawel, da's wél lief. Ik zou ook beloftes kunnen maken en vervolgens niet op komen dagen. Dat is niet lief.quote:
Oh, wéét je wat pas niet lief is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jawel, da's wél lief. Ik zou ook beloftes kunnen maken en vervolgens niet op komen dagen. Dat is niet lief.
Maar nadat ik die opmerking maakte waren het er "ineens" teveel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef Stofje het volgende:
Dat recht héb je ook, je hebt zelfs recht op het geld dat op míjn bankrekening staat, je moet niet zoveel eisen, jij.
Je begint, vóórdat er ook maar enige romantiek is geweest, al over geld, onafhankelijkheid en over pimpen bij vrienden. Dat is nogal een eisenpakket, jongedame.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar nadat ik die opmerking maakte waren het er "ineens" teveel..
Dat is alleen maar het masker dat ik voorhoud op FOK!. Dat weet jij ook best.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je begint, vóórdat er ook maar enige romantiek is geweest, al over geld, onafhankelijkheid en over pimpen bij vrienden. Dat is nogal een eisenpakket, jongedame.
Het schrikt af.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is alleen maar het masker dat ik voorhoud op FOK!. Dat weet jij ook best.
Vanmiddag vond je het nog charmant. Of, hoe zei je het ook weer?quote:
Heb je écht niet begrepen wat ik bedoelde, of dol je nu maar wat? Hm?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vanmiddag vond je het nog charmant. Of, hoe zei je het ook weer?
Ik heb je begrepen. Tenzij je in vrouwentaal praat en het tegenovergestelde zegt van wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heb je écht niet begrepen wat ik bedoelde, of dol je nu maar wat? Hm?
Nu ben ik in de war. Heb je me nu begrepen, twijfel je of je me begrepen hebt, of heb je me in het geheel niet begrepen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb je begrepen. Tenzij je in vrouwentaal praat en het tegenovergestelde zegt van wat je bedoelt.
Hou het maar op twijfel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war. Heb je me nu begrepen, twijfel je of je me begrepen hebt, of heb je me in het geheel niet begrepen?
Als je harry potter mag geloven wel ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:54 schreef Chowi het volgende:
Je weet wel. Wát een dooddoener.
Huh? Ik heb nog nooit een Harry Potter-film gezien en/of zo'n boek gelezen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je harry potter mag geloven wel ja!!
deed je dat expres?
Ík ga dat dansje doen en jij gaat de hele avond 'ja, inderdaad, je had gelijk. Dat had ik natuurlijk kunnen weten, want je hebt altijd gelijk' zeggen, bedoel je.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:12 schreef Nosh het volgende:
Dank, dank en dank!
Nu mijn 'I told you so'-dans weer in de praktijk brengen.
Mieters.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:50 schreef Chowi het volgende:
Hihi. +10 kUdOwWwzZ.
Wacht, ik sleep de laptop even naar de kassa.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:32 schreef Stofje het volgende:
Klootzakken zijn het, die mensen die nu in de winkel zijn. Ja, meneer, als u deze post kunt lezen op Chowi's beeldscherm: U. Bent. Een. Klootzak!
Lang niet per definitie, hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:46 schreef Nosh het volgende:
Mensen bedoel ik dan, hè. Niet vrouwen met borstprotheses, die zijn lief. Denk ik.
Ahahahahahahhahaha.quote:
Ik eis goedmaakseks.quote:
Ja, zie je, daar heb je het al. Ik neem een andere avatar, want dit overkomt me íedere keer wéér!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:33 schreef Chowi het volgende:
Oh...
Ach, dan verscheur je je pedopas toch gewoon. Voor Chowi heb je toch alles over? Ik verander zelfs m'n icon voor haar!quote:
*sopsopsopquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, dan verscheur je je pedopas toch gewoon. Voor Chowi heb je toch alles over? Ik verander zelfs m'n icon voor haar!
Kop dicht, verrekte zak hooi, opgesodemieterd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:42 schreef Nosh het volgende:
Dit topic is hilarisch op zoveel onbedoelde manieren. Just sayin'.
Nee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:42 schreef Chowi het volgende:
Post eens foto's!
Slechte timing. Je plukje is vast heul erg.. avant-garde. Hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kop dicht, verrekte zak hooi, opgesodemieterd.
Nee. Maar dank voor deze nuttige informatie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:13 schreef Chowi het volgende:
Wisten jullie dat Stofje's piemel zo groot is dat als hij op de Eiffeltoren gaat staan en hem uitrolt, hij dan met het topje de begane grond voelt?
Stofjeverheerlijking is in ieders belang!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Maar dank voor deze nuttige informatie.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:09 schreef Nosh het volgende:
Oh ja. Nu weet ik weer waarom ik de Expo telkens panisch voorbij storm..
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:35 schreef Chowi het volgende:
Stofje, ik wil even zeggen dat ik je MMS ontvangen heb en het er uitzonderlijk uit vind zien, hoor.
verkapte "kijk-mij-stofjes-telefoonnummer-hebben"-post.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:35 schreef Chowi het volgende:
Stofje, ik wil even zeggen dat ik je MMS ontvangen heb en het er uitzonderlijk uit vind zien, hoor.
Jij hebt m'n nummer ook, toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
verkapte "kijk-mij-stofjes-telefoonnummer-hebben"-post.
De helft van mijn contactlijst bestaat uit Fokkers, maar stofje heb ik dan net weer weten te ontlopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef Mokster het volgende:
Ben ik gewoon de énige die dat nummer niet heeft?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
De helft van mijn contactlijst bestaat uit Fokkers, maar stofje heb ik dan net weer weten te ontlopen.
Niemand heeft mijn nummer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef Mokster het volgende:
Ben ik gewoon de énige die dat nummer niet heeft?
Ah. Een lotgenoot.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:10 schreef Nosh het volgende:
De helft van mijn contactlijst bestaat uit Fokkers, maar stofje heb ik dan net weer weten te ontlopen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:20 schreef Mokster het volgende:
Ik werd vanmorgen gebeld door ene Jeff die zei dat hij "graag inging op mijn uitnodiging en dat zijn vriend ook graag mee zou komen".
Maar ik kan me niet herinneren dat ik een Jeff en zijn vriend heb uitgenodigd.
Ik moet toch eens iets voorzichtiger zijn met het uitdelen van mijn telefoonnummer.
YOU GONNA GET RAPED!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:20 schreef Mokster het volgende:
Ik werd vanmorgen gebeld door ene Jeff die zei dat hij "graag inging op mijn uitnodiging en dat zijn vriend ook graag mee zou komen".
Ik moet toch eens iets voorzichtiger zijn met het uitdelen van mijn telefoonnummer.
Ik heb ook een mysterieus geschaafde, paars-blauwe elleboog.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:23 schreef cerror het volgende:
YOU GONNA GET RAPED!
Ik zou maar een morning-after pil innemen als ik jou was.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb ook een mysterieus geschaafde, paars-blauwe elleboog.
Zou het allemaal met elkaar in verband staan?
Puike conclusie,quote:
Oh, zei ik "Jeff" ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:20 schreef Mokster het volgende:
Wat drink jij allemaal en waar kan ik het krijgen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb ook een mysterieus geschaafde, paars-blauwe elleboog.
Zou het allemaal met elkaar in verband staan?
Welk land?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
That's it. Ik verhuis naar het buitenland en laat niemand weten waar ik ben.
"There must be some kind of way out of here, said the joker to the thief."quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, wacht. Ik was jou vergeten. Nee, ik blijf mooi hier. In het buitenland hebben ze dat niet, zo'n enerverend persoon als jij. En wie kan dát nou missenquote:
Gelderland schijnt wel tof te zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |