Castelen lijkt me technisch niet goed genoeg om ook echt van waarde te kunnen zijn in de Champions League.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je dat beleid wilt voeren moet je naar andere spelers kijken dan Romeo Castelen. Feyenoord laat hem echt niet voor een habbekrats vertrekken. Daarnaast geloof ik niet dat Castelen nog zodanig kan groeien dat hij bij Ajax van waarde zou kunnen zijn. Het is een aardig voetballertje, maar ik zie geen potentie om hem tot een topvoetballer te maken.
Dat is dan ook wel wat anders dan de Champions League.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef keijz het volgende:
[..]
Op het EK vorig jaar was hij toch wel heel erg goed hoor!
Wie is dat ook weer?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef BB-boy het volgende:
Hebben we de beste rechtsbuiten van de eredivisie gehaald,
Van Gobbel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:43 schreef BB-boy het volgende:
Die kale.
Nee goaltjesdief Bakirciogluquote:
quote:"Babel kan voor zijn ontwikkeling beter in Nederland blijven," stelt De Haan. "Pas als je 24 of 25 jaar bent, heb je een ideale leeftijd om naar het buitenland te gaan. Dan heb je als speler al een goede ontwikkeling doorgemaakt."
Ik geloof daar weinig van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:47 schreef F1Bas het volgende:
Zou PSV echt een half miljoen voor Perex hebben geboden? Dan zijn het echt triest bezig.
Kom je ook?quote:
Naah doe maar niet, dan wordt het op zekers matten.quote:
Nee, ik kom voor de gezelligheid. Moet me netjes gedragen als gast.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naah doe maar niet, dan wordt het op zekers matten.
Ik vind die kruizen juist wel tof. Heb met een kraagje niet zoveel, maar een goed kraagje staat op zich wel goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef toma het volgende:
mooi shirtje! EINDELIJK weer een kraagje.
Ik vind alleen die kruizen op t shirt maar niks
Castelen niets laten zien? Vorig seizoen aardig wat assists en goals. Dit jaar geblesseerd geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En Leonardo dan? Castelen is tevens een speler die nooit uit de verf is gekomen bij 010 en waar ze nu vanaf willen. Snelle rechtsbuiten met een goede voorzet en Nederlands international, precies wat we zoeken toch?
Forum nog wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:26 schreef Boixos_Nois het volgende:
Kick!
Zo een dieptepunt, een kick in ons aller Ajaxforum
Zó dat klinkt VVD!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef TC03 het volgende:
Lelijk shirt trouwens, met die drie X'jes erop. *ril* Op een shirt horen geen artistieke plaatjes thuis, gewoon kleuren + logo's.
Ik zal dat ook moeten doen, hopelijk zijn er niet teveel kakkerlakken op het vip-deck.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:09 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, ik kom voor de gezelligheid. Moet me netjes gedragen als gast.
Nope, helaas. Vriendin is na drieënhalve maand weer terug in NL en viert thuiskomst plus verjaardag.quote:
Ben jij vip dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik zal dat ook moeten doen, hopelijk zijn er niet teveel kakkerlakken op het vip-deck.
Tja, shit happensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, helaas. Vriendin is na drieënhalve maand weer terug in NL en viert thuiskomst plus verjaardag.
ja zoiets, moet in elk geval via de gasteningang enzo nar binnen dus daar is ook wel een podiumpje aan verbonden lijkt me.quote:
De contacten van Sportweek zeggen 'iets anders' dan het optimisme van Jaakke stond in de nieuwste uitgave.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:29 schreef toma het volgende:
ik vind het verdacht rustig rond Sneijder.
Ok, zal welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja zoiets, moet in elk geval via de gasteningang enzo nar binnen dus daar is ook wel een podiumpje aan verbonden lijkt me.
Goeie inschatting van je. Ik denk dat dat ook zomaar zou kunnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:40 schreef Nashje het volgende:
Denk dat Motta de eerst aankoop gaat worden. Als de Primera Division afgelopen is zal er wel het een en ander duidelijk over worden. Hoewel ik vind dat hij niet hoeft te komen. Middenveld is anders overvol.
Kanu transfervrij oppikken, en Motta halen kan CV en CM spelen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:45 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb liever een extra vleugelaanvaller en een pinchhitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |