quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:14 schreef punkjunk het volgende:
http://media.putfile.com/memo4 Yeah, de kwaliteit heeft de wensen over maar met zulke muziek hou ik me bezig dus.
Yep. Da's geen vooroordeel, da's een kwestie van budget. Hoewel groter niet altijd beter is, is een mooie buizenbak met een of meer goeie 12 inch speaker zekers te verkiezen boven een instap transistorversterker. Tsja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef sound-storm het volgende:
misschien een vooroordeel, maar klinken die kleine amps niet veel minder dan eentje met een beetje meer kast, spekaer en vermogen?
Pas op wat je zegt hieroquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef sound-storm het volgende:
misschien een vooroordeel, maar klinken die kleine amps niet veel minder dan eentje met een beetje meer kast, spekaer en vermogen?
Ja tuurlijk klinkt dat beter, maar weet jou budget immers nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef sound-storm het volgende:
maar................................das........................punk!.................quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:14 schreef punkjunk het volgende:
http://media.putfile.com/memo4 Yeah, de kwaliteit heeft de wensen over maar met zulke muziek hou ik me bezig dus.
Johquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
maar................................das........................punk!.................
Nouja, maximaal 400 euro ongeveer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja tuurlijk klinkt dat beter, maar weet jou budget immers niet
Als je geld hebt voor een 50 watt buizencombo moet je dat doen natuurlijk![]()
Maar die Cube's klinken zeker niet zo klein als dat ze eruit zien hoor.
jtm's 300 zitten op max 400. Voor 350 vindt je ze ook. Ze zijn in 2x10" en in 1x12" . Je kan natuurlijk ook 2x10" doen en dan een 1 (of 2x) 12" cab er bij doenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:06 schreef sound-storm het volgende:
[..]
Nouja, maximaal 400 euro ongeveer.
De goedkoopste buizenamps zie ik overal rond de 700 euro, zoals bijvoorbeeld de Fender Blues deluxe. Misschien dat die 2e hands wel goedkoper zijn, maar dat zal niet zo veel schelen denk ik.
ja, en spreekt het je aan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
maar................................das........................punk!.................
Klopt, het zijn meer crunch-versterkers, beetje overstuurd clean. Wel mooi hoor, luister maar naar de Beatles en R.E.M., bijvoorbeeld. Maar dik scheuren kun je er niet echt mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:19 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb em wel es gezien in de winkel! Ziet er goed uit hoor. Vox is één van die merken die mij niet aanspreekt. Wat voor geluid zit daar in? Echt een vette scheur kun je er zeker niet uithalen?
Ohja de beatles speelde er natuurlijk op. Wel vind ik het stijlvolle versterkersquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Klopt, het zijn meer crunch-versterkers, beetje overstuurd clean. Wel mooi hoor, luister maar naar de Beatles en R.E.M., bijvoorbeeld. Maar dik scheuren kun je er niet echt mee.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:10 schreef Cynic het volgende:
Brian May anyone?
Nee. Zie Led Zeppelin I.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef sound-storm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |