Om de stront over een groter oppervlak te verspreiden en op die manier hun geur dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:11 schreef iFries het volgende:
Waarom trappen honden achteruit nadat zij gepoept hebben? Onze hond heeft het altijd gedaan... heb hem al gevraagd waarom hij dat deed maar een antwoord heb ik nooit gekregen![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:12 schreef snellejelle het volgende:
omdat 'ie niet naar voren kan trappen
Laat even foto's maken hoe je achterover valt en je schedel breektquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:24 schreef je_oma het volgende:
Dan trek ik met mijn rechter grote teen het toilet door.
Er wordt zelfs op gefokt bij bepaalde werkhonden. Een van onze honden komt uit zo'n "jachtlijn" en die rolt in alles (Lieveheersbeestjes, stront, modder, karkassen van dode beesten, etc.)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:16 schreef Aasgier het volgende:
Dus ik denk dat ze de poep toch (onbewust welliswaar) proberen te verbergen, als een hond echt wild wordt/is dan wordt dit gedrag vanzelf versterkt denk ik.
Dat klopt!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:12 schreef PushyGurl het volgende:
volgens mij is dat omdat ze dan dominant gedrach willen vertonen
Spike doet het zo idioot dat z'n rug onder het gras zit. (Met een beetje aanmoediging piept en blaft ie er ook bij) De andere twee honden zijn tenminste normaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:45 schreef vroutje het volgende:
[..]
Dat klopt!
Bink, onze hond maakt zo ook altijd duidelijk (d.m.v. achteruittrappen tegen andere hond) dat hij wil spelen![]()
Lieveheersbeestjes??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Er wordt zelfs op gefokt bij bepaalde werkhonden. Een van onze honden komt uit zo'n "jachtlijn" en die rolt in alles (Lieveheersbeestjes, stront, modder, karkassen van dode beesten, etc.)
Ja zoek er eens een en val die lastig, die beesten scheiden ook iets uit dat stinktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:49 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Lieveheersbeestjes??
--
Labrador van mijn ouders (en alle vorige labradors die ze hadden) doet dat ook altijd.
Vooral rotte vis vinden ze onweerstaanbaar.
Ik heb onze honden eens een garnaal gegeven. Leuk gezichtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:49 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Lieveheersbeestjes??
--
Labrador van mijn ouders (en alle vorige labradors die ze hadden) doet dat ook altijd.
Vooral rotte vis vinden ze onweerstaanbaar.
Een rauw ei doet het ook altijd goed. Dan zie je pas welke honden hun instict nog hebben. De jongste pakt het ei op, loopt naar een rustig plekje en bijt hem daar kapot. De andere twee snuffelen er aan en weten niet wat ze er mee aan moeten (dus moet ik het ei weer voor ze breken)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:51 schreef vroutje het volgende:
[..]
Ik heb onze honden eens een garnaal gegeven. Leuk gezicht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |