Inderdaad, schoppen om tegendraads te zijn en dat scoort.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:33 schreef DrDentz het volgende:Hij was juist de enige journalist die tegen Bassie inging terwijl het hele volk de polonaise liep.
Dit slaat echt nergens op ik heb hem meerdere malen trainers af zien branden terwijl ze bij hem aan tafel zaten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:45 schreef Chadi het volgende:
Johan heeft 2 gezichten.. als een trainer er niet bij is of een persoon dan is hij nooit kritisch. Als ze er niet bij zijn veegt ie de vloer met ze aan al dan niet terecht.
Dat geeft gewoon aan dat die man niet kundig genoeg is om een directe confrontatie aan te gaan.
Alleen even een lesje Nederlands nemenquote:Op maandag 12 november 2007 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
In de samenvatting is de eerste goal en bijbehorende aanval al 6 keer uit 8 verschillende camerastandpunten herhaald.
Vervolgens gaat van Halst die goal ook nog helemaal ontleden.
Ben toch niet achterlijk ofzo
Hij is altijd veel netter als er gasten bij zijn, anders is hij veel harde qua oordeel over die gasten daarom voelt het bij Derksen ook zo enorm als stoer doen bij je vriendjes maar inbinden als het oog in oog is. Mijn inziens erg lafjes.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:08 schreef shroomer het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op ik heb hem meerdere malen trainers af zien branden terwijl ze bij hem aan tafel zaten.
Ok bij van Basten was hij idd iets milder, maar normaalgesproken vind ik hem juist erg recht door zee.
Het is jammer dat Van Halst de beelden niet zelf selecteert maar bij hem twijfel ik er eigenlijk niet aan dat hij dit ook erg goed zou kunnen, het is alleen blijkbaar niet te combineren met z'n andere functies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |