Uit de Paris-hilton-breezer-kloon fabriekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef MacManus het volgende:
Goh, daar heb ik nu ook altijd last van. Waar komen die anorexiahoeren toch vandaan?
nee want ze zag er gezond uit voor een anorexia hoer!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:04 schreef mantamanta het volgende:
was het arme kind niet gewoon ziek? anorexia meisjes kotsen meestal gewoon prive........
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:58 schreef MaxPower het volgende:
door jouw stank moest ze kotsen, en anders door je lelijke gezicht.
ja ik ga niet in die kut lucht zitten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:23 schreef opgebaarde het volgende:
Gast, zij kots en jij gaat de bus uit en komt te laat, debiel! [afbeelding] (Dit is een certificaat wat jouw debiliteit zwart op wit bewijst)
Dit is omgedraaide werkelijkheid piovannetje [afbeelding]
nee hoor, dat is een post-icon.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:23 schreef opgebaarde het volgende:
...(Dit is een certificaat wat jouw debiliteit zwart op wit bewijst)
...
Ik heb geen skoetert!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:27 schreef Sirtalis het volgende:
Dan ga je voortaan toch weer lekker op je skoetert...
Ja, lekker, geen controle over je lichaam hebben, daardoor een openbaar vervoersmiddel onderkotsen en dan ook nog eens verwachten dat mensen je gaan helpen. Er zijn ook grenzen wat betreft behulpzaamheid hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef hemmes het volgende:
En dan werkt je sociaal systeem niet door even te vragen of het wel gaat, of er iemand gebelt moet worden? Goed van je om weg te lopen! Hulde! Lekker sociaal..
Ze zat helemaal onder en het stonk verschikkelijk! dan ga ik tog echt snel weg hoor! en zo dachten nog meer mensen in de bus erover!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef hemmes het volgende:
En dan werkt je sociaal systeem niet door even te vragen of het wel gaat, of er iemand gebelt moet worden? Goed van je om weg te lopen! Hulde! Lekker sociaal..
ja, en tubgirl had vast een spierziekte aan d'r kringspierquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:37 schreef hemmes het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat het desbetreffende meisje er niets aan kan doen. Wellicht over nagedacht? Wellicht is het geen anorexia maar een spierziekte...
Kutkotsen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
ja ik ga niet in die kut lucht zitten.
Die verhoudingen liggen al net zo laag als het feit dat 'niet alle Marokkanen slecht zijn'.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:37 schreef hemmes het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat het desbetreffende meisje er niets aan kan doen. Wellicht over nagedacht? Wellicht is het geen anorexia maar een spierziekte...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:37 schreef hemmes het volgende:
Dit vraagt ook om foto'squote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef Myers het volgende:
Je had d'r in de keel moeten neuken net zoals Max Hardcore, die bitches kotsen ook altijd over z'n pik. Ganz geil!
En dan de rest van de dag met een naar kots ruikende staafmixer rondlopen? Nee dank je.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef Myers het volgende:
Je had d'r in de keel moeten neuken net zoals Max Hardcore, die bitches kotsen ook altijd over z'n pik. Ganz geil!
ervaring mee?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef Myers het volgende:
Ja of was ze gewoon 100 dagen vergeten om te eten, of is ze haar maag kwijtgeraakt, of ofquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:37 schreef hemmes het volgende:
Aandachtsslet, ben je onzeker ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ervaring mee?
ik weet niet hoor maar bij lekkere sex hoef ik niet te kotsen![]()
beetje kokhalsen met pijpen als ie er heel ver in gaat, kan maar kotsen ...![]()
nee ik zeg alleen dat je tog niet gaat kotsen bij pijpenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aandachtsslet, ben je onzeker ofzo [afbeelding]
Dat vind jij volgens mij wel geil hé.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef Kimmie_16 het volgende:
beetje kokhalsen met pijpen als ie er heel ver in gaat, kan maar kotsen ...![]()
Als ze het daarna maar weer schoonlikt 14.gifquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:55 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
nee ik zeg alleen dat je tog niet gaat kotsen bij pijpen
ik iig niet en nog nooit gedaan of gezien ook
ik bedoel moet voor die jongen toch ook geen pretje zijn
je eigen kots schoonlikke van de paal van een jongen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als ze het daarna maar weer schoonlikt 14.gif
maar natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:55 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat vind jij volgens mij wel geil hé.![]()
Nog niet maar jij mag de eerste zijn hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:01 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
je eigen kots schoonlikke van de paal van een jongen?
zijn er egt vrouwen die dat doen/lekker vinden?
ooit zelf meegemaakt ?
nee sorryquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Nog niet maar jij mag de eerste zij hoor
Hey, als je A zegt moet je ook B durven zeggen hé.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:04 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
nee sorry![]()
en waarom heeft meneer dat nog nooit laten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |