Het zit de laatste tijd ook niet mee hè...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik heb gewerkt vandaag...
Maar amper geslapen, heb sinds eergister last van m'n lichaam.
Ik weet niet wat het is, dacht dat ik een spier verrekt had bovenin m'n rug, maar ik heb nu inmiddels ook last met ademen en zo'n beetje de linkerbovenkant van m'n lichaam doet pijn.
Als ik er weinig last van wil hebben moet ik op m'n rug liggen, en m'n arm lafjes ernaast, anders is het kut.
Heb dus amper gepit daardoor, ik lig doorgaans op m'n buik/zij.
Powernap ftw!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
maar ik ben even een kwartiertje onder zeil.
icm flinke lading spierverslappers.
Succes met rijden dan straksquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
Hi Fritsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh en natuurlijk: Scar heeft een ban
Omda hij Muck nogal op een ongehoorde manier te kijk heeft gezet!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hi Frits![]()
![]()
![]()
Waarom heeft S. een ban?
Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima!quote:![]()
Ik was er vanochtend rond half 7, maar jij niet...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Papier!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Hi Frits![]()
![]()
![]()
Waarom heeft S. een ban?
Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom?![]()
280 Frits...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Papier!![]()
Hij was gister kneiter irritant tegen Muck, had een topic geopend over haar grote borsten. Moet je ff in de GC kijken bij Koffie 270, dus niet KSC 270, maar Koffie 270
Minne kuthond.
Zo had Yvonne het in het bantopic ook genoemd, 'wegens een minne streek in GC'
Ik had me verslapen, zou er eigenlijk om kwart voor 6 uitgaan, maar net voor kwart voor 7 werd ik wakker, waarna mijn wekker afging en ik me realiseerde dat ik te laat zou gaan komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Omda hij Muck nogal op een ongehoorde manier te kijk heeft gezet!![]()
[..]
Prima!![]()
Ik was er vanochtend rond half 7, maar jij niet...![]()
My badquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef OA het volgende:
[..]
280 Frits...![]()
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Haha, je post niet zo heul veel neequote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:04 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Je merkt hier dat ik het druk heb. Eng.
Ach ja, dat heb ik net gelezen en was ik alweer vergeten...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had me verslapen, zou er eigenlijk om kwart voor 6 uitgaan, maar net voor kwart voor 7 werd ik wakker, waarna mijn wekker afging en ik me realiseerde dat ik te laat zou gaan komen.
Ik werd ook wakker met het idee van: ik slaap wel erg lang nuEn toen was ik dus een uur later dan verwacht uit bed. Maar ff snel aangekleed en klaargemaakt voor vertrek, maar toch nog op tijd aangekomen.
Heeft het daar werkelijk mee te maken of heeft het meer van doen met "met je rug naar de deuropening zitten"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:04 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Je merkt hier dat ik het druk heb. Eng.
Oh joh, hier is alles normaal gebleven, geen windhoos noch enorme regenbuien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, dat heb ik net gelezen en was ik alweer vergeten...![]()
![]()
Ik was er om 6 uur al uit!![]()
Was veels te vroeg bij schoonoa...Maar wel net voor de regenbui los barstte!
![]()
Beterschap Eer-ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
Beide.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef OA het volgende:
Heeft het daar werkelijk mee te maken of heeft het meer van doen met "met je rug naar de deuropening zitten"![]()
Ja lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap Eer-ik.![]()
Goedemiddag alle anderen.![]()
Hoe is de koffie vandaag.
Regular, capp, of een ander smaakje misschien?quote:
Dat fietst er wel in ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Regular, capp, of een ander smaakje misschien?![]()
Wat moet je eigenlijk doen om in de OP te komen?
Lief zijn tegen mij, of tegen eer-ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Regular, capp, of een ander smaakje misschien?![]()
Wat moet je eigenlijk doen om in de OP te komen?
Je wil alles?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat fietst er wel in ja!
Om in de OP te komen, moet je een tijdje lekker meedraaien hier. Dan een van de koffiemods lief aankijken en vragen of je erin mag.
ik sta op goede voet met de mods, ik kan een balletje voor je opgooien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |