Papier,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tof, werk ik echt niet harder door. Dan zou ik mijn vakantie (waar ik recht op heb) gaan compenseren. Dat lijkt me niet de bedoeling.
HTML? Peanuts. Het moeilijke is om een mooie prettige nuttige bruikbare website te bedenken. De technische uitvoering is alleen maar een kwestie van oefenen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Papier,
heb je al het idee dat je er iets van opsteekt?![]()
Wat boeit jou meer dan papier!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
HTML? Peanuts. Het moeilijke is om een mooie prettige nuttige bruikbare website te bedenken. De technische uitvoering is alleen maar een kwestie van oefenen.![]()
Als je een smaakje wilt, dan doe je dat er zelf inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wiener melangemet slagroom aub.
zoiets?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Wat boeit jou meer dan papier!
Begin een website over het onstaan van papier, de toepssingen, etc...![]()
Het is dus niet zozeer moeilijk, maar het ontbreekt jou aan creativiteit...![]()
Ik ben hartstikke creatief! Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat ik tot nu toe nog niet veel geleerd hebquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Wat boeit jou meer dan papier!
Begin een website over het onstaan van papier, de toepssingen, etc...![]()
Het is dus niet zozeer moeilijk, maar het ontbreekt jou aan creativiteit...![]()
Bijvoorbeeldquote:
Zeg dat dan meteen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke creatief! Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat ik tot nu toe nog niet veel geleerd heb![]()
Dat zei ik eigenlijk ook maar je benaderde mijn antwoord te negatief.quote:
Niet meteen boos worden papiertje!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zei ik eigenlijk ook maar je benaderde mijn antwoord te negatief.![]()
Ik zou niet durven vriend OAquote:
Gefeliciteerd met je havo diploma!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef eer-ik het volgende:
hoi.
dat weet ik nog niet...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je havo diploma!![]()
![]()
Alles verder oké?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet...
Ga straks kijken
Frits!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik had me gewoon een uur verslapen vanochtendKleding aan, deo op en water in m'n haar en de wagen in. Was ik alsnog 10 minuten te vroeg
goeie zaakquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh en natuurlijk: Scar heeft een ban
Oh.. kut man!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik heb last van helse pijnscheuten
nee, ik heb gewerkt vandaag...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Oh.. kut man!![]()
Enig idee waarvan?![]()
En ben je net pas wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |