Times they are a changing (Bob Dylan)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet want dat doe ik ook.
Maar als je dit een social life noemt dan heb je wat mij betreft wat fundementeels gemist in je opvoeding of snap je het begrip social life niet.
Lastig te zeggen als ik je niet in het echt ken!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendin heb ik op Fok! leren kennen. Ben ik nu een Nerd, Antisociale loser, zielug, autistisch, of gewoon slim dat ik onder werktijd vrienden kan maken?
Ze vertellen jou ook altijd alles als laatste.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Lastig te zeggen als ik je niet in het echt ken!![]()
Voor zover dat te beoordelen valt, ben je verre van zielig, nerdig, etc...![]()
En dat je je vriendin hebt leren kennen hier (Dat had je trouwens wel eerder mogen vertellen...) is toch mooi!
![]()
En jij zit toch ook niet hele dagen enkelt te fokken?
Neem ik aan....
Je hebt gelijk, maar deze discussie behelst juist bepaalde aspecten die in mijn studie tegenkom. En ik ben het met Papier eens, dat je wel degelijk een online social life kunt hebben, dat heeft niets met opvoeding te maken, eerder met het meegaan met de tijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:23 schreef OA het volgende:
[..]
Frits, hou je gewoon rustig!![]()
Soms gebeurt het dat iemand je, in jouw ogen, afzeikt.. so be it!![]()
Hier kun je goed zien wat een leeftijdsverschil van ruim 10 jaar met interpretatie doetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet want dat doe ik ook.
Maar als je dit een social life noemt dan heb je wat mij betreft wat fundementeels gemist in je opvoeding of snap je het begrip social life niet.
* denkt heel erg hard, maar tevergeefs....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar deze discussie behelst juist bepaalde aspecten die in mijn studie tegenkom. En ik ben het met Papier eens, dat je wel degelijk een online social life kunt hebben, dat heeft niets met opvoeding te maken, eerder met het meegaan met de tijd.
Mijn huidige vriendin ken ik ook via 'Internet' (MSN), zeer handige manier van contact maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:33 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendin heb ik op Fok! leren kennen. Ben ik nu een Nerd, Antisociale loser, zielug, autistisch, of gewoon slim dat ik onder werktijd vrienden kan maken?
Ik studeer Communicatie- en Informatiewetenschappen. Houdt in dat communicatiewetenschappen gecombineerd wordt met nieuwe media. Like this!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
* denkt heel erg hard, maar tevergeefs....
Wat doe je ook alweer?![]()
Ik denk ook zeker dat internet/fora, ed deel (kunnen) uitmaken van je sociale leven. Je onderhoudt tenslotte ook steeds meer je contacten via dit medium.
Maar enkel en alleen je sociale leven laten bestaan uit internet, kán m.i. niet gezond zijn!
Al ga je maar thee drinken bij oma...![]()
Dat heeft niks met leeftijd te maken, eerder met opvoedingquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier kun je goed zien wat een leeftijdsverschil van ruim 10 jaar met interpretatie doet
Zie mijn edit...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik studeer Communicatie- en Informatiewetenschappen. Houdt in dat communicatiewetenschappen gecombineerd wordt met nieuwe media. Like this!
Ik ben het volledig met je eens, een sociaal leven dat enkel bestaat uit je pc is niet goed. Maar ik denk dat weinigen hieraan lijden, ik zeker niet
Ik ga straks ook: 13e Oceaan!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar anyway: ik ga naar de bioscoop (Black Snake Moan).
Would you look at that: it's a social life!
Hehe, goed zoekwerk jonge!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:58 schreef OA het volgende:
[..]
Zie mijn edit...![]()
Is dat een interessante studie? Ik ga ff de site van de uni checken!![]()
Ik zou in principe ook nog wel weer iets willen doen... Maar niet voltijd...
Ben jij internetverslaafd?
![]()
Juistquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leeftijd te maken, eerder met opvoeding![]()
Papier heeft al 3 grijze haren
smst hij jou niet eens??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dus fijne avond iedereen!
Kan iemand me ff PM'en over de uitslag van eer-ik, dan hoef ik niet helemaal terug te lezen
Bij voorbaat dank!
Een bekende van mij is 23 en kaal...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist![]()
Dat wilt niet veel zeggen, studiegenoot van me heeft er 10 en is 23 jaar jong
Doei, internet-vriendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dus fijne avond iedereen!
Kan iemand me ff PM'en over de uitslag van eer-ik, dan hoef ik niet helemaal terug te lezen
Bij voorbaat dank!
Oh, geen idee. Hij is niet echt van het sms'en, daar hij zijn telefoon een maand niet gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:00 schreef OA het volgende:
[..]
smst hij jou niet eens??![]()
Lekkere vrind dan...![]()
"Je score is 18 met dit internetprofiel:quote:
Latersquote:
* JortK gaat ook test doenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
"Je score is 18 met dit internetprofiel:
Je bent nog niet verslaafd, hoewel je wel de neiging hebt om veel tijd aan internet te besteden. Zolang dat feitelijk binnen de perken blijft, of zolang je nog aandacht hebt voor je omgeving en de dingen die je moet doen, hoeft dat geen problemen op te leveren voor jou en je omgeving."
Wat zielug voor hemquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist![]()
Dat wilt niet veel zeggen, studiegenoot van me heeft er 10 en is 23 jaar jong
Niet voltijd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:58 schreef OA het volgende:
[..]
Zie mijn edit...![]()
Is dat een interessante studie? Ik ga ff de site van de uni checken!![]()
Ik zou in principe ook nog wel weer iets willen doen... Maar niet voltijd...
Ben jij internetverslaafd?
![]()
schoonOAquote:
Laat die kerel dat maar niet horenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:05 schreef OA het volgende:
[..]
schoonOA![]()
Latur!![]()
Ben er straks nog wel weer, aangezien de film pas om 21 uur aanvangt!![]()
OAdin heeft rechten gestudeerd en zij had echt niet veel vrije tijd...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet voltijd?
Dan kan ik je enige technische studie afraden, tenzij je daarin al een HBO-achtergrond hebt
Ga eens kijken in de richting van rechten ofzo, maat van me die rechten doet heeft werkelijk altijd vrij ofzo
Oké, ik specificeer:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat die kerel dat maar niet horen.. dan mag je lopen
laters
Psychologie is oook goed in deeltijd te doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:06 schreef OA het volgende:
[..]
OAdin heeft rechten gestudeerd en zij had echt niet veel vrije tijd...![]()
Ik ben er ook nog in 't geheel niet uit...![]()
Das beterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef OA het volgende:
[..]
Oké, ik specificeer:
User SchoonOA![]()
Echte schoonOA![]()
Net zoals mij zelfde scorequote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je score is 23 met dit internetprofiel:
Je bent nog niet verslaafd, hoewel je wel de neiging hebt om veel tijd aan internet te besteden. Zolang dat feitelijk binnen de perken blijft, of zolang je nog aandacht hebt voor je omgeving en de dingen die je moet doen, hoeft dat geen problemen op te leveren voor jou en je omgeving.
Meer lezen over “Overleven op internet” als tiener? Maak dan voordelig kennis met de Digitale Consument....
Maar ik ben geen tiener
Papier, je bent zo jong als je je voeltquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je score is 23 met dit internetprofiel:
Je bent nog niet verslaafd, hoewel je wel de neiging hebt om veel tijd aan internet te besteden. Zolang dat feitelijk binnen de perken blijft, of zolang je nog aandacht hebt voor je omgeving en de dingen die je moet doen, hoeft dat geen problemen op te leveren voor jou en je omgeving.
Meer lezen over “Overleven op internet” als tiener? Maak dan voordelig kennis met de Digitale Consument....
Maar ik ben geen tiener
Lennyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je score is 25 met dit internetprofiel:
ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |