quote:
Natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik schrok al
ik dacht: zo gestoord zal ie toch niet zijn!
en mmmm, petatjes
Jouw stopwoordje in "Fysiek"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je fysiek een vliegticket hebben
Op schiphol, ACHTER de fucking douane
Oh, volgens mij heb ik nooit uitsluitsel gegeven over mijn al dan niet aanwezigheid...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:40 schreef Muck het volgende:
[..]
wat achterlijk
maar zoals ik al eerder gezegd heb:
ik vind het een beetje overdreven om voor een koffie-meet naar germanie af te reizen...
er zijn zat goede en leuke koffie-tenten in nederland (2 straten hier vandaan kun je de lekkerste koffie verkeerd ter wereld drinken)
van mij hoeven we niet zo nodig naar de zwaar overhypte en vooral achterlijk dure starbucks hoor
Die was wel te drinken bij Starbucks.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wiener melangemet slagroom aub.
Ik ken wel coolere fysieke bezigheden!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef MPG het volgende:
Waarom heb jij fysiek problemen met mijn gebruik van het woordje "fysiek"?
Dat woordje wordt hier, op onze fysiek wonderschone faculteit gewoon fysiek met grote regelmaat gebezigd. Het is dan ook fysiek cool om vaak het woord fysiek te gebruiken
Dit zal blijven doorgaan tot de dag dat ik Fok voorgoed verlaat!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:15 schreef MPG het volgende:
Overigens OA
weer een befaamde OAiaanse multiquote
Die ken ik ookquote:
tofquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dit zal blijven doorgaan tot de dag dat ik Fok voorgoed verlaat!![]()
Ik vraag me af of er een maximum aan de lengte van een post zit..quote:
Hmmm... tijd om eens een experimentje te leggenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er een maximum aan de lengte van een post zit..![]()
Dus het aantal bytes dat het op een server in beslag neemt.. Dit zal uiteraard nooit heel veel zijn, als je geen plaatsjes gebruikt... Maar toch wil ik het weten!
Is het bijvoorbeeld mogelijk om 299 posts te quoten én te beantwoorden als afsluiting van een topic...![]()
![]()
Gewoon, op zn bureau gooienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:19 schreef OA het volgende:
Waar is Papier trouwens als je hem nodig hebt?![]()
Ik heb hier een volle 10 kuubs container staan met oud papier erin!![]()
Momenteel gaat het erg langzaam juistquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:23 schreef JortK het volgende:
Ook weer present
Man wat gaan jullie hard zeg
Op topsnelheid gaan de topics slechts 40 minuten meequote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:19 schreef OA het volgende:
Waar is Papier trouwens als je hem nodig hebt?![]()
Ik heb hier een volle 10 kuubs container staan met oud papier erin!![]()
Mazzelaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Ik heb Fok! studie-vakantie.![]()
Heey JortK!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Mazzelaar
* JortK werkt nog maar even door dan
Dan vind je de stapels werk wel op je bureau als je vakantie voorbij isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... tijd om eens een experimentje te leggen
Mogge!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:23 schreef JortK het volgende:
Ook weer present
Man wat gaan jullie hard zeg
Indien geen interesse, dan gaat de opdracht naar van Gansewinkelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Tof, werk ik echt niet harder door. Dan zou ik mijn vakantie (waar ik recht op heb) gaan compenseren. Dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan vind je de stapels werk wel op je bureau als je vakantie voorbij is
Groot gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tof, werk ik echt niet harder door. Dan zou ik mijn vakantie (waar ik recht op heb) gaan compenseren. Dat lijkt me niet de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |