dat leidde er wel toe. sorry maar ik bedoel de naam van een gebeurtenis die tot september 1901 zou aanhoudenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:50 schreef C21H23NO5 het volgende:
einde van de dynastieen?
niet goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
rode mars? leger of was dat niet in china?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:09 schreef C21H23NO5 het volgende:
de bokseropstand?
1) ik wil weten welke kaas...bedoel je Edammer of Brie of wat dan ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:23 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb nog nooit een pizza margerita gezien waar iets anders op zit als kaas, tomaat of oregano.
quote:Pizza Margherita is een pizza, bereid volgens het recept van de Italiaanse meester-kok Raffaelle Esposito, die de pizza naar verluidt voor het eerst maakte in 1899.
Met de ingrediënten, tomaten, mozzarella en basilicum bootste Esposito de kleuren van de Italiaanse vlag na. Hij vervaardigde de pizza voor het eerst aan het Italiaanse hof. De Italiaanse koningin Margaretha, de echtgenote van koning Umberto I, vond de pizza zo smakelijk dat ze Esposito een bedankbrief schreef. Esposito op zijn beurt besloot vervolgens de pizza naar haar te noemen.
goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:08 schreef ScottTracy het volgende:
Zuid-Afrika?
Jazeker, mede dankzij een malaria epidemiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
Het panama kanaal.
Jaaaaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:27 schreef ChrisJX het volgende:
Spip!
Ze gaat op haar knieën zitten en roept pak me dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:39 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe vangt een koe een haas?
Sorry, ben echt inspiratieloos![]()
Hij verstopt zich achter een grassprietje en doet het geluid van een wortel na. Maar ik reken em goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
Door het geluid van een wortel na te doen.
Achternaam is goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef Iago het volgende:
ton eikelboom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |