Je laten misbruiken om de schijn op te houden lijkt me ook niet zo lekker nee. Dat gaat waarschijnlijk spanningen geven later ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. En het is gewoon even frustrerend. Zeker omdat ie morgen al z'n vrienden (en grotendeels ook de mijne) over de vloer krijgt voor pokeravond en ik gewoon twijfel of ik wel ga. Hij wil me er wel graag hebben, maar ik vertik er leuk te gaan zitten zijn terwijl hij gewoon over alles twijfelt.
Schijnbaar. We hebben 2 kleine ruzietjes gehad die snel weer opgelost waren, maar schijnbaar heeft het hem aan het twijfelen gebracht. En hij zit in een dip omdat z'n werk niet zo lekker loopt en hij zn school heeft verkloot.quote:
Ben je nog steeds boos op mij?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I like that.(Wentworth Miller-achtig).
Alleen de wenkbrauw is too much.
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:14 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Ben je nog steeds boos op mij?
Chadquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:18 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Hmm, zo lijkt ie op een kennis van me.
Don't remember. Vast een prutsrel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Van toen ik zat te rellen...
Heeft de beschaving dan eindelijk ons kikkerlandje bereikt en krijgen we hier nu hun coffee corners ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ooh, de Starbucks op Schiphol gaat 1 dag voor ik ga vliegen open
Binnen 2 jaar komen er 7/8 Starbucks door het land met minimaal 2 in Amsterdamquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heeft de beschaving dan eindelijk ons kikkerlandje bereikt en krijgen we hier nu hun coffee corners ?
Nou dat wordt over 6 weken dus een uurtje eerder naar schipholquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Binnen 2 jaar komen er 7/8 Starbucks door het land met minimaal 2 in Amsterdam
quote:Op zondag 17 juni 2007 01:29 schreef samjustme het volgende:
De drang naar only justin gay's is alleen maar groter geworden![]()
life's a bitchquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het weer is kut en zo voel ik me ook.
Me tooooquote:Op zondag 17 juni 2007 01:29 schreef samjustme het volgende:
Het was geweldig bij Justin, heb echt mijn longen uitgescreeuwd.
Die 2? D heeft een vriend hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je moet je er inderdaad gewoon niet mee bemoeiend. Dat kunnen die 2 heus zelf wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |