Nee dank jequote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
misschien is dat iets voor jou om ook van dat soort you tube filmpjes te maken
Voor MegaPann?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
*kaartje afsta*
Ja, dat gaat vaak hand in hand.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het weer is kut en zo voel ik me ook.
Nou, het ligt eerder aan de situatie met m'n vriendje enzoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, dat gaat vaak hand in hand.
Volgens mij komt dat door een hoge luchtvochtigheidsgraad, waardoor je een beetje een onregelmatige ademhaling hebt en je aldus wat 'gestresst' voelt.
Aw, het gaat niet beter?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou, het ligt eerder aan de situatie met m'n vriendje enzo.
Niet echt....hij zit in een dip en heeft echt een gigantische muur opgetrokken waar ik met geen mogelijkheid doorheen kom..quote:
Dus je kunt eigenlijk weinig meer dan afwachten en hopen dat het goed komt... nasty. Sterkte.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet echt....hij zit in een dip en heeft echt een gigantische muur opgetrokken waar ik met geen mogelijkheid doorheen kom..
geduldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet echt....hij zit in een dip en heeft echt een gigantische muur opgetrokken waar ik met geen mogelijkheid doorheen kom..
En dat is kut. Ik kan gewoon niet met hem in de stad lopen zoals vanmiddag en dat ik letterlijk moet vragen om een kus en hij kijkt me gewoon niet aan. Hij sluit zichzelf compleet af van alles...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus je kunt eigenlijk weinig meer dan afwachten en hopen dat het goed komt... nasty. Sterkte.
Ik denk dat je geduld moet hebben. Je kunt geen dingen gaan eisen waar hij niet aan toe kan geven. Ik weet dat het stomvervelend is als het ineens anders gaat dan anders en dat je eigen behoeftes, al is het zoiets simpels als een kus, ondergeschoffeld worden, maar ik ben bang dat jezelf een tijdje op de achtergrond zetten hier het beste werkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dat is kut. Ik kan gewoon niet met hem in de stad lopen zoals vanmiddag en dat ik letterlijk moet vragen om een kus en hij kijkt me gewoon niet aan. Hij sluit zichzelf compleet af van alles...
Dat snap ik ook wel. En het is gewoon even frustrerend. Zeker omdat ie morgen al z'n vrienden (en grotendeels ook de mijne) over de vloer krijgt voor pokeravond en ik gewoon twijfel of ik wel ga. Hij wil me er wel graag hebben, maar ik vertik er leuk te gaan zitten zijn terwijl hij gewoon over alles twijfelt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat je geduld moet hebben. Je kunt geen dingen gaan eisen waar hij niet aan toe kan geven. Ik weet dat het stomvervelend is als het ineens anders gaat dan anders en dat je eigen behoeftes, al is het zoiets simpels als een kus, ondergeschoffeld worden, maar ik ben bang dat jezelf een tijdje op de achtergrond zetten hier het beste werkt.
Dus eigenlijk wat TMM al zei. Beetje ruimte en rust zodat hij weer tot zichzelf kan komen.
soms ben ik best wijsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wat TMM al zei. Beetje ruimte en rust zodat hij weer tot zichzelf kan komen.
Over jou?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
terwijl hij gewoon over alles twijfelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |