BSOL beschrijft dit andersom, dus wat is het?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Gisteren toen de streams down waren en Huub dit in het huis had gezegd kwam Eric naar Huub toe lopen en zei "Ik haat je" op een normale toon..en Huub zei "ik haat je en ik hou van je"
Eric is pas echt ongelukkig sinds de breuk met Huub. Ik ben er nog steeds niet tegen als ze elkaar weer vinden en Eric opknapt. Zoals hij nu is mag hij weg, liefst uit zichzelf. Of het gescript is kan ik niet zien; Sylvia deed een stuk korter over haar gemiepquote:Wat ik al eerder heb gezegd: Ergens heb ik het idee dat dit hele gedoe een beetje gestuurd is. Eric is al langere tijd ongelukkig in het huis. Als hij dan weggestemd wordt kan er niet een nieuwe miljonair voor hem inkomen...dus wedden dat Eric het nog even aankijkt en anders vertrekt hij VOOR de stemming..zodat Mitch of wie dan ook het huis in komt zonder dat ze een 'nieuwe bewoner' hebben verloren.
Vertelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:46 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoor net weer geruchten over een nieuwe bewoner (via-via)... Maar is weinig over te zeggen, weet niet wanneer, hoe en wat? Naja, heb een naam
Zeg dan!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:46 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoor net weer geruchten over een nieuwe bewoner (via-via)... Maar is weinig over te zeggen, weet niet wanneer, hoe en wat? Naja, heb een naam(mannelijk, begin 20)
Zie [COS # 1707] Thuisbioscoop..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
BSOL beschrijft dit andersom, dus wat is het?![]()
dat ik geen naam ga noemen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg dan!![]()
en ik weet wat je gaat zeggen, denk ik
Vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:46 schreef pullup het volgende:
Wat mankeert er eigenlijk aan gewoon trainen voor Natasia om van die buik af te komen.
Vind ik ook niks gek, als mijn vriend het zo vaak over zn ex zou hebben......... pffffffffff.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
Huub en Lieke praten over Hedda. Huub zegt dat hij nog steeds verliefd is op Hedda. Lieke wil geen plaatsvervangster zijn. Huub zegt dat zijn gevoelens voor Lieke oprecht zijn, maar hij kan zijn gevoel voor Hedda niet uitschakelen.
De schilder is vanmorgen al binnengekomen .....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
dat ik geen naam ga noemen?
Ik kan weinig vertellen.. Een kameraad van mij die heeft gehoord dat een college van hem de kooi in zou gaan, alleen hij weet het niet zeker en niet wanneer (die kameraad)... Dus, zoals ik al zei, ik weet niet wat er waar van is, ik weet niet hoe en wat...
Kameraad van mij houd zich niet bezig met DGK, mocht dat info zijn, dus hij is niet direct zo'n roddelaar
Een Rquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Sirojk wat is de beginletter van zijn naam? En NEE we slachten je echt niet af als het uiteindelijk iemand anders is.
Het leek me ook meer bij Eric passen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie [COS # 1707] Thuisbioscoop..
En er zijn weer spontaan dreads ontstaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
kAAL is toch de beste oplossing.
Idd onbegrijpelijk dat ze dat kind er zo bij laten lopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:52 schreef pullup het volgende:
Het is al vaak onderwerp van gesprek geweest maar ik kijk nu weer met verbazing naar die bos touw op Amanda der hoofd
Joris?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:46 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoor net weer geruchten over een nieuwe bewoner (via-via)... Maar is weinig over te zeggen, weet niet wanneer, hoe en wat? Naja, heb een naam(mannelijk, begin 20)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |