Die schrijven nog steeds een stuk beter dan het gros van de schrijvers dat nu nog leeft, namelijk: niet. Dat is net zoiets als dat je beter niet met de piemeltjes kan spelen, dan met de piemeltjes van zevenjarige Pakistaantjes, ofzo. God, wat ben ik moe zeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:44 schreef golfer het volgende:
je vraagt wie er NU het beste schrijft en ik zie schrijvers die allang dood zijn?
Maar maak dan morgen als je bent uitgeslapen en weer fris kunt denken even duidelijk wat je wilt met dit tournament?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:45 schreef JAM het volgende:
Die schrijven nog steeds een stuk beter dan het gros van de schrijvers dat nu nog leeft, namelijk: niet. Dat is net zoiets als dat je beter niet met piemeltjes kan spelen, dan met piemeltjes van zevenjarige Pakistaantjes, ofzo. God, wat ben ik moe zeg.
Iedereen behalve Kluun. Dat was 'm weer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar maak dan morgen als je bent uitgeslapen en weer fris kunt denken even duidelijk wat je wilt met dit tournament?
Schrijvers van nu?
Schrijvers van alle tijd?
Nederlandse schrijver?
Internationale schrijvers?
Het is mij nu iets te vaag.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:22 schreef JAM het volgende:
Ja! Dat was 'm Julio Cortázar! Dat wilde ik je nog vertellen Ringo, jij hebt mij toen een keer dat boek van 'm laten kopen, Hopscotch, en- jongens! jongens!- wat was dat een hoop stront zeg! Godverdomme, ik zou m'n eigen hond er nog niet over heen laten kotsen!
Maak je me die twintig euro even over, ja? Dank je!.
+quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef Ringo het volgende:
Julio Cortázar.
Gabriel García Márquez.
Gerard Reve.
Nescio.
Willem Elsschot.
Franz Kafka.
Friedrich Nietzsche.
Thomas Rosenboom.
Willem Frederik Hermans.
|
Forum Opties | |