Ik moet ook nog altijd lachen als ik zn naam ziequote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:54 schreef Yozzz het volgende:
Je vader zou je naam maar verkeerd doorgeven aan de gemeente waardoor je door het leven moet met de naam "Jhonny".
Net zoals ze in Arnhem bij de gemeente jullie schulden ook maar niet weigeren, maar telkens eventjes kwijtschelden en uitstellenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:01 schreef DeVinger het volgende:
Het bewijs dat Vitesse groter is dan NEC. Daar roepen spelers dat ze Vitesse niet konden weigeren![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Net zoals ze in Arnhem bij de gemeente jullie schulden ook maar niet weigeren, maar telkens eventjes kwijtschelden en uitstellen
Yeah, wha-everquote:Vitesse lost huurschuld aan gemeente in
Vitesse heeft gisteren een bedrag van twee miljoen euro overgemaakt aan de gemeente Arnhem. Daardoor staat de voetbalclub niet langer meer in het krijt bij de plaatselijke overheid.
De schuld bestond enerzijds uit een huurachterstand en anderzijds uit een achtergestelde lening. De gemeente had de Arnhemse voetbalclub een ultimatum gesteld, waaraan Vitesse nu ternauwernood heeft voldaan.
Vitesse heeft het benodigde geld onder andere bij elkaar gekregen dankzij de verkoop van spits Danko Lazovic aan PSV en een nabetaling van de enkele jaren terug al verkochte Mahamadou Diarra.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:05 schreef DeVinger het volgende:
[..]
[..]
Yeah, wha-ever![]()
Anders ga je eens van je vakantie genieten in plaats van onzin posten, stomme leraar.
Nu ben ik echt pisnijdig en wil ik nooit meer kaarten van je hebbenquote:
Deze beide quotes moet ik inlijsten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:07 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nu ben ik echt pisnijdig en wil ik nooit meer kaarten van je hebben![]()
Schuldenvrij is voor watjes![]()
Ik moet nu echt tot 10 tellen om mijn toetsenbord, uit frustratie dat ik de woordenwisseling niet tot een overwinning kan brengen, heel te houden.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:11 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik moet nu echt tot 10 tellen om mijn toetsenbord, uit frustratie dat ik de woordenwisseling niet tot een overwinning kan brengen, heel te houden.
Neuh, gewoon een klein grapje tussendoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:13 schreef DeVinger het volgende:
Ow, ondernamen we geen poging tot dissen?
Heb je nu werkelijk niet door dat ik me verveel en tussen het leren van mijn tentamens door volwassen mannen van hun welverdiende vakantie als leraar probeer af te houden door hun lastig te vallen met kansloze discussies?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een klein grapje tussendoor.
Maar je hapt er wel heel erg op
Nog voordat ik op F5 kan drukken, heb je alweer gereageerd.
Heb je nu werkelijk niet door dat ik me verveel en 7 weken vakantie heb omdat ik leraar ben, en graag studentjes die doen alsof ze studeren van het werk wil afhouden met gezellige opmerkingen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:17 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Heb je nu werkelijk niet door dat ik me verveel en tussen het leren van mijn tentamens door volwassen mannen van hun welverdiende vakantie als leraar probeer af te houden door hun lastig te vallen met kansloze discussies?
![]()
Heb jij dan werkelijk niet door dat ik doe alsof ik niet doorheb dat jij niet doorhebt dat ik probeer jou....quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb je nu werkelijk niet door dat ik me verveel en 7 weken vakantie heb omdat ik leraar ben, en graag studentjes die doen alsof ze studeren van het werk wil afhouden met gezellige opmerkingen?
--
We moeten maar eens een biertje gaan pakken samen met die lange-naam-vriend van je
Die of die?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:20 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Heb jij dan werkelijk niet door dat ik doe alsof ik niet doorheb dat jij niet doorhebt dat ik probeer jou....
Lama![]()
quote:‘Niedzielan niet naar Wisla Krakow’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 5 juli om 22:18
NEC komt niet zo gemakkelijk van Andrzej Niedzielan af. De aanvaller leek op een akkoord met Wisla Krakow af te stevenen, maar blies volgens het Algemeen Dagblad donderdagavond de transfer af.
De topclub uit zijn geboorteland kwam telkens met nieuwe voorwaarden op de proppen zetten, waardoor de zeventienvoudig international voorlopig nog bij de Nijmeegse club onder contract blijft staan. Voor NEC, dat al een mondeling akkoord had met Wisla, is het afketsen van de transfer een enorme klap.
De aanvaller ligt slecht in de spelersgroep en staat enkele transfers in de weg. Met de transfersom wilde het bestuur namelijk de selectie aanvullen met één à twee transfers, maar nu de Pool niet vertrekt, is daar geen geld voor.
quote:Wisla niet de oplossing voor NEC en Niedzielan
De opluchting bij NEC over een vertrek van Andzrej Niedzielan is voorbarig gebleken. De Poolse spits heeft zelf de overgang naar Wisla Kraków afgeblazen.
Niedzielan (28) leek zijn teleurstellende verblijf in Nijmegen te gaan afsluiten. NEC stelde zich coulant op en vroeg geen afkoopsom. Daar leek Wisla Kraków van te willen profiteren.
'We wachten weliswaar nog op een fax uit Polen, maar dan zijn we inderdaad definitief uit elkaar', vertelde technisch directeur Carlos Aalbers deze week nog in Voetbal International.
Aalbers was opgelucht zijn dure kracht kwijt te zijn. 'Het huwelijk tussen Niedzielan en NEC was gewoon geen succes. Dan is het voor beide partijen beter om uit elkaar te gaan. Wij hebben nu ook weer iets meer financiële armslag om een scorende spits erbij te halen.'
Maar op het laatste moment is de transfer afgeketst. Wisla Kraków kwam steeds met nieuwe voorwaarden, hetgeen voor Niedzielan aanleiding was de overgang af te blazen.
vi.nl
Maar de Amsterdammer was je voorquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog maar een vitessenaar dandeze komt vertellen dat Niedzielan toch nog ff blijft
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |