abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51135774
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:54 schreef Yozzz het volgende:
Je vader zou je naam maar verkeerd doorgeven aan de gemeente waardoor je door het leven moet met de naam "Jhonny".
Ik moet ook nog altijd lachen als ik zn naam zie
pi_51136674
ALS de roddels over Muslu waarheid gaat worden, en hij echt ZOU vertrekken dan is Collen een optie

"Feyenoord wil af van Collen

Ook voor Pieter Collen ligt er geen toekomst meer in de Rotterdamse Kuip. De zaakwaarnemer van de verdediger, Mohammed Sinouh, kreeg dit te horen van technisch directeur Peter Bosz."
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 5 juli 2007 @ 02:08:26 #103
47580 hoM3r
Our trip.
pi_51155690
Ik zou het fantastisch vinden als Collen naar NEC zou komen. Hij was volgens mij de duurst verkochte speler ooit van NEC, en nu hij weer helemaal fit is zou hij dan terugkomen, briljante zet.
pi_51169246
Beerens voor drie jaar naar Heerenveen

Roy Beerens verlaat PSV om voor SC Heerenveen te gaan spelen. De aanvaller heeft een contract voor drie seizoenen getekend in Friesland. De transfersom is niet bekendgemaakt.
De jeugdinternational weigerde onlangs een voorstel van PSV om zijn nog één jaar doorlopende contract te verlengen. Dit omdat de Eindhovenaren hem vervolgens weer wilde verhuren, maar hier had Beerens geen trek in.

De 19-jarige linkspoot stond eveneens in de belangstelling van NEC, FC Twente, NAC Breda, Willem II en Ajax, maar kiest ervoor om naar Friesland te verhuizen. Mogelijk heeft Foppe de Haan, bondscoach van Jong Oranje en boegbeeld van Heerenveen, hier een rol in gespeeld.

In het driejarige contract van Beerens is tevens een optie op een vierde seizoen opgenomen. Bij Heerenveen lijkt hij de opvolger te worden van Lasse Nilsson, die een transferverzoek heeft ingediend bij de clubleiding.
pi_51169562
Bummer.
pi_51170463
Het bewijs dat Vitesse groter is dan NEC. Daar roepen spelers dat ze Vitesse niet konden weigeren
pi_51170498
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:01 schreef DeVinger het volgende:
Het bewijs dat Vitesse groter is dan NEC. Daar roepen spelers dat ze Vitesse niet konden weigeren
Net zoals ze in Arnhem bij de gemeente jullie schulden ook maar niet weigeren, maar telkens eventjes kwijtschelden en uitstellen
pi_51170592
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:02 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Net zoals ze in Arnhem bij de gemeente jullie schulden ook maar niet weigeren, maar telkens eventjes kwijtschelden en uitstellen
quote:
Vitesse lost huurschuld aan gemeente in

Vitesse heeft gisteren een bedrag van twee miljoen euro overgemaakt aan de gemeente Arn­hem. Daardoor staat de voetbal­club niet langer meer in het krijt bij de plaatselijke overheid.
De schuld bestond enerzijds uit een huurachterstand en anderzijds uit een achtergestelde lening. De gemeente had de Arnhemse voet­balclub een ultimatum gesteld, waaraan Vitesse nu ternauwer­nood heeft voldaan.

Vitesse heeft het benodigde geld onder andere bij elkaar gekregen dankzij de verkoop van spits Dan­ko Lazovic aan PSV en een nabeta­ling van de enkele jaren terug al verkochte Mahamadou Diarra.
Yeah, wha-ever

Anders ga je eens van je vakantie genieten in plaats van onzin posten, stomme leraar.
pi_51170643
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:05 schreef DeVinger het volgende:

[..]

[..]

Yeah, wha-ever

Anders ga je eens van je vakantie genieten in plaats van onzin posten, stomme leraar.

Ik neem aan dat je daar wel een kratje bier op gedronken hebt?
Kan me niet herinneren dat Vitesse de afgelopen 6 jaar schuldenvrij was.
Respect
pi_51170683
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:06 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nu ben ik echt pisnijdig en wil ik nooit meer kaarten van je hebben

Schuldenvrij is voor watjes
pi_51170731
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:07 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Nu ben ik echt pisnijdig en wil ik nooit meer kaarten van je hebben

Schuldenvrij is voor watjes
Deze beide quotes moet ik inlijsten.
pi_51170799
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:09 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Deze beide quotes moet ik inlijsten.
Ik moet nu echt tot 10 tellen om mijn toetsenbord, uit frustratie dat ik de woordenwisseling niet tot een overwinning kan brengen, heel te houden.
pi_51170840
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:11 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ik moet nu echt tot 10 tellen om mijn toetsenbord, uit frustratie dat ik de woordenwisseling niet tot een overwinning kan brengen, heel te houden.
Grapjas
pi_51170873
Ow, ondernamen we geen poging tot dissen?
pi_51170894
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:13 schreef DeVinger het volgende:
Ow, ondernamen we geen poging tot dissen?
Neuh, gewoon een klein grapje tussendoor.
Maar je hapt er wel heel erg op
Nog voordat ik op F5 kan drukken, heb je alweer gereageerd.
pi_51170992
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Neuh, gewoon een klein grapje tussendoor.
Maar je hapt er wel heel erg op
Nog voordat ik op F5 kan drukken, heb je alweer gereageerd.
Heb je nu werkelijk niet door dat ik me verveel en tussen het leren van mijn tentamens door volwassen mannen van hun welverdiende vakantie als leraar probeer af te houden door hun lastig te vallen met kansloze discussies?

pi_51171065
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:17 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Heb je nu werkelijk niet door dat ik me verveel en tussen het leren van mijn tentamens door volwassen mannen van hun welverdiende vakantie als leraar probeer af te houden door hun lastig te vallen met kansloze discussies?

Heb je nu werkelijk niet door dat ik me verveel en 7 weken vakantie heb omdat ik leraar ben, en graag studentjes die doen alsof ze studeren van het werk wil afhouden met gezellige opmerkingen?
--
We moeten maar eens een biertje gaan pakken samen met die lange-naam-vriend van je
pi_51171098
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Heb je nu werkelijk niet door dat ik me verveel en 7 weken vakantie heb omdat ik leraar ben, en graag studentjes die doen alsof ze studeren van het werk wil afhouden met gezellige opmerkingen?
--
We moeten maar eens een biertje gaan pakken samen met die lange-naam-vriend van je
Heb jij dan werkelijk niet door dat ik doe alsof ik niet doorheb dat jij niet doorhebt dat ik probeer jou....

Lama
pi_51171117
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:20 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Heb jij dan werkelijk niet door dat ik doe alsof ik niet doorheb dat jij niet doorhebt dat ik probeer jou....

Lama
Die of die?
pi_51171213
Ik ga leren
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:34:26 #121
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_51171553
pi_51183127
quote:
‘Niedzielan niet naar Wisla Krakow’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 5 juli om 22:18

NEC komt niet zo gemakkelijk van Andrzej Niedzielan af. De aanvaller leek op een akkoord met Wisla Krakow af te stevenen, maar blies volgens het Algemeen Dagblad donderdagavond de transfer af.

De topclub uit zijn geboorteland kwam telkens met nieuwe voorwaarden op de proppen zetten, waardoor de zeventienvoudig international voorlopig nog bij de Nijmeegse club onder contract blijft staan. Voor NEC, dat al een mondeling akkoord had met Wisla, is het afketsen van de transfer een enorme klap.

De aanvaller ligt slecht in de spelersgroep en staat enkele transfers in de weg. Met de transfersom wilde het bestuur namelijk de selectie aanvullen met één à twee transfers, maar nu de Pool niet vertrekt, is daar geen geld voor.
pi_51183202
Nog maar een vitessenaar dan deze komt vertellen dat Niedzielan toch nog ff blijft
quote:
Wisla niet de oplossing voor NEC en Niedzielan

De opluchting bij NEC over een vertrek van Andzrej Niedzielan is voorbarig gebleken. De Poolse spits heeft zelf de overgang naar Wisla Kraków afgeblazen.
Niedzielan (28) leek zijn teleurstellende verblijf in Nijmegen te gaan afsluiten. NEC stelde zich coulant op en vroeg geen afkoopsom. Daar leek Wisla Kraków van te willen profiteren.

'We wachten weliswaar nog op een fax uit Polen, maar dan zijn we inderdaad definitief uit elkaar', vertelde technisch directeur Carlos Aalbers deze week nog in Voetbal International.

Aalbers was opgelucht zijn dure kracht kwijt te zijn. 'Het huwelijk tussen Niedzielan en NEC was gewoon geen succes. Dan is het voor beide partijen beter om uit elkaar te gaan. Wij hebben nu ook weer iets meer financiële armslag om een scorende spits erbij te halen.'

Maar op het laatste moment is de transfer afgeketst. Wisla Kraków kwam steeds met nieuwe voorwaarden, hetgeen voor Niedzielan aanleiding was de overgang af te blazen.

vi.nl
pi_51183308
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog maar een vitessenaar dan deze komt vertellen dat Niedzielan toch nog ff blijft
[..]
Maar de Amsterdammer was je voor
Wel andere bron
pi_51183645
g
v
d
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')