Over welke achterlijke dingen gaat het dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vriend!
Jij gaat geen achterlijke dingen doen toch?
De TT en het topic dat scarface gemaakt heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Over welke achterlijke dingen gaat het dan?
Daar ben ik het zowieso al mee eens!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
De TT en het topic dat scarface gemaakt heeft
respectloos
Koffie[280]Muck heeft cup F hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Over welke achterlijke dingen gaat het dan?
Ja dat wel, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:10 schreef ScarFace- het volgende:
Sander heb je me leipe topic gezien hehe
Ik vraag me af wat scar gezopen, gerookt en/of geslikt heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.![]()
Post er eens iets boeiends het is tenslotte een koffie topic deel 280 zelfs haha.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.![]()
Het is in ieder geval niet tofquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat scar gezopen, gerookt en/of geslikt heeft
Mooie uitspraak welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:10 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Daar ben ik het zowieso al mee eens!
En ten tweede ik doe nooit achterlijke dingen, behalve als het nodig is.![]()
Doe ff mee met Scar afkraken!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
hmm, interessante tt.
Laat me er even over nadenken
Haha deze gast is ook lolquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat scar gezopen, gerookt en/of geslikt heeft
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
hmm, interessante tt.
Eerik ik heb ook een koffie topic gemaakt hehequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
hmm, interessante tt.
Kijk maar ff eer, dan weet je waar all the fuzz is about!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Eerik ik heb ook een koffie topic gemaakt hehe![]()
Koffie[280]Muck heeft cup F haha
pleur opquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Eerik ik heb ook een koffie topic gemaakt hehe![]()
nee, @ de club, altijd op donderdag avond hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoe was het trouwens eer? Aannemende dat je naar de Vlinder was.
Okey, dus de chick is niet gespot?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, @ de club, altijd op donderdag avond he
hehe erik je bent welkom in tegenstelling tot frits die mot ik er niet nachtwacht mag ook wel en muck ook beetje rellen is geen probleemquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, @ de club, altijd op donderdag avond he
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey, dus de chick is niet gespot?
liefquote:
nope, maar die werkt nu ook sowieso.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey, dus de chick is niet gespot?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
hehe erik je bent welkom in tegenstelling tot frits die mot ik er niet nachtwacht mag ook wel en muck ook beetje rellen is geen probleem
ik moet bij de naam 52746 altijd aan een stukje van finkers denkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
lief
Tof dat je die post.. leidt mn gedachten wat af van 52746
Zoals al eerder vermeld: Muck isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
lief
Tof dat je die post.. leidt mn gedachten wat af van 52746
Mag lijen dat ze nu klaar is ja! Anders sms je haar ffquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nope, maar die werkt nu ook sowieso.
Hoewel, ze zal nou wel zo'n beetje klaar zijn inmiddels...
Kneus ik zeg net muck kan ook komen en jij kotst de hele boel onder.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Gaat nergens over, dus mensen die kritisch zijn, laat jij niet toe in je trieste topic
Je valt me gewoon tegen jonge, en zeker de 'argumenten' die je aandraagt!
Ik zal zo nog even kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Post er eens iets boeiends het is tenslotte een koffie topic deel 280 zelfs haha.
Straks kijkt muck in haar topiclijst over een tijdje staat er waarsg 2 keer koffie deel 280 in.
Maar niks kan tippen aan mijn ubermokervette topic natuurlijkpost er wat boeienjds zou ik zeggen
Maar het is wel zo, ik doe nooit domme dingen!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld: Muck is
Ik laat geen mensen binnen die op die manier respectloos zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Kneus ik zeg net muck kan ook komen en jij kotst de hele boel onder.
Jij laat toch ook geen mensen in je huis die de boel onderkotsen![]()
Zeer zeker waar. Soms 'moet' het gewoon evenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo, ik doe nooit domme dingen!
Maar als het nodig is, in geval van nood ofzo doe je soms domme dingen.![]()
nee, ik ga d'r niet smsen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mag lijen dat ze nu klaar is ja! Anders sms je haar ff
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik ga d'r niet smsen.
Ik ga d'r ook niet bellen, zie d'r wel weer een keer in de vlinder.
True that! Speel het goed uit jonge!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik ga d'r niet smsen.
Ik ga d'r ook niet bellen, zie d'r wel weer een keer in de vlinder.
Whehequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet bij de naam 52746 altijd aan een stukje van finkers denken
gaat over rijmen en metrum
Eenschquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik laat geen mensen binnen die op die manier respectloos zijn
Koffie[280]Muck heeft cup F hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:31 schreef Sander170 het volgende:
Ik kom net binnen vallen en ik weet niet eens waar jullie discussie over gaat?
Het gaat wel iets verder zo te zien.
ja.quote:
Zekersquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld: Muck is
Op zich best een redelijke strategie, ware het niet dat het ook verkeerd opgevat kan worden en ze niets meer van je moet weten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
Ik ga d'r ook negeren als ik d'r zie in de vlinder.
Dat was m'n plan iig
Als ze daar zit, in d'r eentje of niet, loop ik er gewoon langs, alsof ik d'r niet ken.
Als ze wat kwijt wil, kan ze naar me toe komen
Whehequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
Dat was m'n plan iig
Als ze daar zit, in d'r eentje of niet, loop ik er gewoon langs, alsof ik d'r niet ken.
ahhuhquote:
Ik had wel bedacht dat als ze mij voorbij ziet komen en ze komt zelf niet, dat ik dan toch stiekem wel naar d'r toega om 't te vragen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op zich best een redelijke strategie, ware het niet dat het ook verkeerd opgevat kan worden en ze niets meer van je moet weten.
Maar goed, dan heb je in ieder geval uitsluitsel
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:34 schreef Muck het volgende:
[..]
daarover
ik begrijp dat iedereen boos is op scar vanwege het topic dat ie gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef Sander170 het volgende:
Ja maar wie is nou boos op wie precies?
awwwwwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
Dat was m'n plan iig
Bedankt, ik snap het nut alleen niet helemaal van Scar zijn topic?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik begrijp dat iedereen boos is op scar vanwege het topic dat ie gemaakt heeft.
ik zal je nooit meer in je oog prikkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]wat een debiele heb je toch in deze wereld
WIJ zijn boos op scar, omdat hij dat respectloze topic over Muckquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef Sander170 het volgende:
Ja maar wie is nou boos op wie precies?
Dat is denk ik wel het beste plan. Lukt het niet --> Bier!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had wel bedacht dat als ze mij voorbij ziet komen en ze komt zelf niet, dat ik dan toch stiekem wel naar d'r toega om 't te vragen.
Dat snapt niemand vriend!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt, ik snap het nut alleen niet helemaal van Scar zijn topic?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
WIJ zijn boos op scar, omdat hij dat respectloze topic over Muckheeft geopend
dat doet niemand denk ik....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt, ik snap het nut alleen niet helemaal van Scar zijn topic?
Ik ben makker aan aan het doen met drinken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel het beste plan. Lukt het niet --> Bier!
copy thatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik er niet in post vriend, uit respect doe ik het NIET.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |