quote:S &S SIDEWINDER 124 cu inch
4.125 bore x 4.625 stroke,
Super G carburetor,
S & S 640 cams,
engine produces 140hp,145 lbs torque
Jims 5 sped transmision,
120 gauge frame with 5 qt oil capacity,
thru the swingarm exhaust system,
Lightcon wheels,
ISR brakes
Marzocchi 50mm front suspension,
Penski coil over shocks
Piaa lighting system
and alot of carbon fiber.
Overall Wt 500lbs, Wheelbase 61", Seat height 27"
Unique parts:
Carbon Fiber Battery box,
Carbon Fiber Flyscreen,
Carbon Fiber Heat shields,
Mid and Rear sets set up for optional CArbon Fiber 2-up seat.
Engraved Nameplates
quote:
Eventueel, maar spreek je daarover wel over de telefoon, via msn of met rooksingnalen over. Communicatie via dit medium verloopt enigzins stroefjesquote:
Als één van de jongste in hart en nieren en toch één van de ouderen in jaren moet ik wel het goede voorbeeld gevenquote:
Dikzakquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eventueel, maar spreek je daarover wel over de telefoon, via msn of met rooksingnalen over. Communicatie via dit medium verloopt enigzins stroefjes
Phatzakquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als één van de jongste in hart en nieren en toch één van de ouderen in jaren moet ik wel het goede voorbeeld geven![]()
Schapenneukerquote:
Is goed, laat maar weten wanneer je eraan toe bent om je meerdere te erkennenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eventueel, maar spreek je daarover wel over de telefoon, via msn of met rooksingnalen over. Communicatie via dit medium verloopt enigzins stroefjes
Kom maar een keer op msn als je durftquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is goed, laat maar weten wanneer je eraan toe bent om je meerdere te erkennen
Trouwens nu het over MSN gaat, wat is er met je vader´s fistquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom maar een keer op msn als je durft![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Trouwens nu het over MSN gaat, wat is er met je vader´s fist![]()
Communicatiecyclus, meer dan drie lettergrepen en een ypsilon, hebben we geen afspraken gemaakt over dergelijke woorden in de Fok!MC nav Rib-i?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Schapenneuker
En hoppa, de communicatiecyclus tussen de lims en ondergetekende is 2 jaar terug gezet
Ik moet nu slapen van mijn moeder maar anders!!! ANDERS!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom maar een keer op msn als je durft![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Communicatiecyclus, meer dan drie lettergrepen en een ypsilon, hebben we geen afspraken gemaakt over dergelijke woorden in de Fok!MC nav Rib-i?
Inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Communicatiecyclus, meer dan drie lettergrepen en een ypsilon, hebben we geen afspraken gemaakt over dergelijke woorden in de Fok!MC nav Rib-i?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet nu slapen van mijn moeder maar anders!!! ANDERS!!!!
NoooOOOOooO000HHHhhhhhhHhHhHHhh!!1!1!!11!!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |