Leer dan de koran uit je hoofd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:52 schreef Dragoljub het volgende:
In zulke situaties zou ik willen dat ik het rechtboek uit m'n hoofd ken en ze eventjes de les ga lezen inclusief nummers van de wetsartikelen enzo. Dat lijkt me geweldig.
Ramptoeristquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef sandertjuh het volgende:
hehe dit blijf ik wel ff volgen, ben benieuwd hoe het afloopt
Er zijn vast ook wel turken die plaatsvervangende schaamte krijgen als ze jou topics lezen, maak je daar maar niet druk om..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:15 schreef Turquaz52 het volgende:
* schaamt zich op dit moment echt erg voor mede-turken![]()
Ik zou er alleen wel een turbo-timer op zetten, schijnt een bekend makement te zijn bij die Golfjes 3 varianten, dat de turbo vlug stukgaat bij slecht uitdraaien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:15 schreef Turquaz52 het volgende:
* schaamt zich op dit moment echt erg voor mede-turken![]()
Hebben zelf die Golf 3 Variant gekocht particulier van een Antiliaan, maar echt.. we hebben nergens om te klagen! Auto rijd als een trein..
De aardige man heeft zelfs 30 euro terug gegeven omdat ik achter een mankement kwam wat hij me vergat te vertellen..
+ vertelde me netjes dat de distributsie riem moest worden vervangen...
Nergens over te klagen.. en als er wat gebeurt is het toch onze schuld.. omdat hij toen we em kochten en nu perfect werkt!![]()
Wie? Meki? Nee...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:14 schreef D-Devil het volgende:
Is die relmarokaan al geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |