yep. Zowel gesloten als open vragen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:16 schreef Lollifant het volgende:
Krijg jij ook open vragen?
Die open vragen kunnen wel lastig zijn, daar zou ik de meeste tijd in steken!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef Logitik het volgende:
[..]
yep. Zowel gesloten als open vragen.
Ik heb nu dat wetboek voor mij liggen hè, staat alles niet gewoon in III "Arbeidsovereenkomstrecht' ?
Bedankt voor, alweer, een goede tipquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:40 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Die open vragen kunnen wel lastig zijn, daar zou ik de meeste tijd in steken!
Het meeste staat in III ja, maar niet alles! Over OR staat in een ander hoofdstuk, heb mijn boek niet bij de hand nu.
Zit je op Saxion?
Ja ik zit ook op Saxion, in Deventer. Ben nu bijna klaar met 1e jaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef Logitik het volgende:
[..]
Bedankt voor, alweer, een goede tipEn ja, ik zit op het Saxion.. heb jij daar ook op gezeten? (of nog steeds)
Wij doen dezelfde opleiding, dat betekend dat wij ook bij elkaar in college hebben gezeten dit jaar!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja ik zit ook op Saxion, in Deventer. Ben nu bijna klaar met 1e jaar.
Ik kreeg als open vragen een casus over een contract van iemand. Het leuke was dat dat contract al in 1 van de readers stond als opdracht, dus als je die van tevoren maakt of alvast bekijkt, kun je daar wel voordeel van hebben!
Ja echt?? Nee ik doe gewoon voltijd! Maar ik had deze toets al in het tweede kwartiel dacht ik, of heb je nu een her?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:58 schreef Logitik het volgende:
[..]
Wij doen dezelfde opleiding, dat betekend dat wij ook bij elkaar in college hebben gezeten dit jaar!Of volg jij deeltijd?
Nee dit is geen herkansing, maar gewoon mijn eerste kansquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:39 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja echt?? Nee ik doe gewoon voltijd! Maar ik had deze toets al in het tweede kwartiel dacht ik, of heb je nu een her?
Welke klas zit je dan? Ik pa1va!
Ik had wel genoeg tijd ja, heb ook behoorlijk wat opgezocht! Ik ben begonnen met het maken de de casus, want mocht je nog tijd tekort hebben kun je de andere vragen tenminste nog gokken. Maar ik had precies genoeg tijd! (en een houten kont + zere rug van die stoelen)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:53 schreef Logitik het volgende:
[..]
Nee dit is geen herkansing, maar gewoon mijn eerste kansben jij een beetje uitgekomen met je tijd? Ik bedoel, heb je genoeg tijd om redelijk wat op te zoeken?
Ik heb nu alles 1x doorgelezen, en globaal weet ik het volgens mij wel. Zou dat voldoende zijn? Hoe heb jij het geleerd. en welk cijfer had je?![]()
Ik zit trouwens in pa1vd![]()
Pardon, is 7 BW niet koopovereenkomst?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef Urvin het volgende:
[..]
Onthoud dat alles van AR in Boek 7 staat van het BW![]()
Ook. Maar er staat ook de arbeidsovk, huur enzovoort. Meerdere soorten overeenkomsten dus.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:27 schreef cappp het volgende:
[..]
Pardon, is 7 BW niet koopovereenkomst?
Dat zijn allemaal begrippen die mij, na het leren van arbeidsrecht, bekend in de oren klinkenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:23 schreef cappp het volgende:
oh okay, zover moest ik vandaag niet kijken voor mijn tentamen vermogensrechtmeerzijdige rechtshandelingen, verbintenissen, onrechtmatige daad, wanprestatie, koopovereenkomst. Het komt mn strot uit
![]()
Tja, als je echt de diepte in gaat, zul je zien dat het onmogelijk is met gesloten vragen te werken in het civiele recht. Recht is naar zijn aard argumenteerbaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef Logitik het volgende:
Vandaag heb ik de toets gehad. De toets bestond dus uit 2 verschillende onderdelen: 1 Sociale abeid en Arneidsrecht.
Sociale Arbeid waren allemaal gesloten vragen, en ik denk wel dat ik die gehaald heb.
Arbeidsrecht is een ander verhaal. het probleem is namelijk dat hier ook open vragen inzaten. Ik had de eerste vraag al meteen fout (ik moest een soort contract benoemen). Uit deze eerste vraag werden meerder vragen gesteld, dus ik denk dat de rest ook fout wordt gerekendWoensdag heb ik de resultaten, ik zal wel ff zeggen of ik ze gehaald heb
Vaak is het logisch. Probleem is dat dit niet altijd zo isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:06 schreef Florian_ het volgende:
hmm het is alleen feiten leren, dus dat is wel chill
eigenlijk is recht heel erg logisch, gewoon goed nadenken wat jij in dezelfde situatie zou doen etc
ah bestuursrecht, heb ik morgen een her van. Kon voor de eerste niet leren en toch nog een 5 gehaaldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:56 schreef -Hahaha- het volgende:
Ben hard gezakt voor Bestuursrecht.
Terwijl ik alles heb opgezocht, en netjes vermeld heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |