Maar als iedereen scheef staat is er eigenlijk ook geen probleem.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:39 schreef Repeat het volgende:
Meestal moet je wel. Als er één iemand scheeft staat moet iedereen in het rijtje scheef gaan staan, anders past het niet echt lekker.
Zou het?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik zou eerder denken dat links parkeren moeilijker is.
Iddquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:52 schreef tong_poh het volgende:
Dus ik moet doorgaan met mijn leven en dit soort dingen maar gewoon accepteren.
Dit is een parkeerterrein die bij het complex hoort. Hij is weliswaar openbaar voor bezoek, maar desondanks heeft de politie geen jurisdictie wat betreft parkeerboetes. En de andere keren, dat ik het vaak tegenkom is op het werk en in parkeergarage's. Allemaal plekken waar men weet, dat het geen consequenties heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:15 schreef Ezgaroth het volgende:
Als ze scheef staan parkeren ze dan niet gewoon dubbel waarmee je dus gewoon de politie een bonnetje achter de ruitenwisser kan laten plakken?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:52 schreef Mark_Rutte het volgende:
Gewoon vrouwen dus, niets aan te doen. Probeer weer verder te gaan met je leven.
Grappige is, dat wat mij gisteren echt kwaad maakte een mitsubishi colt was. Stond echt bijna 45 graden gedraaid. Ik stond echt perplex.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Je ziet het steeds vaker, ze komen aanscheuren, rammen die bak erin, kijken niet of ze netjes staan, pleuren de deur op tegen jouw of andermans auto en lopen weg alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Alleen maar omdat ze haast hebben.
Als het nu een klein autootje is dat scheef staat is het ook nog niet zo erg, maar het zijn juist mensen met grotere auto's die moeite hebben met inparkeren. Wanneer ik ergens parkeer kijk ik echt wel goed of ik recht sta en niemand hinder.
Alsof jij altijd zo netjes staatquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef tong_poh het volgende:
[insert blaat]
Hier stond gister, geloof het of niet, een Mercedes (zo'n soort Russische maffia slee) overdwars op de parkeerplaats. 2 en 1/4 parkeerplek nam hij in beslag. Nu is het hier overdag nooit druk omdat iedereen altijd weg is overdag, maar toch, als je zo'n grote bak wilt rijden leer je ook maar fatsoenlijk inparkeren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Grappige is, dat wat mij gisteren echt kwaad maakte een mitsubishi colt was. Stond echt bijna 45 graden gedraaid. Ik stond echt perplex.
Nou ja, ik heb liever dat ze 4 keer insteken en ze dan goed staan dan dat ze nog half op de weg staan. In Oosterbeek is dat echt ontzettend kut, vooral in de spits, dan moet je dus achter die auto blijven wachten omdat je niet links kan uitwijken omdat daar tegemoetkomend verkeer aan komt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:57 schreef Tuvai.net het volgende:
En dan heb je het nog over rechte parkeervakken. Bij fileparkeren is het vaker helemaal een ramp met sommige mensen. Moeten ze 4 keer overnieuw proberen en zo voordat ze de goede 'draai' hebben.
Hier in Sittard en Geleen hebben ze een paar maanden terug ook een hele nieuwe rijkswegboulevard aangelegd met parkeervakken direct daarlangs. Vaak staan mensen zo idioot geparkeerd dat je gewoon een beetje over de banenscheiding moet rijden om er langs te komen. Vooral op dat ene plekje op de rijksweg waar de coffeeshops liggen vallen de idioot slecht geparkerde golfjes en calibras elke keer maar weer op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:02 schreef BobbyB het volgende:
Nou ja, ik heb liever dat ze 4 keer insteken en ze dan goed staan dan dat ze nog half op de weg staan. In Oosterbeek is dat echt ontzettend kut, vooral in de spits, dan moet je dus achter die auto blijven wachten omdat je niet links kan uitwijken omdat daar tegemoetkomend verkeer aan komt.
Altijd dat domme gezeik hier "Iedereen rijdt wel eens te hard" "Iedereen rijdt wel eens door rood" ja en mag er daarom niks meer van gezegd worden?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Alsof jij altijd zo netjes staat_! Iedereen parkeert weleens scheef dus jij ook. Ga nu maar weer verder met leven
Jij kent mij niet. Dus voordat jij eens met je veels te snelle conclusies komt, dan zou ik even nadenken. Hoe moeilijk dat ook voor je is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Alsof jij altijd zo netjes staat_! Iedereen parkeert weleens scheef dus jij ook. Ga nu maar weer verder met leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |