abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:34:35 #1
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_50468139
Elke dag kom ik ze tegen (met name bij mijn appartementen complex). Auto's die schuin geparkeerd staan. Dan heb ik het nog niet eens over de mensen die hun auto niet binnen de lijnen geparkeerd hebben, want deze mensen hebben vaker hunh auto zo moeten neerzetten, omdat er iemand schuin geparkeerd heeft.

Is het rechtzetten van een auto zo moeilijk? Nee! Dus waarom staan die auto's dan zo schuin? Simpel antwoord: Veel mensen tegenwoordig hebben de sociale vaardigheden van een autistische schizofreen on crack. In nadere woorden het boeit ze geen hol.

Ik vraag me af wat je er tegen kunt doen? Deze mensen ermee confronteren heeft geen zin. Het is niet alsof ze opeens fatsoenlijk gaan parkeren. Grote kans, dat ze een grote bek op gaan zetten of gewelddadig gaan worden waardoor ik weer eens zelf geweld moet gebruiken.

*zucht* ik denk dat ik maar eens afspraak ga maken met de v.v.e. om te kijken of er iets aan gedaan kan worden.
Horrible Cunt!
pi_50468296
Ik parkeer ook af en toe scheef, maar dan hooguit als er zo'n zak langs me stond die niet kon parkeren en dus gedwongen werd, dus lang niet alle mensen doen dit opzettelijk
pi_50468393
Meestal moet je wel. Als er één iemand scheeft staat moet iedereen in het rijtje scheef gaan staan, anders past het niet echt lekker.
pi_50468413
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:39 schreef Repeat het volgende:
Meestal moet je wel. Als er één iemand scheeft staat moet iedereen in het rijtje scheef gaan staan, anders past het niet echt lekker.
Maar als iedereen scheef staat is er eigenlijk ook geen probleem.
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:48:35 #5
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_50468769
Vertrouw me, in deze gevallen is het niet dat ze moeten. Het zijn ook altijd dezelfde auto's die hier klote staan. Ik heb al eens een briefje op de ruit gelegd om aan te geven, dat hun auto herhaaldelijk verkeerd staat.
Maar er is geen verndering. Tja dan ga ik toch conclusies trekken.
Horrible Cunt!
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:50:38 #6
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_50468865
Ik zou eerder denken dat links parkeren moeilijker is .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_50468926
Gewoon vrouwen dus, niets aan te doen. Probeer weer verder te gaan met je leven.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 14 juni 2007 @ 23:48:56 #8
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50471100
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik zou eerder denken dat links parkeren moeilijker is .
Zou het?
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 14 juni 2007 @ 23:52:17 #9
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_50471207
Dus ik moet doorgaan met mijn leven en dit soort dingen maar gewoon accepteren.

Ok! Ga je ook straks verder met je leven als ik je auto zou bekrassen? Of mag dat dan weer niet?

Oh ja het zijn zeer zeker niet alleen vrouwen.
Horrible Cunt!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 14 juni 2007 @ 23:57:11 #10
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50471386
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 23:52 schreef tong_poh het volgende:
Dus ik moet doorgaan met mijn leven en dit soort dingen maar gewoon accepteren.
Idd
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:04:27 #11
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_50471594
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Idd
Dan heb je pech.
Horrible Cunt!
pi_50471845
Tis niet moeijk hoor, maar schuin parkeren is nog makkelijker
pi_50471900
Als ze scheef staan parkeren ze dan niet gewoon dubbel waarmee je dus gewoon de politie een bonnetje achter de ruitenwisser kan laten plakken?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:19:07 #14
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_50471990
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:15 schreef Ezgaroth het volgende:
Als ze scheef staan parkeren ze dan niet gewoon dubbel waarmee je dus gewoon de politie een bonnetje achter de ruitenwisser kan laten plakken?
Dit is een parkeerterrein die bij het complex hoort. Hij is weliswaar openbaar voor bezoek, maar desondanks heeft de politie geen jurisdictie wat betreft parkeerboetes. En de andere keren, dat ik het vaak tegenkom is op het werk en in parkeergarage's. Allemaal plekken waar men weet, dat het geen consequenties heeft.
Horrible Cunt!
pi_50477433
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:52 schreef Mark_Rutte het volgende:
Gewoon vrouwen dus, niets aan te doen. Probeer weer verder te gaan met je leven.

Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat je de wagen niet helemaal recht in het vak zet en als je haast hebt dan heb ik ook geen zin om die wagen nog een keer achteruit te rijden om hem vervolgens recht te parkeren.
pi_50477503
Je ziet het steeds vaker, ze komen aanscheuren, rammen die bak erin, kijken niet of ze netjes staan, pleuren de deur op tegen jouw of andermans auto en lopen weg alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Alleen maar omdat ze haast hebben.

Als het nu een klein autootje is dat scheef staat is het ook nog niet zo erg, maar het zijn juist mensen met grotere auto's die moeite hebben met inparkeren. Wanneer ik ergens parkeer kijk ik echt wel goed of ik recht sta en niemand hinder.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 09:53:24 #17
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_50477588
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Je ziet het steeds vaker, ze komen aanscheuren, rammen die bak erin, kijken niet of ze netjes staan, pleuren de deur op tegen jouw of andermans auto en lopen weg alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Alleen maar omdat ze haast hebben.

Als het nu een klein autootje is dat scheef staat is het ook nog niet zo erg, maar het zijn juist mensen met grotere auto's die moeite hebben met inparkeren. Wanneer ik ergens parkeer kijk ik echt wel goed of ik recht sta en niemand hinder.
Grappige is, dat wat mij gisteren echt kwaad maakte een mitsubishi colt was. Stond echt bijna 45 graden gedraaid. Ik stond echt perplex.
Horrible Cunt!
pi_50477689
En dan heb je het nog over rechte parkeervakken. Bij fileparkeren is het vaker helemaal een ramp met sommige mensen. Moeten ze 4 keer overnieuw proberen en zo voordat ze de goede 'draai' hebben.
pi_50477732
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef tong_poh het volgende:
[insert blaat]
Alsof jij altijd zo netjes staat _! Iedereen parkeert weleens scheef dus jij ook. Ga nu maar weer verder met leven
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_50477822
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Grappige is, dat wat mij gisteren echt kwaad maakte een mitsubishi colt was. Stond echt bijna 45 graden gedraaid. Ik stond echt perplex.
Hier stond gister, geloof het of niet, een Mercedes (zo'n soort Russische maffia slee) overdwars op de parkeerplaats. 2 en 1/4 parkeerplek nam hij in beslag. Nu is het hier overdag nooit druk omdat iedereen altijd weg is overdag, maar toch, als je zo'n grote bak wilt rijden leer je ook maar fatsoenlijk inparkeren.
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:57 schreef Tuvai.net het volgende:
En dan heb je het nog over rechte parkeervakken. Bij fileparkeren is het vaker helemaal een ramp met sommige mensen. Moeten ze 4 keer overnieuw proberen en zo voordat ze de goede 'draai' hebben.
Nou ja, ik heb liever dat ze 4 keer insteken en ze dan goed staan dan dat ze nog half op de weg staan. In Oosterbeek is dat echt ontzettend kut, vooral in de spits, dan moet je dus achter die auto blijven wachten omdat je niet links kan uitwijken omdat daar tegemoetkomend verkeer aan komt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_50477913
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:02 schreef BobbyB het volgende:

Nou ja, ik heb liever dat ze 4 keer insteken en ze dan goed staan dan dat ze nog half op de weg staan. In Oosterbeek is dat echt ontzettend kut, vooral in de spits, dan moet je dus achter die auto blijven wachten omdat je niet links kan uitwijken omdat daar tegemoetkomend verkeer aan komt.
Hier in Sittard en Geleen hebben ze een paar maanden terug ook een hele nieuwe rijkswegboulevard aangelegd met parkeervakken direct daarlangs. Vaak staan mensen zo idioot geparkeerd dat je gewoon een beetje over de banenscheiding moet rijden om er langs te komen. Vooral op dat ene plekje op de rijksweg waar de coffeeshops liggen vallen de idioot slecht geparkerde golfjes en calibras elke keer maar weer op.
pi_50478026
pi_50478285
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef Robin2130 het volgende:

[..]

Alsof jij altijd zo netjes staat _! Iedereen parkeert weleens scheef dus jij ook. Ga nu maar weer verder met leven
Altijd dat domme gezeik hier "Iedereen rijdt wel eens te hard" "Iedereen rijdt wel eens door rood" ja en mag er daarom niks meer van gezegd worden?

Er zijn nog gewoon mensen die wel netjes kunnen parkeren en rekening houden met anderen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:32:33 #24
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_50478671
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef Robin2130 het volgende:

[..]

Jij kent mij niet. Dus voordat jij eens met je veels te snelle conclusies komt, dan zou ik even nadenken. Hoe moeilijk dat ook voor je is.

Ik ben dus iemand die wel het fatsoen heeft en dus de tijd neemt om een auto recht te zetten. Dus voordat jij eens met je veels te snelle conclusies komt, dan zou ik even nadenken. Hoe moeilijk dat ook voor je is.
Horrible Cunt!
pi_50478850
Ik zie het verkeer gewoon als iets waar naast de nodige wetten en regeltjes, ook nog een fair use policy aan te pas komt. Dat wil dus zeggen, niet onnodig andere weggebruikers etteren, geen tjappie acties en op een dusdanig fatsoenlijke manier parkeren dat anderen daar geen last van hebben. Scheef en/of dubel parkeren en/of over 2 vakken parkeren zijn gewoon trieste acties. Hier in de straat ook altijd. Er is al een tekort aan parkeervakken en ik moet elke keer maar weer vroeg d'r bij zijn omdat alles anders bezet is, zijn er altijd weer van die mongolen die zich niet de moeite nemen om even een metertje of 2 vooruit te rijden en hun auto maar over 2 vakken laten staan. Is toch een kleine moeite?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')