SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef Athmozz het volgende:
Da's voor mensen die niet kunnen uitrijden. Ik heb zelf ook minstens anderhalve meter nodig om mijn auto er uit te rijden,
Borduren.. das toch iets met naalden enzoquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef Athmozz het volgende:
wielschijf = wieldop, juist zoals ik tegen de borduur (stoeprand) gereden heb. Dat laatste weet ik dat nederlanders niet verstaan, 1ste wist ik niet.
Borduren is ook iets met een naald, maar ook het randje naar het voetpad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:47 schreef glasbak het volgende:
Borduren.. das toch iets met naalden enzo
Ik vind het overigens makkelijker ergens achteruit in te parkeren en vooruit weer weg te rijden. Je hebt namelijk een stuk minder ruimte nodig dan andersom. De achterwielen sturen niet, dus je moet de kant die het makkelijkst te verplaatsen is, de voorkant dus, houden aan de kant waar de meeste ruimte is.
Als ik dat zou doen, dan boor ik de neus van m'n auto meestal in de auto die naast me staat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:58 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Borduren is ook iets met een naald, maar ook het randje naar het voetpad.
Juist niet. Als je met de voorkant van de wagen het dichtste aan de straat bent, en je wil uitrijden moet je met je auto al half uit het gat komen eer je je stuur volledig kan omgooien, of je hebt die naast je mee met je flank. Je zit dus al minstens 2m op straat voor je begint te draaien. Als je er met je neus het eerste in zit kan je van het moment dat je achteras aan de achterkant van de wagen naast je is al je stuur volledig om gooien. Je zit dan nog maar 40à50cm op de baan. Je kan dus veel korter uitrijden.
Ik heb honderden situaties meegemaakt met de vrachtwagen (Solo containerwagen/multilift) waarbij de indraairuimte zo krap is dat je er vooruit met geen mogelijkheid in kunt komen maar achteruit wel. En ik niet alleen, ook meerdere collega's ervaren dat op dat soort locaties. Waarom denk je dat heftrucks de stuurwielen aan de achterkant hebben zitten? Juist vanwege het sublieme manouvreren als de wielen aan de kant van de meeste ruimte zitten. Het is alleen op hoge snelheiden niet stabiel te houden, vandaar dat het bij auto's niet toegepast kan worden.. Oh ja, het is natuurlijk wel handig als je achteruit kunt rijden, anders heeft het nog geen nut.quote:Inrijden gaat probleemloos als je 1m van de zijkant staat, wat je dus in 1 vloeiende beweging kan doen. Anders sta je eerst voorbij het gat, moet je de auto in achteruit gooien... gewoon ff naar het midden van de baan en stuur omgooien is veel makkelijker (en als het geregend heeft en er zijn verschillende vakken vrij kan je het met de handrem doen)
Vrachtwagen is natuurlijk iets anders, die dingen zijn gewoon veel lomper dan een gewone wagen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef glasbak het volgende:
Ik heb honderden situaties meegemaakt met de vrachtwagen (Solo containerwagen/multilift) waarbij de indraairuimte zo krap is dat je er vooruit met geen mogelijkheid in kunt komen maar achteruit wel.
Troost je; 3 jaar een rijbewijs en ik raak er amper in, laat staan dat de auto recht staatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:53 schreef immortalsean het volgende:
* immortalsean heeft al een half jaar z'n rijbewijs![]()
Wel leuk natuurlijk om zo een deur eruit te rijden, maar toch jammer dat je evengoed de schade moet betalen. En een deurtje van een aston martin is niet goedkoopquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:48 schreef Ezgaroth het volgende:
Wat ook wel irritant is, als je een privegarage hebt aan de straatkant en ervoor zo'n niet parkeren kruis dat er mensen zijn die het presteren er toch te parkeren.
Het lijkt me heerlijk dan de auto achteruit die garage uit te rijden recht in het portier van die auto. Het liefst een dure aston martin (dat soort mensen denken namelijk het vaakst dat verkeersregels niet voor hen zijn en dat ze alles maar kunnen maken omdat ze een dure auto hebben)
Je moet gewoon zo'n ding laten wegslepen, en die vent extra betalen om hem direct in de crusher te gooien. Zo'n deur eruit rijden levert namelijk ook schade aan je eigen auto op, hoewel ik wel een keer zin heb om gewoon een oude roestbak te kopen waar je dat soort dingen mee kan doen zoals bovenstaand en dingen zoals dit: http://www.youtube.com/watch?v=UruMsel4Wfsquote:Op zondag 24 juni 2007 12:09 schreef glasbak het volgende:
[..]
Wel leuk natuurlijk om zo een deur eruit te rijden, maar toch jammer dat je evengoed de schade moet betalen. En een deurtje van een aston martin is niet goedkoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |