Ik wil zijn gebid wel eens zien, die kan nooit van '89 zijn, die is heul wel 20 jaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah ik heb een foto van hem gevonden:
[afbeelding]
Goedkoop, strijdlustig. Posities boeien op het moment niet. Ik wil eerst een mannetje of 50 uitnodigen voor een testperiode.quote:
Misschien is hij niet gelovig, dan zal je zijn gebid nooit zien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wil zijn gebid wel eens zien, die kan nooit van '89 zijn, die is heul wel 20 jaar.
Afrikanen en paspoorten.
Hoeveel pecunia wil je geven?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:00 schreef pekel het volgende:
[..]
Goedkoop, strijdlustig. Posities boeien op het moment niet. Ik wil eerst een mannetje of 50 uitnodigen voor een testperiode.
gebid? gebeden bedoel jequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wil zijn gebid wel eens zien, die kan nooit van '89 zijn, die is heul wel 20 jaar.
Afrikanen en paspoorten.
Een echte handelaar begint niet zó snel over het geld.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel pecunia wil je geven?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:55 schreef pfaf het volgende:
Hoeveel kost het onderhouden van zo'n Nigeriaans gezin eigenlijk? Mijn huis moet deze zomer nog geschilderd worden en die foster-parent-kindertjes vind ik altijd zo onpersoonlijk...
Nu haak ik af.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel pecunia wil je geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |