Die bestaan alquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:25 schreef Dagonet het volgende:
Pannen met een uitlekroostertje onderin, het is namelijk rete irritant dat je de pan moet omkeren om hem af te gieten en je jezelf ondergooit met kokend groentenat en verblindt bent door een hete stoomwolk.
Mocht Tefal meelezen, stuur maar een pm, we komen er samen wel uit.
Zoiets heet een vergietquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:25 schreef Dagonet het volgende:
Pannen met een uitlekroostertje onderin, het is namelijk rete irritant dat je de pan moet omkeren om hem af te gieten en je jezelf ondergooit met kokend groentenat en verblindt bent door een hete stoomwolk.
Ja en sinds wanneer kook jij in je vergiet?quote:
Je hebt pannen waar een vergiet inzit. Als het dan gekookt is hoef je alleen het vergiet op te tillen en op het randje van de pan te plaatsen zodat hij uitlekt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef IIMorphII het volgende:
[..]
Ja en sinds wanneer kook jij in je vergiet?
Wat een briljant idee! Dat is namelijk rete irritant met douchen! Puik ONZ topic verder...quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:42 schreef Zwansen het volgende:
Douchegordijn met ingebouwde ventilator waardoor deze niet richting de douchende persoon gaat bewegen, maar juist de andere kant op.
Dat heet n rolveger :quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:01 schreef Dirkh het volgende:
Een stoffer en blik in een, zodat je een rollerstoffer voor het blik hebt. Het is namelijk rete-irritant dat je én moet vegen en je blik in je hand moet houden.
Blokker: mocht je meelezen, zorg wel voor een flexibel stripje aan de voorkant, anders veegt de roller alles onder het blik.
Je heb toch gewoon douche schermenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:42 schreef Zwansen het volgende:
Douchegordijn met ingebouwde ventilator waardoor deze niet richting de douchende persoon gaat bewegen, maar juist de andere kant op.
Of een glas met de tafel er al aan vast. Scheelt je zoeken op een druk terras naar een leeg tafeltje. Plus dat je je eigen glas altijd bij je hebt waardoor je niet uit glazen hoeft te drinken waar mensen met AIDS ofzo uit gedronken hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:07 schreef Kreator het volgende:
Een bierglas met het vilt eraan vastgelijmd. Het is namelijk rete irritant als je op het terras lekker een biertje zit te drinken en het viltje blijft plakken, maar valt toch halverwege. Heb je én een nat shirt, én je bent minder cool én je moet je bukken.
Grolschdirectie: Mocht het toch ietwat onpraktisch zijn, dan is het ook prima om een tafel te ontwerpen waar de bierviltjes al in zijn verwerkt.
Is er al.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Een scriptje voor tong80 zodat er altijd eenaan het einde van zijn post komt te staan
![]()
Net zoals de Kama Sutra?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Een lap tekst wat je kan uitvoeren enzo.
En waarom zal dat idee het nooit halen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:16 schreef Ticootje het volgende:
chocopads!
Pads voor in je koffiezetter/ theezetter / nu dus chocomaker
Omdat de poeder door de pad heen zal moeten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
En waarom zal dat idee het nooit halen?
pleur dan gewoon tegels in je tuinquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:39 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Mos als grondbedekking in de tuin ipv gras. Want komt geen onkruid tussen en hoeft niet gemaaid te worden.
Oef dat idee had je moeten verkopenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef Heatseeker het volgende:
We kunnen toch dingen invriezen? Als we nou met z'n allen heel veel water invriezen en dit transporteren naar de noord/ zuidpool, dan valt dat hoogwater probleem dankzij het broeikaseffect hartstikke mee.
Nee want ik wil planten in mijn tuin, en velen met mij. Anders had iedereen wel tegels ipv gras.quote:
Echt een geweldig idee!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:16 schreef Ticootje het volgende:
chocopads!
anders ga je gelijk op een parkeerplaats wonenquote:
Dat gaat het halen? het enige wat ik er over heb gehoord is dat je veel verlies hebt en dat je het ook niet veel stroom in een keer kan verzendenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:51 schreef C21H23NO5 het volgende:
- draadloze elektriciteit (maar daar zijn ze mee bezig, dus gaat het wel halen)
- perpetuum mobile
- fietsband die niet lek gaat
- opslaan van energie uit blikseminslagen
- lotuseffect toepassen op alles dat niet vies mag worden (borden, bestek, kleding, auto's,vliegtuigen etc; scheelt veel schoonmaakwerk)
- veilig klonen
pak een Neukia 3410 en je hebt er een van gewapend beton. heb best wat moeite moeten doen om dat ding kapot te krijgenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:40 schreef Afwazig het volgende:
Een draadloos springtouw. Oh wacht!
Nou doe me dan maar een telefoon van gewapend beton, want ik mol die dingen echt om de haverklapl
geduld is een schone zaak....de broertjes Wright bouwden ook niet meteen een Concorde.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:50 schreef IIMorphII het volgende:
[..]
Dat gaat het halen? het enige wat ik er over heb gehoord is dat je veel verlies hebt en dat je het ook niet veel stroom in een keer kan verzenden![]()
heul wel, maar die werd expres bewaard voor een latere releasequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:26 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak....de broertjes Wright bouwden ook niet meteen een Concorde.
Een tafelkleed met klemmenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:07 schreef Kreator het volgende:
....
Grolschdirectie: Mocht het toch ietwat onpraktisch zijn, dan is het ook prima om een tafel te ontwerpen waar de bierviltjes al in zijn verwerkt.
Of de homo's deporteren, dan hebben we van voetbal geen last.quote:
Er schijnt ooit iemand geweest te zijn die het Kunstgras heeft uitgevonden...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Nee want ik wil planten in mijn tuin, en velen met mij. Anders had iedereen wel tegels ipv gras.
Waar. Maar ik hou persoonlijk niet zo van kunstgras, het blijft zichtbaar nep en dus lelijk. Net zoiets als parket tegenover laminaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Er schijnt ooit iemand geweest te zijn die het Kunstgras heeft uitgevonden...
je knipt er een gat in, stopt er een plant in en klaar ben je.. je hebt een mooi grasveldje en je planten je hoeft niet meer te maaien![]()
mooi briljant. Anders kan het hier niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:07 schreef IIMorphII het volgende:
Nou ik verheug me al op de foto's van de eerste fok!er die zijn tuin bedekt met mos!![]()
Toch een mooi plan opzich
Dildo's die onzichtbaar zijn kunnen een rage worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:51 schreef Maisnon het volgende:
Hey, dat is mooi, laat ik nou net een studie hebben die leuke nieuwe dingen ontwerpt
Kom maar op met die inspiratie
Misschien een kassa voor alleen pinnen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef Kreator het volgende:
Een kassa voor jonge hippe mensen. Het is namelijk rete irritant als je in de supermarkt staat en er staat zo'n ouwe bes voor je die met kleingeld wil betalen. Kansloze hippies die hun pak natuurlijke jus d'orange willen pinnen zijn ook een nekschot waard.
Albert H, mocht je meelezen: Ik weet niet of het wettelijk wel écht realiseerbaar is.
enig idee hoeveel energie dat kost> versterkt broeikaseffectquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef Heatseeker het volgende:
We kunnen toch dingen invriezen? Als we nou met z'n allen heel veel water invriezen en dit transporteren naar de noord/ zuidpool, dan valt dat hoogwater probleem dankzij het broeikaseffect hartstikke mee.
dr is ergens in Nederland al zo'n chocoladefabriek met zo'n liftquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:30 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Een lift die ook zijwaarts kan.
Was het niet Engeland?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:37 schreef Ambo het volgende:
[..]
dr is ergens in Nederland al zo'n chocoladefabriek met zo'n lift
De belemmering daarvan is dat vulkanen meestal niet stabiel genoeg zijn om je te vestigen. Verder is het wel een logisch idee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:20 schreef WurM het volgende:
Een energiecentrale in een vulkaan.
Energiecentrales met kolen, verbranden de kolen, zodat ze water kunnen verdampen en dat door een soort van trechter kunnen persen. Aan het eind van die trechter zit een windmolentje, die is aangesloten op een dynamo, die vervolgens elektriciteit opwekt.
Zo heb ik het in ieder geval altijd geleerd en Wikipedia is het met mij eens.
Als we nu een ketel met water in een vulkaan hangen, met daar boven zo'n trechter en dynamo, dan hoeven we die kolen niet meer op te stoken en is een groot deel van het CO2-probleem ineens opgelost.
http://www.nudistenforum.com/quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:02 schreef IIMorphII het volgende:
Een kraan die, buiten warm en koud, ook nog andere draaiknoppen zodat je smaakjes aan het water kan toevoegen.
Deze smaakjes worden bij het water geleverd door je waterleverancier!
Je kunt ook gewoon het douchegordijn niet helemaal dicht doen, dan rand het ding je ook niet meer aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:42 schreef Zwansen het volgende:
of zoeen glazen wand en deur om je douche heen...die blijft tenminste op 1 plekquote:Op zondag 17 juni 2007 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon het douchegordijn niet helemaal dicht doen, dan rand het ding je ook niet meer aan.
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:02 schreef FrancesTheMute het volgende:
[..]
of zoeen glazen wand en deur om je douche heen...die blijft tenminste op 1 plek![]()
Koken in een vergietquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:25 schreef Dagonet het volgende:
Regel dan meteen ff bierpads.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:16 schreef Ticootje het volgende:
chocopads!
HAHAHAHAHA echt geniaalquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:40 schreef Afwazig het volgende:
Een draadloos springtouw. Oh wacht!
ff een combi senseo ontwikkelen met een 7 graden stand. Wel een beetje meedenken hoor!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |