Sorry, maar dat vind ik altijd al. Dus je krijgt niet alleen nu van 'zulke (quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik zo'n hypocriete reactie. Omdat hij opeens in huilen uitbarst en flipt dat ie vroeger zo gepest is, krijg je van zulke posts.
Piet Agoras... prachtig was dat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het begin zal wel echt en oprecht zijn geweest, maar Japio heeft zich al weer helemaal onder controle. Wat hij nu doet is gewoon acteren en spelen. Nog even en hij gaat praten over z'n achterneef Piet Agoras en de Afrikaanse konijnen.
Volgens mij was dàt de stoel met het inmiddels gerepareerde draaimechanisme.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Jaap liegt nu...... hij zegt dat de stoel door de buurman in stukjes is gehakt, maar de stoel stond net nog in zn kamer?
Nee, dat was die draaistoel.. die eikenhouten stoel stond in de schuurquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Jaap liegt nu...... hij zegt dat de stoel door de buurman in stukjes is gehakt, maar de stoel stond net nog in zn kamer?
Dat was toch de stoel van opa? Dat zei zn moeder net ook?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij was dàt de stoel met het inmiddels gerepareerde draaimechanisme.
Dat is de kapotte stoel waar hij doorheen is gezakt, die gemaakt isquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Ah, die waren dus allebei van opa.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is de kapotte stoel waar hij doorheen is gezakt, die gemaakt is
Dit moet je dan toch eens uitleggen. Als er eentje is die zeer nauwkeurig een analyse weet te maken is hij het.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind wel dat Jaap steeds oorzaken zoek in externe factoren, een soort excuustruus.![]()
Volgens mij heeft hij dit verhaal ook eens opgehangen mbt zijn buurman die een hartinfarct gehad had toen Japie nog niet zolang in de Kooi zat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ik had altijd de grootste ruzie met m'n broer. Toen ik door m'n stoel zakte, miste ik hem wel, want hij was zo goed met boormachine's en zo"
Oke, kwam over op mij als een pity post.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik altijd al. Dus je krijgt niet alleen nu van 'zulke () ' posts.
Hij blijft het spel spelen en weet dat dit tv momentjes gaat scoren natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:00 schreef Katewalker het volgende:
Jaap zit op de praatstoel....het was ff een beetje zielig toen hij emotioneel werd..(eigenlijk gewoon zelfmedelijden)..maar nu zit hij de boel gewoon uit te buiten..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |