Eenddddddddddddddddddquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jajajaja nou weet ik het wel, rotmeid![]()

Ola ducky ..... Ga me nest in doeiquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jajajaja nou weet ik het wel, rotmeid![]()

quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
Ik heb t al ff gegapt en gepostDGK in de media

Dikke fluit, ik ruk de kurk er nog ff uitquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga je nu met een goed gevoel je nest in ???![]()

Ben je ongesteld ???quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dikke fluit, ik ruk de kurk er nog ff uit![]()

Wat ben jij slim!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat je dat krantje nu al kan lezen![]()
Het artikel staat op blz 4.
Pcm gooit hem om een uur of 9 al online

quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Dellen!

Nee tis gewoon stress en ik open een flesquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ???
of gewoon uitgeteld!!!!![]()

Of kleed je om.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stomme rijmeraar.
Doet is iets nuttigs.

De alcohol in mijn bloed doet vervolgens de rest.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tis gewoon stress en ik open een fles![]()

Flashquote:

quote:

Hoezo is naakt niet goed genoeg voor je dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Of kleed je om.
En liever niets truttigs.

Nu heb je het wederom verpestquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De alcohol in mijn bloed doet vervolgens de rest.

(2)Mijn kiespijn is wel weg..quote:

Daarop rijmt alleen maar ellende en dat is afgezaagdquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
En onze minister president heet Balkenende

De hoofstad van Hongarije is Budapestquote:

Het gaat regenen dat wil je niet weten. Liters per minuutquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een lekker weekend voor de boeg. Morgen als het goed is uit eten, zaterdag bij mooi weer naar het strand en dan s avonds naar een feest van 3000 man in utrecht, zondag een brunchfeestje.

Je gedraagt je als een dienstmaagd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarop rijmt alleen maar ellende en dat is afgezaagd

En toch is ze voor mij de winnaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
Wel humor trouwens: ze hebben het artikel niet eens goed laten lezen, want op de zwembadfoto bij het artikel staat dat Eveline er op staat
Arme Sylvia... nu al vergeten![]()

Doe normaal ik heb zaterdag een feessie in een tuin met Bbq en karaoke!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat regenen dat wil je niet weten. Liters per minuut

Maar dat ik door de wol gewassen ben heeft niemand zich afgevraagdquote:

Ik begin ook te gapen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:03 schreef debuurvrouw het volgende:
de buurman begint te gapen
en die gaat nu dus slapen.
ik heb geen zin moet je weten
maar voor ik alle restjes op ga vreten
of me te buiten ga aan de wijn
is slapen nu wel fijn...

quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:03 schreef debuurvrouw het volgende:
de buurman begint te gapen
en die gaat nu dus slapen.
ik heb geen zin moet je weten
maar voor ik alle restjes op ga vreten
of me te buiten ga aan de wijn
is slapen nu wel fijn...

Jij zuipt wel heel snel, dat is vast niet goed voor je gestelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begin ook te gapen.
Dus ga lekker slapen![]()

Ja en waar is deel 2 dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:53 schreef Snake2005 het volgende:
Doen de streams het al?
Anders als je het gemist hebt; DGK-ers Huub, Lieke en Brain bij Jensen! (video) klik voor de video (deel1)

Ben wellis een zuipzschuit, maar met kiespijn komt het verdomd goed uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zuipt wel heel snel, dat is vast niet goed voor je gestel![]()
Buuf![]()

Link!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja en waar is deel 2 dan?
Man die site zuigt![]()

Ik kreeg een SMS'je van een vriend die bij die krant werkt, vandaar. Maar misschien is een Tip van de Dag wel een leuk idee, dank je!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]Niks geen woordspeling!
Je kwam gewoon zo plompverloren tussendoor, dat ik me afvroeg of je dit dagelijks gaat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |