Ja, daar kwam ik ook na 2 filmpjes achterquote:Op maandag 18 juni 2007 00:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Beetje jammer dat ze de zelfde nummers als in de voorrondes doen.
hij lijkt me wle lief, geen macho maar okquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:05 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Die twirly-guy is wel een cutie-pie. Volgens Simon heeft ie een likeable-factor..... zielig mannetje![]()
ja ik durfde ook bijna niet de site van thesun te openen (terwijl ik iets moest opzoeken) omdat ik dan de uitslag al zou weten.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:02 schreef Happel het volgende:
Heb godverdegodver al gezien wie er heeft gewonnen, voordat ik heb gekeken.
Waarom lees ik ook kranten.![]()
De Amerikaanse versie is alweer aan zijn tweede seizoen begonnen een paar weken terug. Vind het maar matig tot nu toe.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:35 schreef Knipoogje het volgende:
Als je al die filmpjes leuk vindt kun je ook de xxxx's got talent van andere landen checken.
Als je op Talang 2007 zoekt krijg je de Zweedse versie.
America's got talent voor de US versie (je weet wel, met Bianca Ryan als winnares)
De Franse versie is Talente Incroyale ofzoiets. Winnaar was een danser SalahDie gast doet ook vaak freestyle dance battles. Echt goed (zoek ook eens op Juste Debout voor dit soort battles)
quote:Paul Potts signs £1m record deal
'Britain's Got Talent' star Paul Potts has reportedly signed a £1 million record deal.
According to Digital Spy, the 36-year-old opera singer, who won the television talent show, has just signed up to Simon Cowel's label Syco.
Potts reportedly said: "I'm over the moon - I can't believe any of this. Simon's been true to his word and this has given me the most amazing opportunity. None of this has sunk in yet."
Advertisement
Reports claim that Potts, who performed 'Nessun Dorma' in the final of the show, will begin recording material next week.
idd, britse versie is leuker. Ook wel zo handig dat het dagelijks is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef Happel het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie is alweer aan zijn tweede seizoen begonnen een paar weken terug. Vind het maar matig tot nu toe.
Wat een held, het is hem gegundquote:
Ik heb zitten schaterlachenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:59 schreef Rnnz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CWQ2iFLUAI0
Dit is wel zó geweldig..![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zitten schaterlachen![]()
Briljant!
Simon: Yes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Isabeau op 21-06-2007 18:56:20 ]٩๏̯͡๏)۶
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]Isa: even tussen spoilertags gezet, dat is nou net het leukste van dat stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oh jeetje wat geweldig!!! Lag helemaal dubbel hier zeg!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:59 schreef Rnnz het volgende:
Die is leukquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
een gast met een aapje die Michael Jackson na doet
Zeker leuk ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:59 schreef Rnnz het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |