Is het eigenlijk mogelijk om op Fok! een carriere te beginnen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:37 schreef Barcaconia het volgende:
Na 40 jaar nog steeds tegelzetter zijn is geen carrière.
Hoe wil je hogerop komen als putjesschepper?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:33 schreef FixYou het volgende:
Niet zo denigraterend doen. Met LWOO kun je ook een carrière opbouwen. Als je maar hard werkt en inzet toont.
Zo, dan al.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:51 schreef FixYou het volgende:
Ik ben toevallig heftruck chauffeur bij een gerespecteerd logistiek bedrijf. En ik kan binnen 5 jaar opklimmen tot onderchef.
Ik heb ook te maken met dat luxeprobleemquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:20 schreef FixYou het volgende:
Hallo, ik wil eventjes wat zeggen. Ik ben het ergens niet mee eens.
Ik ben het er niet mee eens dat het regent als mijn schooltas aan de vlag hangt. Mijn tas is namelijk nat geworden.
(Niet zeggen dat mijn tas wel weer droog wordt want dat weet ik ook, dit is een verkapt 'GESLAAGD' topic )
Daar hebben we er al genoeg van.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:20 schreef FixYou het volgende:
(Niet zeggen dat mijn tas wel weer droog wordt want dat weet ik ook, dit is een verkapt 'GESLAAGD' topic )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |