Tot 2018 Soalomioquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef Danny het volgende:
MOD BREAK
Zouden we met de al dan niet verkapte bedreigingen over persoonlijke bezoekjes kunnen stoppen. Het lijkt me leuker als we het voor iedereen leuk houden en als dit topic gewoon open kan blijven. Ik snap dat het lollig bedoeld is en er geen kwaad in de zin is, maar niet iedereen kan dit soort 'humor' waarderen. Vriendelijk bedankt
Wehehe, ik vraag allen maar of ie zijn pet wilt goedzettenquote:
Ik zie een spook in dat kleine venstertjequote:
Ik bedoelde ermee te zeggen dat ik niet unbanned benquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:56 schreef MaddoxX het volgende:
tt klopt welik had de vorige alleen verkeerd genummerd
dat is het logitech logo...quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zie een spook in dat kleine venstertje
dat bedoelde ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:10 schreef ShadowFax het volgende:
die goatse link er in gooien is ook geen suc6
[afbeelding]
btw happysheep ben ik
ik kwam net binnen en meteen geblokkeerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef Latz het volgende:
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07244/lolll.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
ik kwam net binnen en meteen geblokkeerd![]()
Ja tof, maar geen screencaps van goatses hier meer graag, jullie zijn nu genoeg gewaarschuwd.quote:
Zeg ik dan dat ik dat ga doen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja tof, maar geen screencaps van goatses hier meer graag, jullie zijn nu genoeg gewaarschuwd.
Dacht ik alquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:47 schreef Electro-Worm het volgende:
Hij is ongesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |