who cares about the love paradequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De komende love-parade is in Essen, maar de Koffieers vinden dat te min of zo![]()
eh?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis een meid die op meiden valt ?![]()
Ja, alster nou eens geen kerels in te weinig en/of te strakke kleding kwamen had ik het wel overwogenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De komende love-parade is in Essen, maar de Koffieers vinden dat te min of zo![]()
ja ik dacht dat je problemen met vrouwen had ....quote:
18 jaar fris jong en onbesuisd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk ongeveer?
21quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk ongeveer?
teweinig vrouwelijks aan je avatar dacht ik danquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben een vrouw (en ja ik hoor vaak dat mensen dachten dat ik M ben)
lieverd, volgens mij verwar je me met iemand anders....quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik dacht dat je problemen met vrouwen had ....![]()
blijkbaar met jongens , maarja ik heb ook altijd problemen met vrouwen![]()
ik zie ze niet staanzij mij wel , maar dan ben ik niet geinteresseerd
en andersom netzo , ben ik geinteresseerd motten ze mij niet![]()
Vrouwen !!! , en mannen!!! lol.
Idem hier... nog zo'n 2 maandenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
21
en das niet ongeveer, het is gewoon zo
Rozequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
teweinig vrouwelijks aan je avatar dacht ik dan![]()
stereotype vrouw : " roze etc vrolijk avatertje "![]()
Ik zie zo door je heenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik dacht dat je problemen met vrouwen had ....![]()
blijkbaar met jongens , maarja ik heb ook altijd problemen met vrouwen![]()
ik zie ze niet staanzij mij wel , maar dan ben ik niet geinteresseerd
en andersom netzo , ben ik geinteresseerd motten ze mij niet![]()
Vrouwen !!! , en mannen!!! lol.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:37 schreef Muck het volgende:
[..]
lieverd, volgens mij verwar je me met iemand anders....
ik heb al een half jaar een vriend!
Truste en sucsex morgenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:37 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen, ben echt kapot.
Nog ff de samenvatting doorlezen en dan hopen dat het meevalt morgendag mensjes!
Kijk je altijd naar kerels als je uitgaatquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, alster nou eens geen kerels in te weinig en/of te strakke kleding kwamen had ik het wel overwogen
Essen is echt een aanrader als de kerstmarkt er staat(Dat is al ruim voor het hier sinterklaas is
)
quote:
daarom heb ik tegenwoordig een roze moomin-iconquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben een vrouw (en ja ik hoor vaak dat mensen dachten dat ik M ben)
Nee, ze hebben alleen de godsgruwelijk irritante gewoonte door mn beeld heen te lopen als ik WEL goed uitzicht hebquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kijk je altijd naar kerels als je uitgaat![]()
Sommige mensen zijn niks gewend
truste!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:37 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen, ben echt kapot.
Nog ff de samenvatting doorlezen en dan hopen dat het meevalt morgendag mensjes!
hahaha, geeft niet hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weet ik weer iets wat leer je toch veel op het ksc als je de goeie vragen stelt
![]()
zwartquote:
Zekersquote:
ik dacht al dat is echjt zon homoquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom heb ik tegenwoordig een roze moomin-icon
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:42 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
ik dacht al dat is echjt zon homo![]()
wat een aparte naamquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijn juf uit groep 3 had de zelfde naam als jou![]()
Vast een vreemde gewaarwording voor zo'n klein kereltje: "Hoi CGM, ik ben Juf Memento_Mori"quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijn juf uit groep 3 had de zelfde naam als jou![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
zwart
en dat gelul van net komt erop neer dat er wat lelijke wijven op je vallen maar de lekkere wijven vallen niet op je maar jij vind hun wel leuk.
Bedoel RL naamquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast een vreemde gewaarwording voor zo'n klein kereltje: "Hoi CGM, ik ben Juf Memento_Mori"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |